Глава 2-Откритието-Част 2

96 10 1
                                    

Гледна точка Изадора:
Със сестра ми се зачудихме дали тези сестри близначки сме ние. И ако сме-коя е по-могъща от другата,коя носи черните криле и коя белите.
 
Седмица по-късно:
   Започнахме да търсим човек които да ни обучава да се бием. Защото разбрахме,че имаме преследвач. За щастие аз и Елеонора познавахме такъв. Той започна да пробва кой от петте  елементи владея. Оказа се че е кръвта.
   Мина един месец в обучение...
     Ловците се появиха и ни нападнаха. Отбранявахме се колкото можем,но те пуснаха упоиващ газ и припаднахме.......
   Събудих се. Бяха отвлекли само мен.
Видях,че един от тях точи две ками,а аз бях вързана.
  Той се приближи до мен. Мина зад гърба ми и каза че съм ангел обаче със запечатани криле. И заби камите в мен. С рязко движение ги прокара от плешката до края на ребрата. Изведнъж се появиха огромни черни криле. Освободих се. Започнах да тичам едва  едва се изплъзнах и стигнах до нас всички бяха вътре и бяха много притеснени. Влязох с гръм и трясък. Веднага заключих и сестра ми ме пита защо тъй бягах и им показах раните на гърба си. Те се изплашиха и изведнъж се показаха гарвановите криле.
Очите ми бяха станали сини. Сестра ми каза за това с близначките и крилете. Разбрахме че аз съм била по-силната.

Сапфирено момичеWhere stories live. Discover now