Aşk İnsanın Canını Bukadar Çok Acıtır Mı ?

115 88 6
                                    

Bugun Günlerden Pazartesi Sabahı, Kahvaltımı Yapmak İçin Aşağı İndiğimde Berkay'ın Bizde Olduğunu Fark Ettim. Ve Yüzüne Bakmadan Anne Ben Fazla Yemeyeceğim Birazdan Arda Beni Almaya Gelecek Dediğim Zaman Berkay Bana Ters Ters Bakmıştı. Ben Aldırmayıp kahvaltmı Yaptıktan Sonra Yukarı Elimi Yıkamaya Çıktım Elimi Yıkayıp Dişlerimi Fırçaladığımda Saat 08:00 ' A Geliyordu. Aşağı Yeniden İndiğimde İse Kapı Çaldı Gelen Kesinlikle Arda Olmalıydı.

Kapıyı Açtığımda İse Arda'ydı Ayakkabımı Giydikten Sonra Okula Gitmek İçin Yürümeye Başladık Arkamızdan Berkayda Çıkmış Olmalı Ki Arda Geldiğinde Sinirlenmişti, Berkay Birazdaha Kıskansın Diye Arda Bana Daha Da Yakınlaşıyordu Bende İyi Bir Fikir Olur Diye Düşündüm. Arasından 30 Dakika Geçtikten Sonra Okula Vardık  Buranın Havası Bi Ayrı Oluyor, Neyse Derse Girmek İçin Snıfa Girdik Hiçte Sevmediğim Bir Ders Herkesin Kabusu Olan Matematik...

2 Saatin  Sonunda Dersten Çıkmıştık Ve Herkes Bunalmış Gibiydi, Sonra Arda'yla Buluştuk Bahçede Birşeyler Yedik Ardından Ders Başlayana Kadar Gezik Bi 20 Dakika Sonra Ders Başlamıştı Yeniden Sıkıcı Bir Dersti Ama Mecbur Dinlemek Zorundayız Neyse Bi Baktım Kapıdan Berkay Girdi Sınıfa , Bende Ona Ters Ters Baktım Canım Yanmıştı Çünkü Berkay Yanında Bi Kızla Gelmişti. Kızı Görür Görmez Sinirlenip Dersi Dinlemedim Ders Bittiğinde İse Arda'nın Yanından Koşarak Gemişim Arda Arkamdan Seslenip Duruyormuş Ve Sonra Yanıma Kadar Geldiğinde Noldu Dedi, Berkay Yüzünden Dediğim An Berkay Çok Fazla Olmaya Başladı Ama Dedi Ve Bana Sarılarak Yürümeye Başladık.

Uzun Bir Yürüyüşten Sonra Sessiz Sakin Bir Göl Gibi Biryere Geldik Tam İstediğim Gibi Oturup Suyun O Eşsiz Sesini Ve Güzelliğini İzledik Ardından Telefondan Bir Şarkı Açıp Mırıldandık Sesimiz Güzeldi Ve Uyum Sağlayabiliyorduk, Arda'nın Sesi Çok Fazla Güzeldi Ve Gitar Çalmayı Biliyordu Benim Sesimde Çok Güzeldi Ve böylelikle Video Çekebilirdik Biz Çok Güzel Bi İkili Olduk Bence Kafa Dengiyiz Vs Vs Derken Akşam Olmuştu Biz Yavaş Yavaş Eve Doğru Yürüyorduk. Arkamızdan Bi Ses Geldi Ve Arkamızda Olan Kişi Berkay'dı, Kızın Biriyle Dudak Dudağaydı Resmen Gördüğüm An Koşmaya Başladım Arkamdan Arda İse İpekk İpeeek diye Seslenip Koşuyordu. Arda Beni Zor Durdurmuştu

Ardından Arda'ya Sarılarak Ben Ona Ne Yaptım Bana Acı Çektiriyor Benim Suçum Ne Derken Berkay İle O Sarı Yelloz Yanımızdan Geçerken Arda Birden Bire Beni Öptü. Berkay Görmüş Olmalı Ki Arda'ya Ters Ters Bakmış Bende Aldırış Etmedim Eve Gittiğimizde İse Berkay'ın Anne Ve Babası Bizim Evdelerdi Ve Mecburiyetten Oda Gelecekti.. Bende İçeri Girip Hoşgeldiniz Dedikten Sonra Anne Ben Çok Yorgunum Uyuyabilir Miyim Dediğimde Tabiki Uyuyabilirsin Demişti Anneminde Yorgun Olduğunu Anlamıştım Hastanede Çok Yoruyorlar Annemi. Neyse Odama Çıktım Ardımdan Berkay Geldi Ve O Kim Lan Seni Öpüyor Dedi Bende Önce Kendine Bak Sonra Bana Laf Söyle Dedim Ardından Odadan Kovdum..

Üstümü Değiştirdikten Sonra Telefonu Açıp Müzik Dinlemeye Başladım Müzik Beni Motive Ediyor Her Zaman. Neyse Yine Müziği Dinlerken Uyuya Kalmışım Pek Fazla Rüya Görmem Ama Rüyamda En Sevdiğim Dizide Oyuncu Olarak Diziye Katılmıştım Hani Atalarımız Der Ya Bi Tarafın Açık Kalmış Diye Sanırsam O Durumu Yaşadım 😂 ..

Arkadaşlar Ozur dilerim kısa yazdığım için bilgisayarım bozuldu telefondan yazmak zorunda kalıyorum 😔 beğendiyseniz Vote Ve Yorum Atarsanız Sevinirim



AŞK SARMAŞIĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin