Karşılaşma..

149 109 4
                                    

Günlerden  Haftasonuydu Stüdyo'ya Gitmek İstiyordum Ama Misafir Geleceği İçin Ailem İzin Vermemişti, Bende Misafir Gelene Kadar Odamda Son Ses Yabancı Şarkı Dinlemek İçin Bilgisayardan Youtube'yi Açtım, Açar Açmaz ariana Grande Love Me Harder Müziğini Açtım Bu Şarkıyı Çok Seviyordum. O An İse Annem İpeeeeeek Misafirler Geldi Demesiyle Moralim Bozulmuştu Gelen  Misafirin Oğlu Eski Sevgilim Çıktı Onu Görünce Hoşgeldiniz Diyip Direk Yukarı Koştum. Arkamdan Annem Noldu Kızım Dediği Zaman Sustum O An Berkay Aradı Ve Size Geliyorum Dedi Tamam Dedikten Sonra Hazırlanmaya Başladım, Zil Çaldığında İse Berkay Gelmişti.

Annem: İpek Kızım Berkay Geldi Dediğinde İse Koşarak Aşağı İndim Berkay Yavaş Yavaş İn Biryerini Acıtacaksın Dedi Ben Birşey Olmaz Bana Berkaycım Dedim, O An Eski Sevgilim Olacak Şahıs Bize Ters Ters Bakıyordu Bende Berkayın Koluna Girip Hangi Filme Gidiyoruz Canım Deyince Eski Sevgilim Sinirden Ben Biraz Hava Alsam Dışarda Olur Mu Deyince Annesine Annesi İse Al Oğlum Dedi.. Bende Ayakkabımı Giymek İçin Dışarı Çıktım, Ardımdan Berkay Geldi Ve Giydin Mi Ayakkabını Tatlılık Dedi Bende Evet Gidebiliriz Deyip Gülümsedim..

Sinema'ya Giitiğimizde Güzel Film Yoktu Ve Sadece Deliormanlı Vardı. Bende O Zaman Deliormanlı2ya Gidelim dedim Olur Dedi Filmin Başlamasına Daha 20 Dakika Vardı. 15 Dakikasını Fotoğraf Çekilmekle Geçirdik :) Sonra Patlamış Mısır Alıp Salona Geçtik Şansımıza Sevgili Koltuğu Vermişler Bizde Oturduk Sanki Salonda Tek Biz Vardık Birazda Romantik'ti Şansıma O Gün'de Doğum Günüm'dü Berkay'ın Böyle Birşey Yapacağı Aklıma Gelmezdi Reklam Yerine Bugüne Kadar Çekildiğimiz Fotoğrafları Güzel Bir Müzik İle Slayt Yapıp Üstüne'de Doğum Günün Kutlu Olsun Prensesimm Diye Yayınlatmış Çok Sevindim. Sonra Film Başladı vs Arasından 1.5 Saat Geçmiş Film Arası Verdiler Dışarı Bi Çıktık 2 Dakika Sonra Doğum Günün Kutlu Olsun İpeek Diye Sesler Duydum Birinin Elinde Pasta Birinde Kamera Pastayı Kestik 5 dk Sonra Pasta Geldi Yedik Film Arası Bitti Film Devam Ediyor Berkay Elimi Tuttu Ve Benimle Çıkar Mısın ? Dedi Sevinmiştim Ve Kulağına Evettt Diye Fısıldadım.

Aradan 50 Dakika sonra Film Bitti Eve Gidiyorduk Acıkmamıştım Ama Berkay Yemek Yiyelim Mi Dediği Zaman Aç Değilim Canım Dedim O Zaman Eve Gidelim Dedim Saat 17:30 Olmuştu, Yürüyerek Gidiyorduk Kulağımızda Müzik Tabiki Yabancı Şarkı Ve  Ariana grande En Sevdiğimmm. Dinledikten Sonra Şarkı Mırıldanmaya Başladım, Berkay Bana Bakıp Sesin Çok Güzel Gülüşlerin,Tatlılığın Beni Benden Alıyor Dedikten Sonra İpek Eve Girdi Bende Evin Yolunu Tuttum.


AŞK SARMAŞIĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin