Ve sen gülüyorsun ;ben birkez daha 'Allah birdir 'diyorum ,iman tazeliyorum !
Sevda yatağın kenarına oturarak düşünmeye başladı, nasıl bulucaktı çocugu okulda arasa herkezle tek tek konuşup seslerinden anlamaya çalısa olmazdı'ki.
Nasıl ya nasıl bulucam ben diye düşündü. zaten görememişti yüzünü ,off keşke baksaydım o zaman böyle olmazdaı bende kendi kendimi yemezdim!..
Neslihana söylesem saçmaladığmı düşünür .Ceylan'a söylesem aşk olmusun diye tuturur .ben kime nasıl anlatıcam derdimi nasıl bulucan şimdi .
Neyse en iyi'si bir süre daha kimseye bir şey söyemememek . söylersemde zaten anlamazlar anlıyamazlar nasıl bir felaket oldunu .
Sesi duydugunda resmen titremişti Sevda. hiçbir zaman şıp sevdi ve sıcak kanlı biri olmayı becerememiştirki zaten ama o ses içinde birşeyler oynatı resmen .inannılmaz bir merak ediyordu kendini bu kadar etkileyen sesin sahibini neyse dedi sevda en iyisi biraz uyumak ve bu düşüncelerden kurtulmak.
Sabah erkenden kalktı Sevda .
Banyo'ya gidip rutin işlerini haleti .banyodan çıktıktan soğrada ,okul formasını giyidi saçlarını düzleştirmeye karar verip. Düzleştiricuni fişe taktı bir süre ısınan düzleştiriciyle daçları'nı düzleştirdi .Sonunda saçlarını eliye düzeltip çıktı odasından. merdivenlerden agır agır inmeye başladı ,merdivenler bitince mutfaga doğru yürüdü .Anne'si kahvaltıyı hazırlamıştı yine kızı için gönlü el vermiyordu hiç birşey yemeden evden çıkmasına .Sevda " Günaydın "
"Günaydın kızım erkençisın hay rola sen pek erken uyanmasın ?"
"Anne sende beni iyce tenbel yaptın yani aşk olsun"
"Öyle demek istemedim canım sen'de biliyorsun ."
"Tamam anne biliyorum ben merak etme!"
Sofraya oturup kahvaltı için hazırlandan yemeye başladı Sevda .
Hızlı bir kahvaltı yapıp meyve suyunuda bitirdi hızlı bir şekilde zaten sütle arası hiç bir zaman yoktu hiç'te sevmezdi zaten .
Hizlı bir şekilde mutfaktan çıkıp evin kapısına dogru yürüdü .kapının orda duran ayakabılıktan ayakabısını alip giydi ve bacıklarını bağlamaya başladı onuda haledip çıktı evden .
Sevda yolda yavaş yavaş yürümeye başladı bir yandanda düşünüyordu nadıl bulucam sesin sahibini diye .
Arkasındsn Neslihan'ın kendisine seslendiyinin farkında olmadan .
Neslihan nefes nefese yanına geldi ve söylenmeye başladı"Sevda duymuyormusun beni'de arkandan koşturuyorsun ?"
"Özür dilerim sesini duymadım bile gerçekten duysam beklerim biliyorsun ."
"Biliyorumda neyin var senin çok dalgınsın normalde böyle yapmazsın sen ."
Sevda hızla cevap verdi .
"Yok birşeyim uykusuzum o yüzdendir belki "diye geçiştirdi arkadadmşı'nı .
Birlikte sesiz bir şekilde okula dogru yürüdüler.bir yandanda düşünüyordu Sevda bulursam bile napıcam nasıl açıkliycam bendeki bu deyişimleri nasıl söylerim arkadaşlarıma ben böyle birden bire şok etkisi yaratıfmgı nasıl açıklarım deli gibi merak etiyimi hiç tanımadıgım birini.
Asıl meseleyse nasıl başa çıkıcam ben bu yabancı hislerlen .içinden bir ses bu olanlanların hepsinin kendisinden birşeyler götüreyceyni hisediyordu sevda .
Sanki çekiliyordu tanımadı birinin sesine ah dedi sesi beni bu hale getirdiyse yüzünü görsem neler olur .
Neslihan arkadaşında bir şeyler olgmduğn'un farkındaydı şimdilik zorlamiycam ddedi kendi kendine elbet anlatır canı arkadaşı ona .
İkiside bu düdmşüncelerle okulun önüne geldiler .
Neslihan "Sevda ,Ceylanı bekliyelimi ?"
"Yok bence beklemiyelim Ceylan biliyorsun geç kalmak göbek adı gibi resmen onunun o yüzden içeri girelim ."
"Tamam"
Birlikte okulun bahçesine girdiler kendi sınıfın'ın sırasını bulup beklemeye başladılar .ögrenciler sırayla okula girdiyinde onlarda yavaş yavaş okula girdiler .sınıf'dan içeri girdikleri gibi sıralarına oturup hocalarını beklemeye başladılar .
Sevda arkasında hareketlik hisedi ve arkasına baktı kendi gibi bir erkek ögrenci oldunu görünce önüne dönüceken ,çocuk kendisini tanıtı
"Meraba ben Ramazan Kurt".
"Bende SevdaKaya ,memnun oldum ." dedi ve önüne döndü
Sevda içinden bakalım daha kimleri tanıycağız bu okulda kimlerlen imtihsn ediyiceyiz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Fırtına
Teen FictionKız sevdi cocuk görmedi kız agladı erkek dönüp bakmadı cocuk giti kızın içindeki fırtınayı görmeden