Sabah ilk Betül uyandı sonra abisini uyandırdı,abisi de diğerlerini uyandırdı.Betül kahvaltı için çok güzel sucuklu yumurta yaptı.
Thomas:
- Vay ,demek ki karargahtaki o sucuklu yumurtayı sen yapmıştın eline sağlık valla.
-Afiyet olsun.
Sağlam bir kahvaltı yaptıktan sonra karargaha geçtiler. Karargahta giyinip kuşandılar ve yola çıktılar.Oraya vardıklarında uçağa işaret verdiler, uçak bombayı saldıktan 10 saniye sonra büyük bir patlama oldu.Villadaki korumalar ilk şoku atlatmadan, Kusursuz Altılı ve diğerleri villaya saldırmaya başladı. Mermiler havada uçuşuyordu, Bir dakikada etraftaki bütün adamlar ölmüştü. Şimdi asıl işe gelmişti, çünkü içeride kaç adam var venereye pusu kurdular ,bilmiyorlardı.Jake ve Thomas'ın özel yapım aracı içeriye girdi. Aracın etrafında bir sürü kamera vardı.Bir anda kurşuna dizdiler araçtaki kameralar delik deşik oldu ama adamların nerede olduğunu öğrendiler.Bred kapıdan iki bomba salladı. Bomba içerideki çoğu adamı havaya uçurdu bir kaçınıda silahla vurdular.Corki'nin odasına vardıklarında Corki hiç birşey olmamış gibi yemeğini yiyordu,Kusursuz Altılı ve ekibi Corki'nin etrafını sardılar.
Thomas:
-Son yemeğini ye Corki,Cehennem de böyle yemekler bulamazsın.
-Sahimi?Bence bunu benim için söyleme kemdin için söyle.
Tam Corki'yi öldürecekken camdan adamlar geldi hemen Kusursuz Altılı ve ekibi geri çekildi,mermiler yine havada uçuyordu.Neredeyse 1 saat çatıştılar.Sonunda hepsi ölmüştü ve herkes Corki'nin üstüne yürüdü.Tam onu özel kelepçeyle kelepçeleyip götüreceklerinde bir silah sesi duyuldu,Betül öne doğru düştü.Jhon bağırarak arkasına döndü ve adama öyle sery yumruk attı ki adam öldü.Hemen Betül'ün yanına koştu.
-Sakın ölme kardeşim dedi.
-Ne ölmesi abi çelik yeleğim var ,benden böyle çabuk kurtulamazsın.
Diğerleri Jhon'un ilk defa ağladığını gördü.Hep beraber karargaha gittiler.Karargahta 50 santimlik kalınlıkta titanyum duvarla çevrili özel bir koğuşa götürüldü.
Corki:
-Bir kaplanı kafesinde tutamassınız
Bred önüne birtane çivi attı.
-Kazmaya başla,dışarıda seni bekliyor olacağım.
Corki:
-İn...
Thomas:
-He he tamam,intikamın acı olacak.
Corki'yi odaya tıktıktan sonra Talon'la konuşmaya başladılar.
Bred:
-Bize müsade Talon.
-Hayırdır nereye çocuklar.
-Biraz tatil yapmalıyız bayağı yorulduk.
-Hakkınız çocuklar. -Havvai'deki evimi hazırlatırım bu tatil sizin hakkınız çocuklar
Brenda:
- Hem biz de balayımızı orada yapmış oluruz değil mi aşkım.
Jake:
- Neden olmasın aşkım.
- Vay sonunda açıklayabildin demek helal olsun Jake.
- Sen de mi Talon.
Tatil için çantalarını hazırladılar.herkesde bir bavul vardı ama Brenda ve Betül'ün ise 3 tane bavulu vardı
Thomas:
-Ah,kadın değillermi kanlarında var her şeyi götürmek.
Brenda ve Jake'in muhteşem bir düğünü olmuştu.Corki'nin üst kademesine telefon geldi.
-Demek Hayaletler benim adamımı kaçırdılar,çabuk kurtarın adamı görülecek hesabımız var.SON...