ခံစားခ် က္တခ်ိ ဳ ့ကိုေရးခ်ရအုန္းမယ္ေပါ့~
ခုတေလာခံစားမိေနတာေလးပါ ~
Readers ေတြထဲမွာ အေနာ့္လိုခံစားရတဲ့ သူေတြ႐ွိမလားေတာ့မသိေပမဲ့ အေနာ္နဲ႔ခံ စားခ်က္ခ်င္းေတာ့တူေစခ်င္မိတယ္ ~
Chanyeol ဆိုတဲ့လူသားေလးတြက္ခံစား ခ်က္ေပါ့ ~
သူ႔ကိုဘယ္ခ်ိန္တည္းကစၿပီး Support ခဲ့ လဲ ဘယ္ခ်ိန္တည္းက သူ႔ Stan ျဖစ္ခဲ့လဲဆို ေတာ့ အေနာ္ေသေသခ်ာခ်ာကိုမွတ္မွတ္ရရ ႐ွိမေနပါဘူး ~
အေနာ္သူ႔တြက္မ်က္ရည္က်မိတဲ့အခ်ိန္ကမွ စသိခဲ့တာ ငါသူ႔ကိုေတာ္ေတာ္ေလးျမတ္ႏိုး မိေနပါလားဆိုၿပီး ~
ခ်စ္သူရည္းစားတေယာက္ကို ခ်စ္သလို ညီအကိုေမာင္ႏွေတြကိုခ်စ္သလိုသူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေဆြကိုခ်စ္သလိုလဲ မဟုတ္ရပါဘူး
အေနာ္နဲ႔ ေဝးကြာၿပီး ျမင့္မားလြန္းတဲ့ေနရာ တခုက လူသားတဦးကို ႐ိုး႐ိုး႐ွင္း႐ွင္း
ျမတ္ႏိုးမိရံုေလးပါ ~အေနာ္ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းေတြေျပာၾကတယ္
သူဟာ အရာရာမွာျပည့္စံုလြန္းတဲ့သူျဖစ္တဲ့ တြက္ ေနာက္အသက္ႀကီးလာတဲ့ခါ Drama ေတြ႐ိုက္ရင္း နာမည္ႀကီးေနအုန္းမွာတဲ့ ~ဟုတ္ပါတယ္ေလ သိတဲ့တိုင္းပဲသူဆိုတာ အရာရာမွာအလြန္ျပည့္စံုလြန္းတဲ့သူတ ေယာက္မဟုတ္လား ?
ခု သူ႔႐ိုက္တဲ့ Allure Magazine ကပံုေတြ ေတြ႔ေတာ့ေလ ေအာ္ ဒါငါသိတဲ့ Chanyeol မွဟုတ္ရဲ႕လားဆိုၿပီးထင္မိတယ္ ~
အရမ္းကိုတည္ၾကည္ၿပီး ခပ္တည္တည္
ေန တဲ့ပံုစံမ်ိ ဳ းျဖစ္ေနတာ ~တဖက္ကေတြးျပန္ေတာ့လဲ ...
ဒါ Chanyeol အစစ္မ်ားလားဆိုၿပီးေတြးမိ တယ္ ~
Happyvirus မဟုတ္တဲ့ Chanyeol ေလ ~
< ႐ႈပ္သြားလားမသိဘူးေနာ္ ဟီး >အျမဲရီျပံဳ းေနတတ္တဲ့သူ႔အမူအက်င့္ေလး ေတြကို သံသယ ျဖစ္လာမိတာ
သူတကယ္ေပ်ာ္လို႔အဲ့လိုရီေနတာေရာဟုတ္ ရဲ႕လား ? ဆိုၿပီး ေလ ~တခါတေလက် သူရီေနေပမဲ့ မ်က္ဝန္းထဲမွာ မ်က္ရည္စေတြနဲ႔ ~ ~
သူငယ္ခ်င္းေတြကေျပာတယ္ သူအရီလြန္ လို႔ မ်က္ရည္ဝဲတာပါတဲ့ ....
ဟုတ္ခ်င္လဲဟုတ္မွာေပါ့ေနာ္ ~
အေနာ့္စိတ္ထဲက ခံစားမိေနတာက သူ တကယ္ေရာ ေပ်ာ္ရႊင္ေနရဲ႕လား ဆိုၿပီး ~ဆို႐ိုးစကား႐ွိတယ္ေလ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနတတ္ တဲ့သူေတြက စိတ္ဒဏ္္ရာ႐ွိတဲ့သူေတြတဲ့~
အျပင္ပမ္းမွာ အားလံုးေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္သူ လုပ္ျပေနေပမဲ့ သူကိုယ္တိုင္က ရင္ထဲမွာ စိတ္ဒဏ္ရာ ခံစားေနရတာတဲေ့လ ~သူ႔ကိုေပ်ာ္ရႊင္ေစခ်င္တာေလးပါပဲ ~
သူဆိုတာ မက္ေမာမႈလဲမ႐ွိသလို အျမဲေရာက္တဲ့ ေနရာေလးမွာပဲ တင္းတိမ္ေနမဲ့ သူစားမ်ိ ဳ းေလ ~
သူ ့ရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကို အျပင္ကိုထုတ္ေျပာ ေစခ်င္မိတာ ~
သူဆုိတာ Fan ေတြတြက္ဦးစားေပးလြန္းသူ ဆိုေတာ့လဲ အခက္သား ...
သူ႔ရဲ႕ အေၾကာင္းကိစၥမွန္သမ်ွကို ဖံုးကြယ္ေန တတ္တာေလ ~
သူရီျပံဳ းေနတဲ့ၾကားက သူဖံုးကြယ္ထားတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြကို ႐ွာေဖြမိတယ္ .....
အလကားပါပဲ ခုခ်ိန္ထိ သူ႔မ်က္ႏွာေလးၾကည့္တာနဲ႔ ခံစားခ်က္တခ်ိ ဳ ့ကိုမဖတ္ တန္ေသးဘူးေလ ~
Update ေတြမလုပ္ပဲ ခံစားခ်က္ေတြေရးေန လို႔ စိတ္မဆိုးၾကပါနဲ႔ေနာ္ ~
Update က ခုတေလာသူ႔ Fansite တခ်ိ ဳ ့က Photobook တဲ့ Doll တို႔ Order မွာတာ ေတြပဲ႐ွိလို႔ ~ေအာ္ေမ့တာ ~
Yesung ရဲ႕ Confession ဆိုတဲ့သီခ်င္းေလး ထဲက သူ႔ rapping ေလးနားေထာင္ၿပီးၿပီး လားဟင္ ?19 sec ပဲၾကာေပမဲ့ လံုးဝကိုဆြဲေဆာင္ႏိုင္တဲ့ အသံပါရမီ႐ွင္ႀကီး ဟီးxD
Yesung hyung ရဲ႕ အသံခ်ိ ဳ ခ်ိ ဳေလးနဲ႔ သူ႔ Rap ကိုေပါင္းလိုက္ေတာ့ ေသေရာေပါ့ကြယ္ 😂😂😂