"Så mor det er tid!"
"Til hvad dog?"
"Til at forsætte med at fortælle"
"Nårhhh ja"
"Kom i sving mor!"
"Hov Kira du skal ikke bestemme over mig!"
"Undskyld........"
"Okay lad mig se....."Lizzy sad for bord enden, Liv ved hendes venstre side og Maya den højre side. Zeus og Odin sad lidt væk og spiste i ro og mage. Eller noget i den stil? "Så Lizzy du er 15 år nu!" Sagde Liv glad "jaaaa det er jeg vel" sagde Lizzy. "Hvorfor er Liv mere glad for det her end dig?" Grinede Maya, "jeg er da glad! 3 år til stemmeret vi to skal lave masser af ballede du!" Sagde Lizzy og tog en arm om Maya. "Jeg har sagt det før og jeg siger det igen Lizzy. Jeg elsker din tankegang og hvis jeg kunne ville jeg gifte mig med den!" Sagde Maya. Lizzy grinede af hende, "og jeg ville giftes med din tankegang" grinede Lizzy. "Så er der kage!" Råbte Susan "uha kage" sagde Zeus glad. Susan stillede kagen på bordet, "og nu er der tale!" Sagde Thomas og slog på et glas med en gaffel. Desværre gik det itu "THOMAS!" Råbte Susan "ups" sagde han og så på glasset. "Nå men jeg har hellere aldrig kunne lide de glas alligevel" sagde han og viftede med hånden. Susan var rød i hovedet af bare raseri "så var det godt jeg betalte dem med dit dankort. Det var 1000 kroner lige ud af vinduet" sagde Susan og smilede. Thomas blev helt hvid i hovedet "1000 kroner for 24 glas?" Spurgte Thomas med håb i stemmen. "Nix for hvert glas" sagde Susan og så på ham med et smil. Thomas pegede på hende "vi to tager en snak senere nok om det. Lizzy du er nu blevet 15 år. Og det er ikke lige så lidt, du er en demon ja. Men du kunne aldrig finde på at sorge folk der ikke har fortjent det. Du laver mere ballede end ondskab og det er fint og godt. Måske er det fordi din søster er din skytsengel, hun gør sit job godt så. Jeg kan huske da din mor fortalt at vi skuææe havde en pige, jeg lavede saltoer og vejrmøller (staves). Og endte på sygehuset...... Du vatså lille og kær noget helt unikt ligesom din søster. Jeg ville lyve hvis jeg sagde jeg aldrig har ønsket mig også en søn. Sådan en jeg kunne se fodboldkamp med og andre drenge ting med. Men Lizzy du er sådan en drenge pige. Og det er jeg meget glad for, fordi vi ser fodbold sammen og ser boxing og så videre. Nu er 15 år og som du sagde tidligere kun 3 år til stemmeret! Tiden går jo så stærkt, men du skal vide vi altid ville være her for dig" sagde han og løftede sit ødelagt glas op. "Længe leve du må min demon" sagde Thomas og smilede til hende, "hip hip hurra" sagde de andre i kor. "Tak far" sagde Lizzy og rejste sig op for give ham et stort knus. "Okay av, har Buda smittede dig? Du ødelægger mine knogler" sagde Thomas. Lizzy grinede og sat sig ned igen.
"Hvad var det for en kage mor?"
"Det kan jeg da ikke huske?"
"Mhhh kage"
"Jeg elsker kage"
"Hvem gør ikke det Jackson?"
"Unormale mennesker"
"True"
"Okay jeg fortælle videre nu"
"Okay mor"Zeus kom til at kaste sin kage mod Liv. Liv grinede og kastede kage efter ham. Susan så fortabt ud og Thomas så meget forvirret ud. "Hey fødselsdags barn" sagde Maya, Lizzy vendte sig mod hende. Maya grinede før hun klaskede kage i Lizzy's fjæs. Lizzy hvinede forskrækket og tøret kage væk. "Åh åh nu er der krig" sagde Lizzy og klaskede kage i Mayas fjæs. De grinede begge to og kage fløj rundt, Thomas og Susan deltagende i kampen. "Howard fødselsdage er for seje" grinede Maya før hun fik mere kage på sit trøje. "Ja ikke?" Grinede Odin og kastede kage på Zeus' fjæs.
"Hvorfor hedder vi endelig ikke Howard?"
"Fordi mor og far tog fars navn, Jackson"
"Ja okay, så du har altid heddet Dapper, far?"
"Jeps mit navn har altid været og stadig er Philip Dapper"
"Okayyyyyyyyyyyy"Selvom det havde været en hyggelig dag, kunne Lizzy ikke lægge tanken bag sig. Det Dylan havde sagt før han skyndte sig videre "Bare vent Lizzy jeg skal nok få dig med mig en dag!" Lizzy fik en masse kuldegysninger. Hun kunne hellere ikke glemme da han brugte sin magi og fik Liv ud til kanten og han truede med at give slip så hun ville falde. Og Liv ville blive fortid, og da hun sagde han vovede på det. Da han svarede havde hun aldrig været mere i tvivl og mere bange i sit liv. "Prøv mig skatter" Dylans stemme begyndte at hjemsøg Lizzy. Hun valgt at tage et bad for at vaske sine tanker væk.
"Var det det?"
"Det er i hvert slut med denne del af historien"
"Hvad mener du mor?"
"Jeg mener at der først sker noget spændende senere igen"
"Hvor lang tid?"
"Et år"
"Shit!"
"Jeg skal nok fortælle det men ikke i dag"
"Okay mor"Slut.
YOU ARE READING
Min demon søster
Fantasy"Der var engang....." "Hov stop lige en halv! Er det sådan noget eventyr hejs? Såsom snehvide, askpot?" "Nej og lad være med at afbryde Jackson!" "Ja Jackson hører efter hvad mor siger!" "Hold mund, Kira!" "Jackson være sød mod din søster!" "Fint"...