I.BÖLÜM

16 0 0
                                    

Kusursuz beşli ile tanışma vakti geldi.
Thomas,kendisi bir hackerdır.Hatta en iyilerindendir, çözemeyeceği hiçbir program, kıramayacağı hiçbir şifre yoktur.
Bred, kendisi kusursuz Beşli'nin en kaslı ve en yakışıklı üyesidir, lider bir yapısı vardır.
Jake, kendisi plan uzmanıdır, bütün planları kusursuz işler.
Jhon, bir ajandır. Hatta ajanların en iyilerine bile taş çıkartır.
Brenda, grubun tek bayan üyesidir her konuda yeteneği vardır.

bu kusursuz beşli'nin fazla akrabası yoktur. Çünkü hepsi Yetiştirme Yurdundan beri arkadaşlardır. Aslında Arkadaştan da öte kardeş gibi...

her akşam yaptıkları gibi Snap bar'a gittiler.Bred Her zamanki gibi ortaya bir viski açtı. Her şey normal gidiyordu ,bir anda barı beş kişi bastı ,ellerindeki ağır silahlarla herkesi öldürdüler ama kusursuz beşli hariç. çünkü onları götürmek istiyorlardı ve harekete geçtiler. birinci adam Bred'e doğru yürüdü.Bred kaslı kollarıyla adamı tuttu.Adam kıpırdayamadı bile,Bred den dayağı bir güzel yedi.ikinci Adam Jake doğru koştu, Jake Adana Akıl dolu bir plan yaparak adamı oyuncak etti. üçüncü adam Jhon'a dikkatli ve yavaş yavaş yürüdü,Jhon bir ajana yakışır şekilde adamı benzetti. dördüncü Adam Thomas'a gelmişti.Thomas, Geleceğin varsa göreceğin de var dedi ve laptopu kafasına geçirdi. Ve son adam Brenda'ya geldi. adam Brenda'ya geldiğime pişman oldu,Brenda adamı döverken o kadar güzel gözüküyordu ki Jake ondan gözünü alamadı ve kafasına ikinci adam tarafından sandalye yedi, Jake bayılmıştı.Bunu fırsat bilen ikinci adam hemen oradan tüydü.Jake,Brenda'ya aşık olmuştu işte, yapacak hiçbirşey yoktu sırılsıklam aşık olmuştu. Oysaki en yakın arkadaşlardı...

Jake'yi ayıltmak için buzda dolu suyu döktüler ve Jake bağırarak ayıldı, direkt bana ne oldu diye sordu.Thomas, kameradan bakalım ne olmuş dedi ve kamera odasına gittiler. odaya ilk Jake girmek istedi ve kapıyı açtı. açmaz olaydı kafasına bir tane daha sandalye inmişti,Jake yine bayılmıştı. Herkes gülüyordu.Bred, adamın elinden sandalyeyi aldı ve adama tokat attı, adam yere yapıştı.Jhon ciddi bir sesle,Brenda'dan bir kova buzlu su getirmesini istedi,Brenda daJhon'nun dediğini yaptı ve buzlu kovayı Jake'in başından aşağı döktü.Jake bir kez daha bağırarak ayrıldı ve yine mi ya diyerek güldü, bir kez daha odayı kahkaha kaplamıştı.Jake kamera görevlisinin üstüne yürüdü,daha Jake konuşmadan adam bayıldı. odayı bir kez daha kahkaha kaplamıştı.Bred ,Thomas'a dönerek sıra sende dedi.Thomas, başıyla onayladı ve bilgisayarın önüne oturdu, işe koyuldu. aradan bir dakika geçmeden işte buldum dedi.Jake, merakla ne olmuş dedi.Thomas, sen boş boş bakarken adam kafana sandalyeyi geçirmiş,olan bu.Jake kızarmıştı, domates yanında pembe kalırdı.Çaktırmadan Brenda'ya baktı,Brenda kameraya bakarak, bakın adam kaçıyor demek ki adam yaşıyor dedi.Onu bulabilir misin Thomas?
Thomas bağırarak hey hey Tamam hackerim bulurum ama bir iki gün sürebilir.
Jhon araya girerek Bir iki gün vaktimiz yok bu adamı bulup Acilen beni de etmemiz lazım dedi.
Bred de hadi bunları evde konuşalım dedi.

Eve gitmişlerdi ,herkes yorgun ama kimsenin uykusu yoktu. Hepsi aynı şeyi düşünüyordu, neden bizi götürmek istediler?
Hepsi koltukta uyuya kalmıştı. Sabah onları Jhon uyandırdı ve kahvaltı ettiler.Kahvaltı bittikten sonra Jhon söze başladı.Bizi götürmek isteyen adamı buldum, adamın lakabı Zengin Joo gerçek ismi Timee.
Thomas dalga geçer gibi o nasıl isim öyle köpek ismi gibi,Timee gel kuçu kuçu.
Hepsi gülmeye başlamıştı.Bred,Thomasın sözünü keserek peki nereden buldun bu adamı Jhon?
-Orasını karıştırma kardeşim,yaptık bir şekilde.
Jhon bütün karizmasını koruyordu gizemli ve sessizdi.

Jake,bir plan yapıp basalım mekanlarını yapışalım gırtlağına, sen kimsin bizi kaçırmaya çalışıyorsun diyelim ha nasıl olur dedi.Jhon,Jake katılıyordu.Bir plan yapılması gerekiyordu.Bred,Thomas'a bakarak mekanın plan ve kameralarının görüntüsünü bul ve Jake ver.Jake acil bir plan yap,eğer biz onları bulamazsak, onlar bizi bulur dedi.Bred adeta bir teknik direktör gibi haydi çocuklar göreyim sizi dedi.

Kusursuz AltılıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin