6.BÖLÜM

24 2 1
                                    

Multide Masal'ın bara giderken giydiği kıyafetler var.

SAVAŞ SERTER' DEN

Hepimiz koltuklara oturduk.Bu sırada Masal benim tam karşımdaki koltukta babasının yanında oturuyordu. Sedef teyze ve İnci teyze üçlü koltukta oturuyorlardı. Babam ben ve Berk'te bir koltukta oturmuştuk. Barış ve karısı hala gelmedi.

—Emir biliyor musun gençler aynı sınıftalarmış." dedi İnci teyze.

—Masalcığım bundan hiç bahsetmemiştin kızım" dedi Emir amca Masal'a bakarak.

—Okullar açılalı 2 gün oldu baba. Ayrıca Savaş'ın Barışla kardeş olduğunu bu sabah öğrendim" dedi Masal'da. Bu kız lafını hiç esirgemiyor lan.

MASAL ERKAM' DAN

Şuan Barış gelecek ve benim nedense pek heyecanım yok. Ama hala gelmediler.Neredeler acaba. O değilde Savaş çok yakışıklı olmuş bu akşam. Şimdi siz diyeceksiniz bundan sanane. Sanırım haklısınız bundan banane.Hah zil çaldı.Hemen yerimden kalktım ve kapıya ilerledim.Savaş'ta beni izliyor galiba.Acaba neden?.Neyse bunu sonra düşünmeliyim.Kapıyı açtım.

—Hoşgeldiniz" dedim neşeli tutmaya çalıştığım ses tonumla.Barış ve Azra kapıdan içeri girdiler.Barış hemen bana sarıldı.

—Çok özlemişim seni" dedi.Bende çok özlemiştim onu ama benimki farklıydı.

—Bende çok özlemişim" dedim.Azra gülümseyerek bize bakıyordu.Mal beyinli kıskanacağı yerde gülüyor.Ama niye kıskansın ki Barış efendi herkese 'kardeşim' diyor zaten benim hakkımda.Barışla sarılmayı bıraktık.Yalandan bir gülümsemeyle Azra'ya da sarıldım.

—Hoşgeldin" dedim.

—Hoşbuldum" dedi.Birlikte salona geçtik.Barışlar içeridekilerle selamlaştılar yan yana bir koltuğa oturdular.Azra, annem ve Sedef teyzeyle sohbet ediyordu.Barış ve Berk maçtan konuşuyorlardı.Bu arada çok ilgilenmesem de Fenerbahçeliyim.Babam ve Murat amca iş konuşuyorlardı.Savaş'a baktığımda beni izlediğini gördüm.Hem ben ona bakarken yakalandım hem o bana bakrken.Ama gözlerini kaçırmadı.Hah o kaçırmıyorsa ben hiç kaçırmam.Bu çocuk benim inadımı henüz görmedi.Bende ona bakmaya başladım.

Savaş'la beş dakikadır bakışıyoruz.Kimse tınlamıyor zaten bizi.Off acıktım ya ne zaman yiyeceğiz yemeği.Bu sırada Barış Savaşla bana baktı sonra:

—Masal Savaşla tanıştınız mı?"dedi.Bu sırada ben dalıp gittiğim yerden çıkıp Barış'a baktım.Yalnız bugünde gözüme ayrı bir yakışıklı geldi.Ama yakışıklı diyorum bakın tatlı değil.Daha çok adamsı duruyor.'Evli adam'

—Bir şey mi söyledin?"dedim.

—Savşla tanıştınız mı diyordum.

—Hı hı tanıştık.Zaten aynı sınıftayız.

—Hadi ya." dedi.Sonra da Savaş'a bakarak konuşmaya başladı.

—O zaman ben yokken Masal sana emanet kardeşim.

—Seve seve" dedi Savaş'ta.Sonra bana göz kırptı.Pislik ya göz kırpınca da ayrı bir tatlı oluyor.

—Artık yemeğe geçelim isterseniz" dedi annem. Hep birlikte masaya doğru ilerledik.Masa büyüktü Allah'tan çünkü 9 kişiydik.

Yemek sessiz geçmişti.Şuanda da salonda oturmaya başladık. Herkes kendi aleminde.Saat tam 21:00. Babamla Murat amca bu sefer siyaset konuşuyorlar.Alla'htan bu konuda da aynı fikirdeler. Bu arada Savaş'ta babamlarla sohbet etmeye başladı.Berk, annem ve Sedef teyze okul hakkında birşeyler konuşuyorlardı.Barış ve Azra ise cilveleşiyorlardı.
Ne! Bir dakika ben az önce ne dedim! Cilveşiyorlar mı? Hem de benim gözlerimin önünde.Gözlerimin dolmaya başladığına anladığım gibi odama çıktım.Kimse farketmedi zaten.Yani ben öyle umuyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ADI YOK HALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin