Kidrauhl'dan Bieber'a Yolculuk

1.4K 36 10
                                    

Her şey 6. sınıftayken başlamıştı. O günün tarihini tam olarak hatırlamasamda (Kasım ayında) neler olduğunu tam olarak hatırlıyorum. O zamanlar dershaneye gidiyordum -malum SBS sınavına hazırlık- her neyse yine dershaneye gittim sınıfımda Dilahan adında değişik bir kız vardı. Sınıfa girdiğimde durmadan ''Justin Bieber'' diye sayıklıyordu,sınıftakiler ise ona ''Sus artık!'' diye bağırıyorlardı. Şaşırıp Dilahanın yanına gittim ''Ne oluyor?'' diye sordum ama o hâla sayıklıyordu. Ben Justin'i Joe Jonas'la karıştırıp ''Iyy onu mu seviyorsun'' tarzında tepkiler verdim. Öyle böyle dershane bitti eve geldim. Aklıma takıldı ve internete Justin Bieber yazıp araştırmaya başladım. Sonra Joe Jonas olmadığını farkettim :P İlk başta ''So Sick'' videosunu izledim,bu daha çok küçük diye düşündüm ama çok fazla hoşuma gitmişti. Daha sonra Baby klibini izledim ardından One Time ve artık bağımlısı olmuştum. Tipi değil sesi içime işlemişti.. O gün gece yarısına kadar Justin'in hayatını ve diğer müziklerini araştırdım ama tek bulabildiğim ''Love Me'' şarkısıydı. Her gün aynı şarkılarını dinleyip bir an önce yeni şarkılarını keşfetmek istiyordum,onunla ilgili yeni şeyler öğrenmek istiyordum tam olarak Bieber Fever'a yakalanmıştım..

Kidrauhl'dan Bieber'a YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin