Deprem Mi Oluyor ?

97 68 7
                                    

Bugüne Ne Kadar Güzel Başlamak İstesemde Hiçbir Zaman Güzel Başlyamıyorum Annem Yine Evde Yok Hastaneye Gitmiş Olmalı Bende Mutfağa Gidip Birşeyler Atıştırmak İstiyorum Pasta Kek Vs Yapmayı Çok İstemişimdir Kız Arkadaşlarım Gelip Bizde Kalacaklar Derken Zil Çaldı Yine İçeri Gidip Kapıyı Açtım Arda Gelmişti Napıyorsun Kız Demesiyle Cevabı Almış Oldu Her Tarafım Un Olmuştu Çünkü,
Arda: Ben Kek,Pasta Yapmasını Biliyorum Çekil Kenara Yardım Edeyim Diyerek Alay Etmeye Başladı Şakasına Bende Arda Diyerek Kaşlarımı Çattım Anlamış Olmalı Ki Pardon Dedi.
Ardından Keki Çırpmaya Başladık, Saat 14:30 Olmuş Kızlar Gelmeye Başlamıştı , Arda'Yı Gördükleri Zaman Dipleri Düşmüş Gibi Bakıyorlardı Bende Kızlarla Tanıştırdım Arda'Yı Arda Gideyim Ben Sizi Rahatsız Etmeyeyim Dedikten Sonra Kızlar Arda'Yı Bırakmadı. Mutfaktan Mis Gibi Kokular Geldiğinde İse Kızlar İpekkk Sen Kek Mi Yaptın Diyerek Şok Olmuşlardı, Bende Arda İle Beraber Yaptık Dedim Herkea Wooooow Falan Dedi, Saat 22:00 Sıraları Hepimiz Sıkılmıştık Ve İnternetten Korku Filmi Açmıştık Bazılarımız Korkuyor Bazılarımız Kahkaha Atıyorduk Gerçi Ben Hiç Korkmam.
Kızlardan Biri : Arda Sevgilin Varmı ? Diye Sorunca,
Arda: Vardı Ayrıldık Şuan Yok.
Cevabını Verdi, Korku Filmi Bittikten Sonra Delibal'ı Açtık İzlemedik İzleyelim Dedik Açmadan Önce Cips Kola Vs Getirdik Mutfaktan Filmi Açtık İzlerken Bazılarımız Gözyaşına Hakim Olamadı, Bazılarımız Kendini Tutamayıp Eski Sevgilisini Hatırlıyor Ve Üzülüyor Ben Dayanamayıp Filmi Kapatmak İstiyorum Hiçbirinizin Üzülmesini İstemiyorum Dedikten Sonra Herkes Kendine Gelmişti. Filmin Bitmesine Yaklaşık 30 Dakika Vardı, 30 Dakika Su Gibi Geçmiş Film Bitmişti Herkes Uyumak İçin Biryere Geçiyordu Gece 02:00 Sıralarında Sallandığımızı Hissettim Ama Aldırış Etmedim, Sonra Annem Arayıp Deprem Oluyor Bahçeye Yada Dışarı Çıkın Çabuk Dediği An Kızları Nasıl Uyanırdım Aklınız Hayaliniz Durur Dışarı Çıktıktan 1 Saat Sonra deprem Geçmiş Herkes Evine Gidiyordu Biz Korkudan Zor Duruyorduk Hemen Arda'yı Aradım Ve Gelmesini İstedim Arda Gelir Gelmez Üstünüzü Değiştirin Gezeceğiz Sizi Bu Halde Bırakamam Dedikten Sonra Üstümüzü Değiştirip Dışarı Çıktık Arda Bizi Göl Kenarına Götürdü Kendimizi İyi Hissediyorduk Berkay'ı Arayamadım Çünkü Aşırı Endişelenebilir. Arda Berkay'a Msj Atıp Haberdar Etmiş Her Günümüz Ekşınlı Geçiyor Maşallah Bi Günümüz De Normal Geçse Keşke....
Arkadaşlar Bölüm Kısa Oldu Özür Dilerim Köydeyim Anca Yazabildim Sizi Seviyorum Yorım Yazmayı Unutmayın 😘😘

AŞK SARMAŞIĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin