KARAKTERLER

93 6 0
                                    

MASAL ERKAM: Çok duygusal.Şarkı söyleme yeteneği olan.Şiir yazan.Yengeç burcu.Asi.18Yaşında (lise 4'e gidiyor, özel bir kolejde okuyor)Mavi gözlü ve çok güzel girdiği her ortamda dikkat çekiyor.Çok çalışkan(inek değil) İzmirli.İzmir'de ailesi ile birlikte yaşıyor.Yengeç burcu olduğu için çok evcil.İnsanları bakışlarıyla büyüleyebilen.En sevdiği renk mavi.Denizleri çok sever ve kendini denizler gibi derin ve ferahlatıcı bulur.Yaklaşık 12 yaşından beri doğum günlerinı yüksek bir tepeden denize atlayarak ve o gün boyunca denizde yüzerek yalnız kutlar.En yakın arkadşı Eda'dır.Kardeşi yok.Babasının büyük şirketleri var ama o çok fazla zenginlikleriyle övünmeyi sevmez.Barış'ın anne ve babasıyla Masal'ın ailesi çok yakın dostlar.Barış'ı Barış'ın bilmediği şekilde onu çok seven(ona aşık) Hiç sevgilisi olmamış.Barış'ı sevdiğini şu anlık bir tek Eda biliyor. Çok iyi laf sokuyor.

BARIŞ SERTER:Biraz duygusal.20 yaşında.Mimarlık okuyor.Masal'ın onu tanıdığının aksine çok bencil.Karısını seven.Masal'ı hep kardeşi yerine koymuş.Kız kardeşi yok.Kendisinin bile henüz tanımadığı 18 yaşında Almanya'da bir üvey kardeşi var ( Babaları aynı sadece).Balık burcu.

EDA ÇİFTÇİ:Pek duygusal değil ama Masal'ı çok iyi anlayabilen ve Masal'ın Barış'ı sevdiğini bilen tek kişi.Babası zengin.18 yaşında Masal'la aynı kolejde okuyorlar.Aslan burcu.Çok iyi basketbol oynar.Güzeldir.Fazla neşeli ve iyimserdir.Kuzey'i seviyor ve bunu şu anlık bir tek Masal biliyor.

SAVAŞ SERTER:Dışarıdan görünmediği kadar duygusal ve kırılgan.Dış görünüşte ukâlâ,sert,düşüncesiz ve çapkındır ama bu özelliklerin nerdeyse hiçbiri onda yoktur.Hayatı boyunca babasından babası hiç onu sevmediği,onu Almanya'da annesiyle yalnız başlarına bıraktığı için ondan nefret etmiş ve etmeye de devam ediyor.Babasının kim olduğunu biliyor ve Türkiye'ye gelip onun hayatını mahvetmek istiyor.Babası onları üvey abisi yani Barış için bırakıp gittiği için abisinden de nefret ediyor ve onunla hiç tanışmamış.18 yaşında. Bu yıl lise 4'ü Türkiye de okuyacak.Akrep burcu.Çok yakışıklı ve karizmatik.Babası onları bırakıp gittiği halde durumları çok iyi.Çok güzel şarkı söylüyor
.Hiçbir zaman sürekli düzenli bir sevgilisi olmamış

BERK ÖZER:Savaş'ın çok yakın arkadaşı ve o da Almanya' da yaşıyor.Yakışıklı çekici, çapkın, sevince adam gibi seven.Yay burcu.Gitar çalmayı çok sever.18 yaşında.

AZRA SERTER:Barış'ın eşi.Barış'ı çok seviyor.İkizler burcu.Duygusal değil ve tuttuğunu koparan.Barış'la evlenmeden önce Masal'ın Barış'tan hoşlandığını düşünüyordu.Nedensiz bir şekilde Eda'yı pek sevmez.19 yaşında okumuyor.

MERT ARAS:Masal ve Eda'nın çok yakın arkadaşları.Babası zengin.Oğlak burcu.Masal ve Eda'yı sürekli güldürür.Biraz duygusal18 yaşında.Karizmatik ve tatlı.

HAZAL ASLAN:Masal'ın okulunda.Masal'ın en gıcık olduğu kızlardan biri.Koç burcu.Sinsi, duygusal değil.Çok olmasa da bir güzelliği var.Masal'ı hep kıskanır.Durumları çok iyi.( zaten durumları iyi olmsa koleje nasıl gelsin) Değişik bir şekilde Mert'ten hoşlanıyor ama ona söyleyemiyor 17 yaşında.

KUZEY ASLAN:Mert'in yakın arkadaşı sayılır.Masal'ı tanıdığından beri ona aşık ve bunu ne Masal'a söyleyebiliyor ne Mert'e.Kuzey'in Masal'a aşık olduğunu Bir tek kuzeni Toprak biliyor.Babası kolejin sahibi.Terazi burcu ve mantığıyla hareket etmekten sıkılmış kendini duyguların bırakmak istiyor.18 yaşında. Çok yakışıklı.

EGEMEN TÜRKMEN:Kuzey'in düşmanı ama Mert ile iyi anlaşır.Eda'yı seviyor ve Eda da bunu biliyor fakat aklı Kuzey'de.Kova burcu.18 yaşında.Çok tatlı.

TOPRAK ASLAN:Hazal'ın abisi.Masal'dan hoşlanıyor.Bunu kimse bilmiyor kendine bile zar zor itiraf ediyor çünkü kuzeni olan(amcasının oğlu) Kuzey Masal'a aşık.Boğa burcu. Çapkın değil.18 yaşında.Çekici.Kuzey'in Mert'le olduğu kadar yakın arkaş değiller Mert'le.

DEFNE HAZER:Hazal'ın yakın arkadaşı.17 yaşında.Toprak'ı seviyor ve bunu Hazal biliyor.Başak burcu.O, Masal va Eda'ya Hazal kadar düşman sayılmaz.

ADI YOK HALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin