Глава 6-Кървави сълзи-част 2

62 5 0
                                    

Неутрална гледна точка:
За Изи занималнята беше кошмар. Защото и там я тормозеха двама нейни така да се нарекат "приятели".
Както си пишеха домашните тя погледна през прозореца и гледката я изплаши. Отиде към госпожата и я помоли редицата до прозореца да се отдръпне към нейната.
Тя позволи.

Изадора:
-Може ли да се преместите към моята редица?-
Те отказаха. Тогава тя взе нещата в свои ръце. Качи се на чина и дръпна приятелите си към нейната редица. Като стигна последния чин Дерек започна да я пита защо го прави. Тя му отговори,че е за добро. Тогава Дерек още повече се дръпна. Изи се ядоса и го дръпна с такава сила,че го запрати към стената. Обаче беше вече твърде късно. Титана с един замах счупи прозорците. Една част от перваза падна върху Изи. Тя беше за около 1 минута в безсъзнание. На 50тата секунда титана я взе и тя беше пред устата му. В този момент тя се събуди. Извади едно йойо. Започна да говори и прави жестове с ръце. Тя оплиташе йойото 3 и на 4тия път казваше "Прережи". Тя падна на земята,но Дилън и Дерек я хванаха.

Здрастииииииииииииииии! Това е 6та част. Нарочно е кратка за да ви държа в напрежение! Сега веднага се заемам със седма част. Само,че ще редактирам някои от другите части.

Сапфирено момичеWhere stories live. Discover now