Aşk Yeniden ❤️

105 76 9
                                    

Bügün Günlerden Cumartesi Haftasonlarını Ayrı Seviyorum Saat Sabahın 7 Si Annem Kahvaltı İçin Beni Çağırıyor Banyo' Ya Geçip Elimi Yüzümü Yıkayıp Aşağı İniyorum Ve Karşımda Berkay
Annem:Kızım Hemen Kahvaltı Yapın Berkay İle Nereye Gidecekseniz Gidin Eğlenin Bugün Geç Kalabilirim Hastanede Nöbete Kalacağım.
Ben:Tamam Annecim Kendine Dikkat Et.
Annem:Bekay İpek Sana Emanet Oğlum,
Berkay:Bana Güvenebilirsiniz :)
Dedikten Sonra Kahvaltımızı Yapmaya Başladık Ve 10 Dakika Sonra Yukarı Çıkıp Hazırlanmaya Başladım, Üstüme Aldığım Yeni Kısa Bulizimi Altıma İse Kısa Şortumu Giydim Kısa Yarım Çorabımı Giydikten Sonra En Sevdiğim Supra'Larımı Giydim Vee Hazırdım.
Evden Çıktıktıktan Sonra
Berkay:Ee Nereye Gidiyoruz ?
Ben:Eğer Kimse Yoksa Sahile Gidip Oturalım Mı ?
Berkay:Olur Ordan Da Başka Bi Yere Gideriz Sonra.
Ben: Olur
Dedikten Sonra Sahile Yürümee Başladık, Yürürken Elimi Tutmaya Çalıştığını Fark Ettim Ve Arda'İle Aram Bozulmayacaksa Yeniden Denerbiliriz Dedim.. Berkay Da Peki Dercesine Kafasını Salladı Seven İnsan Herşeye Katlanır :)) Sahile Daha Vardı Sanırım Ve Ben Yorulmuştum Berkay Anlamış Sanırsam Bana Oturup dinlenelim Biraz Dedi. Oturduktan Bi 20 Dakika Sonra Tekrar Yürümeye Devam Ettik Ve Sonunda Sahile Gelmiştik Sahil Sanki Bomboş Tu, Bizde Sahilin En Güzel Yerine Geçip Oturduk Birbirimize Sarılıyorduk Özlemişiz. Ve Sonra Yanağıma Bi Öpücük Kondurdu Elimi Tuttu Ve Bidaha Ayrılmayalım İpeğim.. Dedi Gözlerime Bakarak Bende Onun Gözlerine Bakarak Sen Bırakmazsan Ben Bırakmam Ki Berkayım. Dedim Birbirimizi Çok Seviyorduk Ve Ardından Sahile Ağlayarak Biri Geldi Bu Arda'ydı Neden Ağlıyor Ki ? Sonra Yanına Koştuk Ve Ardaaaa Ne Oldu Neden Ağlıyorsun Dedim.
Arda: Sevdiğim Kızı Gördüm Ve Ve Diyemeden Ağlamaya Başladı Arda Diye Sallıyordum Kendine Gelemedi Sanırsam
Arda:İpek Sevdiğim Kızı Başkasıyla Şey Yaparken Gördüm Bunu Nasıl Yapar 😢😢
İpek: Kızın Adı Ne ?
Arda:Melisa
İpek:Evi Nerde Arda Evi O Kızı Pişman Edeceğim...
Arda:Gelin Göstereyim
Dedikten Sonra Melisa Gilin Evine Gitmeye Başladık Arda'Nın Ağlamasına Dayanamam O Benim En Yakın Arkdaşım..
Aradan 20 Dakika Geçti Ve Melisa Gilin Evine Geldik..
Kapıyı Çalıp Melisaa Diye Seslendim Diğerlerine Saklanmalarını İstedim. Melisa 5 Dakika Sonra Açtı Kapıyı Ve Noldu İpek Dedi Bende İçeri Girebilir Miyim Kimle Paylaşacağımı Bilemedim Dedim, İçeri Girdikten Sonra İlk Tokat Attım 2. Si İse Arda Seni Severken Bunu Ona Yapmaman Lazımdı Onun Yüzüne Nasıl Bakacaksın Şimdi ??
Melisa:Iıı Şey Bakamam Sanırım
Ben:Ardaaa İçeri Gel!!
Ve Arda Geldikten Sonra Yazıklar Olsun Melisa Artık Senden İğreniyorum!!
Melisa:Be Be Ben Özür Dilerim Arda
Arda: Kapa Çeneni Melisa Dahada İğrençleşme Gidelim İpek
Dedikten Sonra Evden Çıktık Melisa Bunu Gerçekten Hak Etmişti!! Sonra Ben Arda Berkay Gelin Lunaparka Gidelim Lütfen Lütfennn Dedikten Sonra Lunaparka Gittik Eğlendik Çarpışan Araba,Korku Tüneli, Tırtıl Hepsine Binip Eğlendik Ve Aradan 2 Saat Geçtikten Sonra Eve Gitmek İçin Yürümeye Başladık.. :))
Arkadaşlar Yeni Bölüm Geç Geldi Özür Dilerim Beğendiyseniz Arkadaşlarınıza Önerin 😘😘❤️

AŞK SARMAŞIĞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin