Г.Т.И.:
Дойде и кошмарния петък 13... Защо ли? Четете по-нататък!
Та както и да е.
Първи час музика при най-откачената учителка.
За най-малкото мрънка.
Втори час ФВС.
Пак по ФВС имаше спорна топка. Пак ме събориха на земята,но този път не си пукнах главата,а припаднах.След няколко часа се събудих в болницата.
Ела беше до мен и ме прегърна страшно силно.
Бях с временна амнезия и не помнех нищо.
Но като Ела ме прегърна си спомних всичко. В събота и неделя ще ходим на село. Така... Уикенда се изтъркули и пак на това проклето училище-мъчилище.
Бяхме цялата дружина:Ела,Ели,Дерек,Дилън,Иви,Виолета,Мими и аз. Като влязохме вътре вместо хора учениците бяха зомбита. Извадих едно огледалце от чантата си и се защитих с него. Зомбито се превърна в човек. Изведнъж над хиляда зомбита бяха около мен и чакаха удобния момент да ме нападнат половината ги преобразих в хора,но в този момент другите се нахвърлиха отгоре ми и изпуснах огледалото. Ръката ми беше издигната на високо и цялата беше в драскотини. Зомбитата ми разкъсаха дрехите,но за щастие се появи Дерек. Той взе огледалото и го насочи срещу тях. Видях,че са превърнали Ела в зомби. Дерек насочи огледалото към нея. Тя стана човек и в същото време ме ухапа по корема. Извиках от болка. Цялата бях в кръв. Не знаех защо,но цялото ми тяло ме болеше.
На другия ден в училище:
Седнах си на мястото и започнах да "преговарям". Мразя ЧП. Денят мина нормално какво да обърна. Следва занималня. Пълен кошмар...Здрасти мили приятели! За главата да скучна и кратка но нямам почти никакви идеи.
YOU ARE READING
Сапфирено момиче
RandomТова е историята на две момичета. Те попадат в свят пълен с опасностти. Дали техните приятели ще им помогнат? Разберете!