Belki Ali'dir umuduyla heyecanla geldiğim odamda, son zamanlarda nereye koydugumdan bir haber olduğum telefonumu buldum. Ekranda görünen BABAM yazısı içimi titetmiş, ona en ihtiyaç duydugum zaman'da gene, yanımda olmayışına lanet etmiştim.Henüz ben 2 yaşındayken, babam annemle ayrılmış, bizi başka bir kadın için terk etmişti.
Yılda bir kez arar, banka hesabıma yatırdığı parayı söyler, ilgili gözükmeye çalışırdı.
Elimde sabırsızlıkla titreyen telefonumun ekranına dalmış vaziyette bakarken, mehtabın sesiyle kendime geldim.-Neyi bekliyosun?
Açmayı düşünmüyorsun her halde!.Yeşil butonu sürükleyerek açtım ve hiç birşey demeden beklemeye başladım
Duymayı beklediğim babamın sesi yerine, ilk defa duyduğum cılız bir ses karşıladı beni.-Pelin;
Ben Filiz. Babanı dün akşam saatlerinde, geçirdiği kalp krizi nedeniyle kaybettik.Başın sağolsun kızım...
Ne diyeceğimi bilemeden dinlemekle yetiniyordum.
Arayan, daha önce ismi haricinde hakkında hiçbir bilgi sahibi olmadığım sevgili karısıydı.
"Filiz"
Bizi tercih ettiği kişi.
Bir kız çocuğunun alabileceği, en büyük darbeyi indirmişti babam, giderek.
Bu yaşıma kadar sadece parası ve adıyla var olan babam, şimdi tamamen yok olmuştu.Telefondaki sesin kesilmesine rağmen elim kulağımda kalmıştım duyduklarımla.
Babamın beni ikinci terk edişiydi bu ve en acısı .
Elveda edemeden gitmişti, özlediğim baba sevgisini veremeden, bir kez olsun uçurtma uçuramadan mesela, kucağına alıp saçımı okşamadan, derdimi dinleyip derman olamadan gitmişti.Birtek bana baba olamayan mehmet bey yok olmuştu.
Yaşayamadıklarımın acısıyla akan göz yaşlarım her damlada ümitlerimi yok ediyordu
-Pelin?
ne oluyo mehmet amca ne dedi arkadaşım kendine gel !Uzun bir sessizliğini ardından "Babam" diyebildim
Ikimizi bir araya getirebildigim tek yer babam sözcüğüydü bana aitligini yasayabildigim tek yer..
Arkadaşlar beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim☺
Kendinize cici bakın 😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın GRİ'si
RomansaSiz hiç, olmayan biriyle karşılıklı oturdunuzmu? Hiç olmayan birine aşkınızı itiraf ettiniz mi? Hiç olmayan biri sizi hiçliği unutturacak kadar sevdimi?