Alice este o fetita mica, de 7 ani, care locuieste impreuna cu bunica ei. Se spune, ca mama ei a murit cand sa nascut ea. Tatal a parasit-o pe mama ei inainte sa se nasca. Acum, Alice merge la scoala, in clasa I.
Bunica Grace este foarte mandra de nepoata ei, pentru ca fetita este cea mai desteapta din clasa. Cel mai perfect copil!!!
—Buni, buni!! Am de facut pentru scoala un proiect despre părinții mei. Imi poti spune, te rog frumos, câteva informații despre ei?
—Ăăăă... Nu stiu prea multe despre tatăl tau si mama ta a murit, deci nu prea stiu ce sa iti spun mai mult, zise bunica.
—Povestește-mi de mama. Ai fost toată viața lângă ea si ar trebui sa știi câte ceva.
—Păiiii....
—Ce s-a întâmplat? întreba mirata Alice. Nu ai stat cu ea?? Ai facut cum a facut si tata??
—Nuu, dar iti zic mai tarziu ca bunica trebuie sa faca...ăăă....mâncare.
— Bine dar am timp pana poimâine sa il fac, deci grăbește-te.
Bunica pleacă rușinată in bucătărie si se gândește ce sa ii spuna. Lui Alice i se părea ciudat cum se purta bunica ei. Nu o mai văzuse niciodată asa. Părea ca tine un secret in adâncul inimii. Ea vroia sa afle cumva ce se întâmpla cu Bunica Grace.
Fetița așteaptă 2 ore si se duce in bucătărie.
—Ai terminat?
—Nu încă!
—Ce faci de mâncare?
—Fac o ciorbița de burta. De ce intrebi?
—Eram doar curioasa.Dar dupa ce mâncam ma ajuți la proiect? Te rogg!!
—O sa încerc, dar nu promit nimic.
—Bine, Multumesc!!
Alice pleca in camera ei, de unde își lua un album mic si prăfuit. Aceasta sufla pe coperta neagră si jerpelita a albumului. Il deschise. Intr-o imagine era o femeie tânara, blonda si foarte frumoasa. Era mama ei. Doua lacrimi ca niște cristale se scurgeau pe pielea imaculata a fetiței.
Se auziră niște bocaneli in ușa. Era vecinul se vis-a-vis, Dl. Wormwood, care venise sa repare chiuveta din bucătărie. Alice coborî cat ai clipi si il întreba pe domn, dacă știe câte ceva despre mama ei. "Acum va întrebați cum de știe vecinul despre părinții ei, nu? Pai..., Dl Wormwood a locuit aici de cand mama ei, Eliza, s-a născut."
—Scumpo, mama ta era cel mai vesel si gingaș copil. Iubea pe toată lumea, dar mai ales pe tatăl tau, însă el nu a iubit-o niciodată.
—Multumesc! Mi-ați fost de mare folos! Am ascultat fiecare cuvințel!
—Cu cea mai mare plăcere!
Dl Wormwood mersese spre bucătărie pentru a repara chiuveta. Alice pleca fericita către camera ei, iar bunica, fericita ca Dl Wormwood a ajutat-o pe nepoțica.
La numai 30 de minute de la venirea vecinului, acesta a si terminat. Bunica a mulțumit politicos si la salutat.
Alice stătea pe pat cu fata spre tavan si se gândea de ce nu a vrut sa ii spună bunica nimic despre mama ei. A stat si a tot stat...Alice era foarte nedumerită.
CITEȘTI
Secretul Identificat
AventureAlice este o fata normala. Si-a pierdut mama când era mică, iar tatăl ei a părăsit-o. A rămas împreuna cu bunica ei, însă un mare secret este ascuns. Fata încearcă sa afle tot ce ascunde bunica ei.