Sana çarptığım ,anda kullaklarım uğuldadı yüreyimin ğünbürtüsünden adam!...
Sevda çığlık atarak gözlerini araladı anda zamanın durduğunu sandı. Nasıl bir göz rengiydi ki bu Allahım bir insanın gözleri böyle parlak ve siyah renk olabilir mi daha doğrusu siyah renk göz ömründe ilk defa görüyordu.
Sevda kendine gelmen lazım dedi ve kalktı çocuğun üstünden resmen rezil olmuştu .
Önder "yeter iki defadır çarpıyorsun önüne baksana!"
Sevda şaşkınlıktan ne yapıcağını nasıl davranıcağını bilemez bir haldeydi resmen .
Allahım bu kalbime ne oluyor böyle kuyruğuna basılmış kedi gibi durmuyor yerine tövbe .
Sevda bir süre gözlerini kapatıp açtı. Şimdi biraz sakinleşmişti çok şükür dedi. Kafasını kaldırıp kendisine sinirle bakan kara gözlere dikti kendi yeşil gözlerini ve konuşmaya başladı.
"Ben mi iki defadır size çarpıyorun öylemi halla halla ben niye hatırlamıyorum yok yani çarptıysam ne olmuş insanlık hali yani olamaz mı !."
Diye sesini yükselti Sevda. İçinden çocuğa bak hem o kara gözleriyle kalbini günbürdetsin hemde uyuz uyuz konuşsun oh valla dünya varmış .
Sevda karşısında sinirden köpüren çocuğa baktığında tekrar kalbinin günbürdediyinede bakışlarını kaçırdı.
Önder sinirle nefes alıp veriyorken .içindende durmadan kendisine sinirle bakan kızın karşısına çıkmasından rahatsız olmuştu bir anda.
"Siz ne diyosunuz ya ne demek çarptıysan ne olmuş. !"
Sevda Allahım bu nasıl gıcık biri ya hem beni deli gibi etkiliyor hemde gıcık gıcık konuşuyor .
Sevda başını kaldırp yeşil gözlerini dikti karşısndaki adını bilmediyi çocuğa .
"Bakın sizinlen tartışmak istemiyorum o yüzden özür dileyinde konuyu kapatalım yani ?"
Önder kendisine özurdilemesini söyleyen kıza hayretle bakmaya başladı ne saçmalıyor bu kız diye geçirdi içinden .
"Pardon benmi özürdiliycem sizden !."
"Evet siz benden özürdiliyceksiniz ."
"Ya siz ne saçmaliyorsun kızım halla halla ya hem bana çarp hemde suçlu benmi oluyorum !"
Neslihan Sevdanın bu tartışmayı daha çok uzatacağını bildiyinden araya girdi ve Sevda'nın kolundan tutugu ğibi uzaklaştırdı ordan.
Sevda "Neslihan bıraksana kolumu şu kendini bilmez insana hadini bildirim yaa!"
"Sevda yeter rezil olucaz bütün okula kendine gelirmisin artik ."
Sevda hala sinirile söylenmeye devam ediyordu ne diye sanki uyuz çocuğa çarpmıştı sanki varya uyuz şey.
"Tamam Neslihan bırak kolumu sen böyle yaptıkça daha çok sinirleniyorum !"
Kolidordan sağa dönüp bahçeye doğru yürüdüler .
Bahçeye çıktıgında banklardan birine oturup sakinleşmek için gözlerini kapatıp derin derin nefes almaya başladı .
Sevda biraz sakinleştiyinde olanları düşünmeye başladı .
Nasıl olnuşta birden kendini kavğa etnişken buldu anlayamıyordu .Halbuki o gözleri ğördüyünde bile resmen kalbi günbürdemişti.
Yanılmıştı işte resmen görüntüsü yanıltmıştı kendisini halbuki içinden tam bir uyuz,gıcık ,sinir biri çıkmıştı çocuğun .Neslihan arkadaşının sakinleşmek için nasıl uğraştıgnı bildiyinden sesizce yanında oturmaya ve beklemeye başladı.
Sevda kendine geldiyinde yavaşca gözlerini açmaya başldı . zil sesini duyduğunda oturdukları yerden kalktı ve okulun içine doğru yürümeye başladı .
İçeri girdikten sonra sınıfa doğru yürürken Sevda
"Neslihan Ceylana ayıp oldu ya bir türlü gidemedik yanına "
"Evet canım gidemedik olsun sorun olucağnı zanetmiyorum zaten Ceylana anlatırsak seni anlıycağına eminim ben o yüzden sıkma canını sen ."
"teşekür ederim canım ."
"Neslihan ben çokmu abartım sence yani bana nasıl bağırdı ğördün dimi yani haklıyımdır dimi ."
"Tamam canım takma kafana ya o kadar ."
Sınıfa girdiyinde sırasına oturdu ve düşünmeye başladı sevda .
Nasıl olduda kendini bu kadar kaybetmişti anlamıyordu sevda.İçinden derin bir of çekti artık düşünmeyi bırakmalıydı en iyisi o olucak .
Meraba bildiyniz gibi içimdeki fırtına benim ilk kitabım ve sizlerin desteyine ihtiyacim var ben bu kitabı yazmaya başladığımda aslında sizlere birazda kendi yaşantımdan olaylar yaşanmış olanları yazmaya başladım dediyim gibi bu kitap benim için önemli ve umarim sizde bana destek olur ve oy vote verir yorum yaparsiniz yazim hatam varsa af ola sizi seven yazarınız ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Fırtına
JugendliteraturKız sevdi cocuk görmedi kız agladı erkek dönüp bakmadı cocuk giti kızın içindeki fırtınayı görmeden