VI.BÖLÜM

5 0 0
                                    

Sabah Brenda kahvaltı hazırlarken Jake, mutfağa girdi ve Brenda'ya günaydın dedi.
- Günaydın Jake dün gece bana bir şey söyleyecektin, şimdi söyleyebilirsin bak hem kimsede yok.
Jake'nin kalbi küt küt atmaya başlamıştı
-Brenda ben...
-Brenda ben...
-Evet Jake Benle sana ne olmuş?
Yam söyleyecekken herkes İçeri girdi ve Günaydın dediler, yine söyleyemedi. Kahvaltılarını bitirdikten sonra oturma odasına gittiler ,oturma odasında hepsinin telefonuna aynı anda mesaj gelmişti meraklı gözlerle telefona baktılar.Telefonda acilen karargahı gelin ve bu mesajı silin diyordu Kusursuz Beşli ilk önce birbirlerinin yüzüne baktılar sonra da odalarına dağıldılar ve çelik yelek giydiler.
Jake, silah olarak bilinen tabanca aldı.Thomas,büyük bir çantaya ağır silahlar ve bombalar aldı.Jhon, bileğine bir bıçak Beline de bir silah aldı.Bred, kaslı kollarına güvenliği için iki el bombası aldı.Brenda ise saçını topuz yaptı ve içine zehirleyici Oklar koydu kutunun içine iki tane tabanca koydu, artık karargaha gitmeye hazırlardı.Jhon ,dış kapıyı açtığımda evin önünde iki tane siyah araç onları götürmek için bekliyordu.
Thomas:
-Vay be dedi.
karargaha vardıklarında onları yine Talon karşıladı ve söze girdi.
- Evet çocuklar sizi buraya getirttim çünkü bir takım çalışmalar yapılacak, yani birtakım test gibi.
Thomas:
- Test mi? Bizilkokul çocuğu muyuz Talon.
- Hemen atarlanma Thomas bu testlerle eksik yanınızı görüp onları geliştirebileceksiniz.
Thomas:
- Hee öyle desene o zaman olur bak.
- Neyse arkadaşlar isterseniz testleri başlayalım baya zor bir gün olacağa benziyor.
Ve test kapısı ardına kadar açılır. Oda bir futbol sahasının 2 katıydı duvarlar ve zemin bembeyazdı ve insanın gözünü alıyordu orada ki makineler ve insanlar siyahtı içeride kusursuz beşli gibi bir sürü insan var dı, eşsiz bir yerdi.
-Evet arkadaşlar üstünüzü şu kapının ardında değiştirip geliniz. Hepsi de dediği gibi yaptı
Talon Thomas ve Jake'e Bilgisayar odasına gitmesini söyledi, Geride kalanlar da simülasyona girecekti.
bu testten hepsi beklenmedik bir sonuçla geçtiler %200 bir dereceyle.Talon Şaşkın gözlerle notlara bakarken Thomas söze başladı.
- Ee Talon zor bizim için ısınma hareketleri ,asılış imkansız olanlar.Herkes gülmeye başladı.
- Peki Grubumuzun ismi ne?
Hepsi birbirinin Yüzüne baktı, gülüyorlardı ve Bred cevapladı.
- Kusursuz Beşli bize böyle diyebilirsiniz.
-Adınızın hakkını fazlasıyla veriyorsunuz,iyi ki sizi kurtarmıştım ,yoksa bu dahileri bulamayabilirdim.
Jhon:
- Peki ya bizim hiç görevimiz olmayacak mı?
-Elbette olacak ama bugün değil, şimdi isterseniz biraz daha çalışın isterseniz de dağılabilirsiniz.Kusursuz Beşli biraz daha çalışmayı tercih etti. Akşam eve çok yorgun bir şekilde geldiler ve direk yattılar.

Kusursuz AltılıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin