VERA" Vera . " Zihnimde yankılanan bu ses oldukça yakından geliyordu.
" Vera. Aç gözlerini. " Aynı ses tekrar zihnimde yankılandığında birinin bedenimi sarstığını hissedebilmiştim. Göz kapaklarım açılmamak için direnirken biri elimi tutmuştu .
Bir kadın birşeyler mırıldanıyordu ve ben kadının söylediği sözlerden pek bir şey anlamıyordum.Benden istemsiz , gözlerim sonuna kadar açıldığında karşımda Adar'ı gördüm. Bana endişeli gözlerle bakıyordu. Bakışlarım elime kaydı.
Mira elimi tutuyordu ve gözleri mor rengine dönmüştü. Mira'nın gözlerindeki mor yerini kahverengiye bırakırken " Üzgünüm Vera ama sen bayıldın ve uyanmayınca seni büyüyle uyandırmak zorunda kaldım. " dedi.
İstem dışı elimi çektiğimde Mira üzülmüş gibiydi " Benden korkma ." diye mırıldandı. Beni yanlış anlamıştı.Hızla Mira'nın elini tutup " Beni yanlış anladın. Ben senin gözlerini öyle görünce birden afalladım. " dedim. Sonuçta dünyada her gün renk değiştiren göze sahip insanlar görmüyordum.
Mira'nın yüzünü sıcak bir gülümseme kaplarken " Ben Kara Büyü Tanrıçasıyım. Gözlerim büyü yaparken mor renge dönüyor. Buna alışsan iyi edersin. " dedi ve bana göz kırptı.
Ona cevap verecekken elim istemsiz bir şekilde kalbimi bulmuştu. Bir değişiklik vardı. Oturduğum yerde doğruldum. Araba , çevresi ormanlıkla dolu olan bir ana yolda durmuştu. Adar arka koltukta yanımda oturuyordu ve Mira anlamayan bakışlarla ön koltuktan bana bakıyordu.
Kapıyı açarak arabadan dışarı çıktım. Başım bayılmamın etkisiyle biraz dönüyordu . Çevremde başka birini aramaya başladım. Hissediyordum , biri vardı.
Adar ve Mira arabadan inip yanıma geldiler. Mira gülümseyerek " Opus'a tekrar hoş geldin Vera. " dediğinde şaşkınca ona baktım. Portaldan geçmiş miydik yani ?Adar elini omzuma koyup " Portaldan geçtikten sonra sana küçükken yaptığımız büyüde bozuldu. İki gücünde özgürlüğüne kavuşunca bünyene fazla geldi ve bayıldın. " dedi.
Onu başımla onayladıktan sonra üstüme baktım. Dünyada giymiş olduğum kazak ve pantolonlarım yoktu.
Üstümdeki kot şort ve beyaz tişörte şaşkınca bakarken Mira mahcup bir şekilde gülüp " Kara Büyü Tanrıçası olmak kıyafet değiştirmek gibi şeyler için de kullanılıyor. O kazak ve pantolonlarla pişerdik." demişti.Onu başımla onayladım. Dünya'da kıştı ama şuan güneşin sıcaklığını hissediyordum. Hava çok sıcak değildi ama Mira haklıydı. O kazak ve pantolonlarla cidden pişerdik.
Etrafıma kaçamak bakışlar atarken . Adar beni inceleyip " Sorun ne ? " dedi. Ona kısa bir bakış attıktan sonra gözlerimi yola odakladım ve " Hiç. " dedim.
Mira elini alnına koyup inledi ve " Mühürlendin öyle değil mi ? " dedi. Adar Mira'ya dik dik baktıktan sonra bana döndü ve omuzlarımdan tutup " Etrafında bizden başka bir şeyin varlığını mı hissediyorsun Vera?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇİLMİŞLER 1 (OPUS) - KİTAP OLDU!
Fantasía04.04.2016 ... " Dünyadan uzakta bir gezegen var Vera. Gezegenin adı Opus. Opus gezegeninde bazı doğaüstü güçlere sahip insanlar var. Mesela büyücüler , seçilmişler gibi. Bu doğaüstü güçlere sahip olan insanlar belirli alanlara ayrılarak Expermus'ta...