"Sådan Kira lad os gå videre i tekset"
"Fedt nok"
"Okay lad mig se nårhhhhh ja......"Der var gået ca. En måned efter det der med Buda, Odin og Zeus kom. Lizzy var stadig en smule fornærmet over de mente hun ikke kunne skramme knægten væk. Men indtil videre..... Går det af H (helevedes) til. Og hvor gør det bare Lizzy rassende, men hendes gode ven har lovet at hun nok skal hjælpe. Liv var syg den dag så Lizzy skulle selv gå i skole den dag. Alt forløb som det plejede, ikke et eneste nyt ansigt men hellere ikke en strejf af frygt. Ha ha, det skulle hende og Maya nok lave lidt om på. "Lizzy" sagde Maya og gav hende fem de snakkede lidt før de gik ind i klassen. Men som timen lige havde begyndte, uden en eneste Dylan i syne, sprang døren op. Og Dylan kom selv sikkert ind, tsk han var og forblev en idiot i hendes tanker. Og så kom hun i tanker om hvad de tre guder sagde. Knægten var farlige, tsk den eneste fare han bringer er at smadre døren og væggen.
"Jeg kan sgu hellere ikke lide ham"
"Du har aldrig mødt han?"
"Han lyder stadig som en selvglad skiderik"
"Aha så det synes du?"
"Jeps"
"Intrasant"
"Videre med historien!"
"Okay okay, men husk lige hvem der afbrød, det var i hvert fald ikke mig"
"He he, upsi. Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy"Der var ingen gang gået halvdelen af tiden af den første time. Før Maya og Lizzy blev sendt ud af for døren. For ikke at lytte efter i timerne, og være respektløse. Pffff, hun skal bare være glad for der noget der hedder PFMV, som er en forkortelse af Politi for magiske væsner. FFMV som er en forkortelse af fængseler for magiske væsner. Latterlige navne, hvis du spørger Lizzy Julia Demonia Howard. Deres ondskabsfuld historie lærer, Zusanna, selvom hun fortrækker miss. Queen. Ja du hørte Queen, mange kalder helde Queen Evil. Ha ha, men det var faktisk hendes efternavn. Det meste latterlig af det hele var hendes mand hed, Taylor Drama Queen.
"Bhahahahahahaha hvor latterligt, han må blevet mobbet som bare fanden da han var barn"
"Ja ikke lige det navn man ønsker og slet ikke som mand"
"Hans forældre må havde hadet ham eller havde en pige, ha ha ha ha"
"Så sjovt var det nu ikke søde skat"
"Bhahahahahahaha jo mor jo det var""I skal gå på biblioteket og finde noget om myten Duda" sagde miss Queen. "Mener du Buda?" Sagde Maya mærkeligt "nej DUDA!" Sagde Queen hårdt. Det er ikke for ingenting hun bliver kaldt Queen Evil. "Okay okay slap dog af Drama Queen, eller skulle jeg sige History Queen" sagde Maya. Miss Queen så misfornøjet ud og gik sin vej, "pft hun kan sgu hellere ikke tage en joke" sagde Maya. "Var det først nu du fandt ud af det?" Grinede Lizzy. De gik mod biblioteket og ledte efter myten Duda, Lizzy huskede svagt at det hvis var Buda's ondskabsfulde bror. (Det skal siges at jeg selv finder på denne myte) Lizzy fandt en bog som hed, Duda's hemmelighed. Hun rullede med øjne "hvor onginalt" mumlede hun. Maya sat sig ved hende, "ville du læse? Du ved jeg er ordblind" sagde Maya, Lizzy nikkede og åbnede bogen.
"Hvad stod der mor? Hvad stod der!"
"Det er det jeg skal til at sige?"
"Så skynd dig jeg skal både på toillet men jeg må bare hører det der!"
"Okay Kira"(Når teksen bliver sådan her >Hello sådan her mine venner. betyder det at hun læser op fra bogen)
Kender i den åh så store almægtige Buda? Godt, så hvad med Duda? Nej vel? Det gjorde jeg hellere ikke før jeg hørte historier om Buda's tvilling bror Duda. Uhyggelig fætter må jeg sige. Savnet sige at Duda var ondskabsfuld og gjorde hvad der passede ham.
"Er der noget galt i det?" Sagde Maya forskrækket og tog sig til hjertet. "Åbenbart" sagde Lizzy imens hun rystede på hovedet over mennesker.
Duda stjal kvinder når hans sidste døde, og brugte dem som gidsler. Det var forskelligt om det var et magisk væsen eller bare et simpelt amenlige menneske. Man siger han ledte efter den perfekte kvinde og fandt hende til sidste. Han fik fire sønner med konen, Dennis, Danny, Dan og Daniel. Men han fik også en datter, Denim. Da Duda er i familie med en gud, er han også selv udødelige. Men det ændre ikke på han bliver gammel. Hans sønner overtog folket som hedder Duda'erne. Hvor oginalt.... Hans sønner gjorde det samme som deres far gjorde da han var ung. Kun dem som var i familie med Duda måtte gør det stod der i loven. Ellers var man bortvist for evigt og altid. Hans sønner fik børn det samme med dateren. Børne fik børn som fik børn som sjovt nok fik børn som selvfølgelig fik børn. Som sådan har det været ved i de sidste 5000 år. Men det er kun hver tredje skyd år at dem som er i familie med Duda. Måtte hente en pige/kvinde. Oppe i det helt gammle lande hvor der stadig er nogen få stammer kalder de kidnapper, forræder, tyvknægte osv. For Duda's folk der aldrig nået frem til deres herre. Nogen mennesker tilbeder Duda og hans slægtninge. Andre hader Duda som pesten. Udover at kidnappe, stjæle og lavede forræderi mod sin forældre. Tog Duda magten af den menneskelige verden og havde den i 10 lange år. Kender i sangen hvor de synger, Duda-Duda-Duda-dæh? Det var en sang til ære for Duda og hans magt. Men Buda, Thor, Odin, Allah, Zeus og flere guder slog sig sammen og forviste Duda tilbage til sit rigtige folk. Men Duda's sang blev for evigt i menneskets hjerne? Guderne prøvede at slette den men vi mennesker blev på en måde født med sangen. Duda svægede på at han eller ene fra hans slægtninge ville komme tilbage og erobre verdens herredømt! Men Buda lagede en forbandelse over at magten over menneskeheden først ville blive sat på spil når. En engel og demon var søstre, en fra Duda's slægtninge skulle forelske sig i en af dem. Lige meget hvem af dem bare en af dem. Og få pigen til at kysse ham og sige at hun også elsker ham.
"Tsk jeg har aldrig hørt nået mere latterligt" fnyste Maya. Hvis det ikke var fordi Lizzy var en demon, havde mødt selveste Døden uden at dø. Set Jesus, snakkede med Odin, datter til en drille nisse, søster til en engel. Og mærket Buda's nærmest dødbringende knogleneknusene krammer. Så ville hun give Maya, hende så meget ret. Men helt ærligt? Duda? Kunne forældre ikke finde på bedre navne end Duda og Buda? Det er lige frem upraktisk. Så det kunne være sandt, men det kunne også være det helt forkert navn de har fået fat i. Eller en forkert sammenhæng. "Pfft ja du har ret, altså Buda og Duda tvillinger? Og hvem kalder lige sit barn for Duda?" Sagde Lizzy. Maya grinede "kun nogen helt igennem mærkelige væsner" sagde hun. Lizzy gav hende ret og så gik de ud for at lave en lille smule ballade.
"Det var sjovt mor!"
"Det var godt skat"
"Jeg tror jeg går i seng er helt udkørt"
"Så gør det Kira"
"Godnat mor"
"Godnat Kira"
KAMU SEDANG MEMBACA
Min demon søster
Fantasi"Der var engang....." "Hov stop lige en halv! Er det sådan noget eventyr hejs? Såsom snehvide, askpot?" "Nej og lad være med at afbryde Jackson!" "Ja Jackson hører efter hvad mor siger!" "Hold mund, Kira!" "Jackson være sød mod din søster!" "Fint"...