Chanyeol <My feelings >

1.4K 153 18
                                    

ဒီ Book ​ေလး​ေရးျဖစ္​တာ တလ​ေက်ာ္​ၿပီ​ေပါ့ ​ေနာ္​ ~
ခုခ်ိန္​ထိ ဖတ္​​ေပးၾကတဲ့သူ​ေတြ Vote ​ေပး ၾကတဲ့သူ​ေတြအားလံုးကို ​ေက်းဇူးတင္​ပါ တယ္​ .......

ဟီး ... နည္​းနည္​း​ေလာက္​ခံစားခ်က္​​ေလး ​​​ေတြ​ေရးခ်ျပခ်င္​လို႔ပါ ~ ~

တခါတ​ေလ စဥ္​းစားမိတယ္​ သူ႔ကိုဘာလို႔ ဒီ​ေလာက္​ထိခ်စ္​မိခဲ့လဲ ဆိုၿပီး ~ ~

သူ႔တြက္​ ဘာမ်ားလုပ္​​ေပးႏိုင္​ခဲ့လဲ ?
သူ႔တြက္​ဘာ​ေတြ​ေပးဆပ္​ခဲ့လဲ ?
သူ႔တြက္​ ဘာ​ေတြရင္​ဆိုင္​ခဲ့လဲ ?

ဒါ​ေတြအားလံုးအားလံုး​ကို​ေတြးၾကည္​့ပါရဲ႕ ...
​ေနာက္​ဆံုးအ​ေျဖက​ေတာ့ ငါဘာမွမလုပ္​​ေပးႏိုင္​ခဲ့ဘူးပဲ ဆိုျပ​ီး​ေတြးမိလာတယ္​ ....

ခုလာ​ေမးၾကည္​့ပါ သူ႔တြက္​ဒီစာအုပ္​​ေလး ​ေရးတာ သူ႔အ​ေၾကာင္​းဘယ္​​ေလာက္​သိလို႔ လဲလို႔ ...

အမွန္​​ေတာ့​ေလ တကယ္​သူ႔အ​ေၾကာင္​းကို ႏိႈက္​ႏိႈက္​ခ​ြၽတ္​ခြၽတ္​မသိတဲ့သူတ​ေယာက္​ပါ ......

ခံစားခ်က္​ !
ခံစားခ်က္​ဆိုတဲ့ အရာတခုတည္​းနဲ႔ သူ႔ကို ခ်စ္​​​ေနရတာပါ ....

သူ႔တြက္​ Support ​ေပး​ေနတဲ့ Fansite က တင္​သမ်ွ ပံု​ေလး​ေတြကို Save , ပီးရင္​ဖုန္​း ထဲမွာသိမ္​း ပီး တ​ေန႔တ​ေခါက္​​ေလာက္​ျပန္​ ၾကည္​့ျဖစ္​တာ​ေလး​ပဲ သူ႔တြက္​လုပ္​​ေပးႏိုင္​ ပါရဲ႕ ~

တရံတခါ ျပသနာ​ေတြၾကံဳလာတဲ့ခါ
အိမ္​ကၿငိဳ ၿငင္​လို႔ျဖစ္​ျဖစ္​ စိတ္​ဓာတ္​က်မိတဲ့ ခါ​ေတြ / တျခားသူ​ေတြ​ေျပာၾကတယ္​ ...
နင္​ကသာ ခုလိုသူ႔ကိုခ်စ္​တယ္​ဆိုၿပီးထိုင္​ ​ေအာ္​​ေနတာ ဟိုက သိမွာ​ေတာင္​မဟုတ္​ဘူး တဲ့ ..... အဲ့လို ကိစၥရပ္​​ေလး​ေတြ​ေၾကာင္​့
သူ႔ကို စြန္​႔လႊတ္​ဖို႔​အ​ေတြးမွား​ေတြနဲ႔
ႀကိဳ းစားၾကည္​့ ဖူးတယ္​ ...
အ​ေတြးက​ေတာ့ ငါတက္​လမ္​းတြက္​ပဲဂ႐ုစိုက္​​ေတာ့မယ္​ ဒါ​ေတြကိုႀကိဳက္​​ေနမိတာ အလကား ပါဆိုၿပီး​ေတာ့ .....

ဒါ​​ေပမဲ့လဲ မျဖတ္​ႏိုင္​ပါဘူး သံ​ေယာဇဥ္​ဆို တာ လြယ္​လြယ္​ျဖစ္​တည္​ခဲ့တာမွမဟုတ္​ တာ....

အိမ္​မက္​​ေတြ႐ွိပါရဲ႕ ~
သူ​ေ႐ွ႕​မွာ သူ႔တြက္​ရည္​စူးတဲ့ Banner ​ေလး ကိုင္​ပီး သူ႔ကိုအား​ေပးတဲ့သူတ​ေယာက္​႐ွိ ​ေၾကာင္​းကို ျပခ်င္​တာ .....
ပြဲ​ေတြမွာ သူ႔ Banner ​ေလး​ေတြ​ေတြ႔တဲ့ခါ အရမ္​းအားက်မိတာ
ပီး​ေတာ့ အဲ့ Banner ​ေလး​ေတြကိုင္​တဲ့သူ က ဘယ္​သူဘယ္​ဝါမွန္​းမသိတာ​ေတာင္​
႐ွစ္​ခိုးမတတ္​​ေက်းဇူးတင္​မိတာ ....

အဲ့ Banner ​ေလးတခုကလဲ သူ႔တြက္​အား ျဖစ္​​ေစမယ္​မလား?

~

အလုပ္​တခုခုကိုလုပ္​​ေနရင္​းအား​ေလ်ွာ့မိ လာတဲ့အခါဆို​သူ႔နာမည္​​ေလးရည္​ရြတ္​မိ တယ္​ Park ChanYeol ဆိုၿပီး ...

အဲ့လိုခ်ိန္​ဆိုရင္​​ေလ ဘယ္​ကဘယ္​လို အား​ေတြရလာလဲမသိ .....

တကယ္​ သူ႔နာမည္​​ေလး​ေရရြတ္​လိုက္​တာ နဲ႔ ယံုၾကည္​ခ်က္​​ေတြ႐ွိလာတာ ....

အ​ေနာ္​ မၾကာခင္​က အစားလံုးဝမစားႏိုင္​ လို႔ အားမ႐ွိသလို ျဖစ္​ပီးအျမဲမူး​ေနတတ္​ တာ ....
ထဖို႔အားယူတိုင္​း ခ်ာခ်ာလည္​သြားတာ ...
အဲ့ခ်ိန္​​ေလ သူ႔နာမည္​ ​ေရရြတ္​ၿပီး အတင္​း ထၾကည္​့တယ္​ ....
အဲ့ခါက်​ေတာ့ ထလို႔ရပါရဲ႕ .........

ကိုယ္​​ေပၚမွာအာ့​ေလာက္​ထိသူစိုးမိုးသြားခဲ့ တာ ~ ~

< ဒါအမွန္​တရား​ေတြႀကီးပါပဲ ~ ~ >
ခံစားခ်က္​ျခင္​းတူတဲ့သူ​ေတြဆို အ​ေနာ္​့ ​ေနရာ ကိုကိုယ္​ခ်င္​းစာမိမယ္​ထင္​ပါတယ္​ ..

ခုတ​ေလာ​ေလ သူ႔ပံု​ေလး​ေတြျမင္​တာနဲ႔
အရင္​လို ခ်စ္​တယ္​ / ​ေခ်ာလိုက္​တာ / ျပည္​့စံု လြန္​းတယ္​ ... အဲ့လို​စကား​ေတြမ​ေျပာျဖစ္​ ​ေတာ့ဘူး ...
သူ႔ပံု​ျမင္​တာနဲ႔ တခြန္​းမွ မ​ေျပာခ်င္​ဘဲ မ်က္​ရည္​ပဲဝဲလာတာ ....
ငိုခ်င္​လာတာ ဘာခံစားခ်က္​လဲ လို႔​ေမးလာ ရင္​သိမွာမဟုတ္​ဘူး !

သူ႔ကိုၾကည္​့​ေနရင္​း ငိုခ်င္​လာတာ
​ေပ်ာ္​လို႔လဲမဟုတ္​ ဝမ္​းနည္​းလို႔လဲ မဟုတ္​ဘဲ နဲ႔​ေလ ~~

မ်က္​ရည္​က်​ေလာက္​​ေအာင္​ခ်စ္​တယ္​ဆို တာ ဒါမ်ိဳ းထင္​ပါရဲ႕ ......

ဟီး....
ခံစားခ်က္​​ေတြ .......

ခံစားခ်က္​​ေတြ

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
Park ChanyeolTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon