like the ripples on a pond...Park Chanyeolအေျပာခံရ
တခါႏွစ္ခါမွမကေတာ့ဘူးေနာ္ ေနမေကာင္းတာေတာင္ အေနာ္တို႔မသိႏိုင္ေလာက္ေအာင္ အေကာင္းဆံုးေဖ်ာ္ေျဖသြားခဲ့တယ္
ဒါကို IG မွာ ေကာင္းေကာင္းမကဘူး Fan ေတြကို မေလးစားဘူးဆိုၿပီး မန္႔ၾကေတာ့ လဲ All Kpop , Kboo ပုတ္ခတ္သတင္းလႊင့္ၾက တယ္Love me right 1stေရာက္တာကို fanေတြကို ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း postတင္ေတာ့ တခ်ိ ဳ ့ခ်ိ ဳ ့ေသာလူေတြက Seniorေတြကိုမေလးစားဘူး...
ဘာဘူးေျပာေတာ့ All Kpop , Kboo ထေဖာက္ျပန္ေရာဟိုးေပါက္စနဘြတုန္းက ဇာတ္လမ္းတစ္ခု႐ိုက္တယ္
ေဆးလိပ္ေသာက္တဲ့အခန္းပါသြားခဲ့တယ္ .ဒါက ဇာတ္လမ္းထဲမွာေလ
အဲ့တာကို အဲ့ေနရာတခုတည္း cropပီး Park Chanyeolကလိပ္ေသာက္တ ယ္ ဆိုၿပိီးပုတ္ခတ္ၾကျပန္ေရာ .....မၾကာေသးခင္ကပဲ Unpretty Rap Star မွာ Featuring ဝင္ဆိုေပးတယ္
အဲ့မွာ Mother Fucker ဆိုၿပီးစာသားေလး ပါသြားေတာ့ Chanyeol ႐ိုင္းတယ္ဆိုၿပီး ပုတ္ခတ္ၾကျပန္ေရာ .....ခုလဲ All kpop လုပ္ခ်ျပန္ၿပီ........
Training ဘဝမွာ Chanyeol က Girl Generation ကို Ugly ဆိုၿပီးေျပာဖူးတယ္ တဲ့ ....
Taeyeon ကိုေတာ့ ေခ်ာတယ္ဆိုၿပီးေျပာခဲ့ တယ္ေျပာတယ္ ...Seventeen က Woowoo ကိုသိၾကလား ?
အေနာ္ကေတာ့ေသခ်ာမသိဘူးရယ္ xD ..
ထားပါ ...အဲ့ woowoo ဆိုတဲ့ကေလးက တခ်ိန္က Anti-SNSD ပါတဲ့ ေျပာရရင္ေတာ့ GG ကို မႀကိဳက္ဖူးေပါ့ ...
ၵဒါေပမဲ့အဲ့ကိစၥနဲ႔ ပက္သက္ပီး အဲ့ကေလးက GG ကို ေတာင္းပန္သတဲ့AllKpop က အဲ့ကေလးက်ေတာ့ ေတာင္း ပန္ၿပီး Chanyeol ကမေတာင္းပန္ လို႔ ႏိႈင္း ယွဥ္ၿပီးေျပာတယ္ ....
IG မွာ ေတာင္းပန္ဖို႔သြားၿပီး စမန္ထ ၾကတယ္ ...စဥ္းစားၾကည့္ရင္ေလ GG ဆိုတာ EXO နဲ႔ အရင္းႏွီးဆံုး , EXO ကို Debut လုပ္ေပးခဲ့ တာ အမ်ားဆံုးပါ ..
အဲ့ထဲမွာမွ Chanyeol ကပိုမ်ားမယ္ေနာ္ ....Genie Jp version မွာလဲ Chanyeol ကိုပြဲ ထုတ္ေပးခဲ့တာ ...
Twinkle ဆိုတဲ့ သီခ်င္းမွာလဲ Chanyeol ကို Main ေနရာထားၿပီး ႐ိုက္ခဲ့တာ....
SNSD ဆိုတာ Chanyeol ကို အရမ္းခ်စ္တာ ပါ .....
IG update မွာ Chanyeol ပါတဲ့ပံုေလးကို ေတာင္ Update ခဲ့တာ
Back Stage ေတြမွာဆိုလဲ ရီရီေမာေမာနဲ႔ တပူးပူးတတြဲတြဲပါ ....
ၿပီးေတာ့ ခုကိစၥကလဲ ၾကာၿပီ ...
တကယ္ဟုတ္မဟုတ္ဆိုတာေတာင္မေသ ခ်ာပါဘူး ...
အဲ့တာကို ပုတ္ခတ္ၾကတာမနည္းမေနာAllKpop ဆိုတာသိတဲ့တိုင္းပဲေလ မဟုတ္ တာဆို အရမ္းေျပာခ်င္ၾကတာ ....
ခုလဲ ၾကာလွပီက မေသခ်ာမေရရာတဲ့ကိစၥ ကို EXO comeback ခါနီးမွ ထၿပီးေျပာတယ္
ၿပီးေတာ့ Chanyeol ရဲ႕ So I married An Anti Fan ကလဲ လႊင့္ေနၿပီေလ .....
AllKpop က Chanyeol ကိုပုတ္ခတ္တာက ေတာ့မ်ားပါ့ေနာ္ .....
ကေလးက သူအရမ္းခ်စ္တဲ့ Senior အမေတြကို ေျပာပါ့မလားေနာ္ ?
ၿပီးေတာ့ တကယ္ေျပာခဲ့သည္႐ွိေသာ Senior အမေတြကေရာ အျပစ္ျမင္မယ္ထင္လား ?
အေနာ္ေတာ့မထင္ဘူးေနာ္ ....
SNSD က အမေတြကသူတို႔ Junior ေမာင္ ေလးေတြကိုအရမ္းခ်စ္တာပဲဟာ ...X........X.........X.......X.......X
Thank ......
အာသာ ကျပသနာေပၚမွ Update လာလာ လုပ္တယ္ေနာ္ keke
Miyanhae-yo 😷