So I Married An Anti-Fan
Link : https://t.co/BvDlEsBUt8 https://t.co/f774OvXYNE
အေပၚကဟာေလးကေတာ့ GIF အတိုေတြ ၾကည့္ဖို႔ Link ေလးပါ ....
သူအရမ္းႀကိဳ းစားထားတာေတြေတြ႔တယ္ မလား ?
သူ႔ရဲ႕ပထမဆံုး ဇာတ္ကားႀကီးမွာ ခုလို
အ ရည္ခ်င္းေတြနဲ႔ အရမ္းကိုႀကိဳ းစားထား တာ .....တကယ္မ်က္ရည္ပါက်တယ္ ....
သူ႔သ႐ုပ္ေဆာင္ထာေတြကိုႀကိဳက္တယ္ အရမ္းသေဘာက်တာ ...
ဒါေပမဲ့ Fan Girl ဘဝဆိုေတာ့လဲသဝန္တာ ပိုမ်ားတာေပါ့ေနာ္ ....
GIF ေလးေတြၾကည့္ၿပီး သူအရမ္းႀကိဳ းစား ထားပါလားဆိုၿပီး ေတြးမိတယ္ ....
China movie Line ေတြမွာ Jun 30 ရက္ဆို လႊင့္ေတာ့မယ္ ေနာ္ ....
you tube မွာလဲတက္မွာေပါ့ ....
အဲ့ခ်ိန္က် Link ေလးေတြေျပာပါမယ္ေနာ္
အရမ္းေတာ္တယ္ Wuri Happyvirus ေလး~X.....X......X
အေနာ့္အေနနဲ႔ဆိုရင္လဲ ဒီကားေလးကိုမ ၾကည့္ရက္ဘူး ...
တကယ္ေျပာတာပါ သဝန္တိုမိတာေပါ့ေနာ္
ဒါေပမဲ့လဲ သူ႔ရဲ႕ အခက္ခဲေတြ အတားဆီး ေတြၾကားထဲက ႀကိဳ းစားထားတဲ့ဇာတ္ကား ေလးဆိုေတာ့ ရင္ကြဲခံၿပီးၾကည့္ခ်င္ပါရဲ႕ ..သူမသိႏိုင္ဘူးဆိုရင္ေတာင္ သူအပင္ပန္းခံ ၿပီး ႀကိဳးစားထားတဲ့ ဇာတ္ကားေလးကိုေတာ့ ၾကည့္တဲ့သူေတြအမ်ားႀကီး႐ွိေစခ်င္တာ ...
ဒါမွသူအားတက္မွာေပါ့ သူ႔ကိုအားေပးၾက တယ္ဆိုၿပီးေလ ~သူဒီကားေလးတြက္အရမ္းပင္ပန္းခဲ့တာေတြ ျပန္စဥ္းစားမိတယ္ ~
China နဲ႔ Korea ကိုအသြားျပန္လုပ္ေနရ တာ ဘယ္ေလာက္ပင္ပန္းလိမ့္မလဲေနာ္...
ေဘးမွာကပင္ပန္းရင္ေတာင္အားေပးမဲ့ members ေတြမ႐ွိေတာ့ သူဘယ္ေလာက္ အားငယ္လိမ့္မလဲေနာ္
ၿပီးေတာ့ ဘာသာစကား ^
ေျပာတတ္မွာပါအနည္းအက်င္းေလာက္က ေတာ့ေလ ~
ဒါေပမဲ့ မိခင္ဘာသာစကားမဟုတ္ေတာ့ အခက္ခဲေတြ႐ွိမွာပဲေနာ္ ~
ဇာတ္ၫႊန္းေတြဖတ္တဲ့ခါ သူဘယ္ေလာက္ ထိ ႀကိဳ းစားခဲ့ရပါမလဲ ?ဒါ႐ိုက္တာသေဘာမက်လို႔ Cut ဆိုၿပီး ျပန္ ႐ိုက္ရတဲ့ Sences ေတြဘယ္ေလာက္မ်ား မလဲ ?
ဒါေတြကိုစဥ္းစားလိုက္ေတာ့ သူအရမ္းပင္ ပန္းခဲ့မွာေနာ္ ~
Accident ျဖစ္မလိုေတာင္ျဖစ္ခဲ့တယ္
Fan ေတြ Air port ကေနလာတဲ့လမ္းမွာ တားဆီးၾကလို႔ေလ ~
ပထမဆံုးဇာတ္ကား႐ိုက္မဲ့ေန႔မွာလဲ Fan ေတြအတင္းတားၾကလို႔ လံုျခံဳ ေရးမေလာက္ တာနဲ႔ ႐ိုက္ကြင္းဖ်က္လိုက္ရတာေတြ ~အမ်ားႀကီး သူႀကံဳ ေတြ႔ခဲ့ရတာေလ ~
စိတ္ပင္ပန္း လူပင္ပန္းနဲ႔ ႀကိဳ းစားခဲ့တဲ့ ဇာတ္ကားေလးကို ေတာ့ ရင္ကြဲခံၿပီး ၾကည့္ၾကည့္ မလားလို႔ T-T
သူ႔တြက္အားေပးမႈေလးတခုတိုးတာေပါ့