Jake için geçmesini istemediği saatler başlamıştı,akşama üç saat vardı ama saatler Onun için çok çabuk geçmişti.Akşam Thomas hadi bara gidelim dedi ve dediği gibi yaptılar.İlk önce Snap Bar'a gittiler,Snap Bar sinek avladığı için Drek Bar'a geçtiler,herzamanki gibi Bred garsona diyip ortaya bir viski açtı.Brenda ve Jake ayrı masaya oturdu Ve havadan sudan Konuşmaya başladılar.Jake cesaretin toplamıştı artık,içinden geldiği gibi söyleyecekti olanları ve söze girdi.
-Brenda ben...
-Evet sen.
-Ben...
birden silah sesleri Salonu kapladı.
Thomas:
-Yinemi ya.
adamlar yine 5 kişiydi Ama bu sefer hepsi iriydi adamlardan birisi Kusursuz beşli'yi işaret ederek.Thomas,Jake,Brenda,Bred ve Jhon,ya bizimle gelirsiniz ya da siz de dahil buradaki herkes ölür dedi.Seçim şansları yoktu,tamam dediler ve ellerini özel yapım kelepçeler takıldı ve götürüldüler. Yolda Jhon kelepçelerden kurtulmaya çalıştı ama elektroşokla kendinden geçti. Karşısındaki adamlar pis pis sırıttılar gidecekleri yere vardılar. Gidecekleri yerde harabe evlerden birindelerdi, orada sandalyelere bağlandılar.Ve karşılarına bir adam çıktı,adam aynı Zengin Joo ya benziyordu. En az Zengin Joo kadar çirkindi,çünkü kardeşiydi.Yüce Corki'ydi ve bağırdı ben Yüce Corki diye.
Thomas,lafın arasına girdi ve şöyle dedi
-Yav sizin bu anneniz babanız size neden köpek isimlerini vermiş.Timee ve Corki.Birde çirkinlik aile geleneği mi ?
Thomas yumruğun nereden geldiğini bilemedi ve birden afalladı.
Yüce Corki:
-Siz kim oluyorsunuz da benim kardeşim öldürüyorsunuz lan,siz benim kim olduğumu biliyor musunuz...
Jake:
-Bilmemize gerek mi vardı,kusura bakma dersimize çalışmadan geldik.
Yüzüne yumruğu Jake de yedi ve sustu.
Yüce Corki:
-Şimdi sizin kardeşime yaptığınız gibi sizi canlı canlı yakacağım. Kardeşi gibi gülerken çok çirkindi.
Yüce Corki'nin adamları kusursuz beşlinin etrafında ve üstüne benzin dökmeye başladılar. havalı ve güzel bir cümleyle onları yakacaktı.Jake,Brenda'ya Aşkını ilan edemeden geberecekti. Böyle olmamalıydı itiraf edecek artık,Brenda diye seslendi.
-Brenda !
-Efendim.
-Sana bir şey söylemem lazım.
-Tamam söyle.
-Ben...
-Evet sen.
-Ben seni...
-Ee sen beni. Haydi artık söyle, yoksa sen söyleyemeden öleceğiz.
Tamam,ben seni...
derken birden silah ateşlendi, havadan adamlar indi ve Yüce Corki'nin adamlarını öldürdüler.Yüce Corki kaçmıştı.
kusursuz değiştiği bu seferde başkası kaçırmıştı.Şimdiki kaçıranların karargahında gitmişlerdi orada verilen bir anda çözüldü ve onları kurtaran adam karanlıktan çıktı,ve şöyle dedi.
- Evet Çocuklar şimdi Siz beni tanımıyorsunuz ama ben sizi iyi tanıyorum.
Elindeki dosyadan okumaya başladı.
-Bred, takımın baş üyesi oldukça iyi dövüşüyor.Jhon, takımın sessiz ve her yerde adamı olan birisi.Thomas,hacker ve şaklabanı.Jake, takımın beyni ve zeki bir çocuk.Ve Brenda, takımın Tek kız üyesi ve elinden gelen her şeyi yapar.
Jhon:
- Peki ya sen kimsin?
- Ah! Pardon Kendimi tanıtmayı unuttum, ben talon Hayaletler takımının baş üyesiyim.
Thomas:
- Hayaletler mi?
- Evet Hayaletler,sizi kurtardığımız da Gölgelerin üyesinden Corki'nin esiriydiniz. Gölgeler ve Hayaletler arasında yüzyıllardır son bulamayan bir rekabet ve savaş var, onları nasıl yok edeceğimizi bilemiyorum.
Jake:
- Gölgenin üzerine bir ışık tutarsın ve gölge yok olur,bu kadar basit.
Talon:
- Ah!Çok akıllısın Jake.
-Ee, bizim neden kaçırdınız şimdi?
- Kaçırmadık, kurtardık eğer biz sizi kurtarmasaydık, siz şuan haşlanıyor olurdunuz.İstemsizce sizde bu savaşın içine girdiniz ya bizim yanımızda olursunuz, ya da sokakta bir yerde geberirsiniz.
Bu bayağı zor bir karardıya gebereceklerdi yada yaşayıp savaşacaklardı.Bred, ben kabul ediyorum peki ya siz dedi ,odayı sessizlik kaplamıştı sonunda birisi konuştu, bu Jake idi sana uyarsa Bred biz de varız.
Talon talimatları vermeye başladı
-Madem hayaletlerin bir Üyesi olduğunuz Size bazı ipuçları vereceğim,birinci madde belinizde ya da başka bir yerinizde mutlaka silah olmalı, ikinci madde hepinize çelik yelek olmalı ,üçüncü madde büyüklerinize itaat etmelisiniz,ne denilirse yapılması gerekir. bu sonuncu madde "itaat etmek" Kusursuz Beşli'nin canını sıkmıştı.
Talon devam etti
- Yüzünüzden belli üçüncü madde sizin canınızı sıktı, canınızı sıkacak bir şey değil aslında ,siz sadece benim verdiğin görevleri yapacaksınız. Kusursuz Beşli'nin içi biraz da olsa rahatlamıştı.Talon, onları evlerine gitmesini söyledi bir şey olursa onları haber verecekti.Eve geldikleri hepsi zor bir gün geçirmişti ve odalarına dağıldılar.Jake, kendine kızıyordu bir türlü söyleyemedim diyordu.