Ve sonunda büyük gün geldi, sonunda Kusursuz beşli'yi kaçırmak isteyenleri bulup döveceklerdi.
Ve saat 9:45 de Jake ve Thomas dış Kapının zilini çaldılar, dış kapıyı iki adam açtı, adamlarla elektrik bakımını için geldik dediler ve evin içeriye girdiler, içerideki elektrik sigortasından bütün şalterleri indirdiler ama kamera odası hariç,çünkü odanın elektriğinin kesilmesini İstemediler.Jake ve Thomas işe koyuldular ve iki adamı etkisiz hale getirdiler.
Thomas:
-Ya bu ses geçirmeyen duvarları çok seviyorum,işi kolaylaştırıyorlar.
Jake, kamera odasına girdi ve hemen iki adamın sinirlerine vurarak bayılttı.
Saat 10:05 idi.
Brenda, yerinde bekliyordu.Birinci adamın kafasını eliyle, ikinci adamın kafasını da ayaklarıyla kırdı ,hiç ses çıkmadı.
Jake, kamera ikiden gözlerini bir an bile alamadı.Thomas,Jake'in karnını gelecek şekilde dürtüyordu, o halde bile tepki vermiyordu sadece brenda'ya bakıyordu, takip brenda kamera ikiden ayrılana kadar.
Thomas:
- Ne oldu lan nereye daldın gittin?
Jake:
-Bir şey olduğu yok be.
Jhon iki adamı dövdü, sese yaklaşan iki adamı da ajanı yakışır bir şekilde benzetti. Tam arkasını dönerken iki adam elinde silahla karşısında duruyordu, onlar da sesi gelmişti.Jhon'a bağırarak kaldır ellerini yoksa senin beynini dağıtırız dediler.Jhon elini kaldırdı ve başının arkasına koydu.Onu öldüreceklerdi.Jhon kendi kendine konuşmaya başladı ,bu kadar basit miydi, bir kurşunla en iyi ajanlardan biri ölecek miydi.Jhon gözlerini kapattı ve sessizce bekledi,çünkü biliyordu ki yalvarırsa adamlar çok daha mutlu edecekti.Birden pat küt diye sesler çıktı.Jhon merakını yenik düşerek gözlerini açtı, bir el uzanmıştı önüne, yukarıya doğru baktığında Bred'i gördü ve derin bir nefes aldı.
Bred:
-Kusura bakma birisi fazla zorladı.
Jhon:
- Önemli değil ya alt tarafı ölecektim.
daha sonra hepsi evin kapısında buluştu.Burada Jake onlara yardım edecekti ve kulaklıkları taktılar,Jake adamların Yerini söyledi üçüde adamları etkisiz hale getirdi ve kamera odasında buluştular.Evde girilmedik tek Zengin Joo'nun odası kalmıştı. Oranında kamerası yoktu. Odanın kapısına geldiklerinde hepsi dikkatliydi.Kapıyı Bred tekmeleyerek açtı ve içeride beş tane adam daha vardı.Zengin Joo'nun elinde tablet vardı ve oldukça iyi dövüşüyorsunuz dedi. O çirkin suratıyla gülünce iki kat çirkinleşiyordu adamlar birden kusursuz beşli ye saldırdı ,o kadar iyi dövüşüyorlardı ki dövüşleri iki saat sürdü ve sonunda kusursuz beşli adamları dövebildi.Zengin Joo'nun yüz ifadesi değişti ,tam kaçacak Jhon yakaladı ve Bredin önüne fırlattı.Bred ,Zengin Joo'nun boğazına yapıştı ve beşinin aklında olan soruyu sordu,bizi neden kaçırmak istedin?
Zengin Joo:
- Aslında sizinle iş yapacaktım.
Thomas lafın arasına daldı ve neden adam akıllı sormadın ki Belki kabul ederdik dedi.
-Benim tarzım böyle ne yapalım ama artık sizinle iş yapamam, çünkü siz manevi oğullarını öldürdünüz deyip Bred'in ayağına küçük bıçağını saplı.Bred acıyla bağırdı ve adamı bıraktı.
Adam tam kaçacakken suratına bir yumruk yedi ve bayıldı sonra adamdan bir ses çıktı,gaz salmıştı, leş gibi kokuyordu.
Thomas:
-Seni lanet olası pislik herif baygınken bile iğrençlik yapıyor.
Jake:
-Thomas Gevzekliği bırak da gitmemiz lazım.Ev patlayacak.
Brenda:
-Ne alaka
-Eğer Zengin Joo'nun nabzına anormal bir şey olursa Evin her yerinde döşenen bombalar patlayacak ve bizim 15 saniye miz kaldı.Haydi kemiklerimiz dağılmadan gidelim buradan.
koşarak dışarıya çıktılar,bir saniye daha geç kaldılar evin içinde patlayacaklardı.Bu işte böyle bitmişti ,eve gitmişlerdi herkes yorgundu.Brenda,Bred'in ayağına pansuman yaptı bunu gören Jake çok kıskanmıştı,bunu farkeden Thomas,Jake'e şöyle dedi.
-Bak Jake Eğer seviyorsan konuşma olasın dostum,bu böyle nereye kadar gider ki.
Jake kızarmıştı,kıpkırmızı olmuştu
-Yok ben onu sevmiyorum ki, bunu da nereden çıkarttın.
-Yapma dostum.Sevdiğine her halinden belli ,git konuş bence.
Jake utancından yerin dibine girecekti.
-Galiba haklısın,tamam bu akşam konuşacağım.
-Konuşsan iyi edersin.