DREW

379 16 1
                                    

 Ben büyüdükce Kidrauhl da büyüyordu. O artık Selena ile birlikteydi ve bu canımı çok yakıyordu evet. Bunun kızgınlığını üstümden atamıyordum. Aslında karşı değildim sonuçta o da bir insandı ve böyle bir şey olması gayet normaldi ama o zamanla değişiyordu. Bazen benliğini yitirdiğini düşünüyordum,korkuyordum. Kidrauhl'u kaybetmekten korkuyordum. Ben onun için bir çok zorluk yaşamışken onun değişmesi bende sadece kırgınlık yaratıyordu. O artık saç stilini değiştirmişti,giyim  tarzını değiştirmişti. Bunlar sorun değildi ama bu ufak şeyler değiştikce o da değişmeye başlıyordu her gece oturup yeni resimlerine bakıyordum. Selena ile dudak dudağa resimlerini gördüğümde kalbimde sızıdan başka bir şey olmuyordu. Evet Selena'ya kızma nedenim Justin'di oysa o kızın bir suçu yoktu. Her neyse. Ben artık Justin dergileri almayı bırakmıştım çünkü yeni halini görmek istemiyordum çünkü ben onu Kidrauhl olarak kabullenmiştim. Eski dergilerini falan okuyordum sürekli. O Kanada'lı Kidrauhl'un resimlerine bakıyordum sadece. Sonra artık bu duruma bir son vermek istedim. Ne yaparsam yapayım bir işe yaramayacaktı sonunda. Tek çözüm onun yeni halini kabullenmekti. Ama içimde bir yerde hep bir burukluk olacaktı,bir kırgınlık... Çoğu kardeşim Justin'den bu yüzden vazgeçiyordu. Onlara sahte ya da fan demiyorum çünkü gerçekten bu bazılarımız için zor bir durumdu. Bu durum nasıl anlatılır bilmiyorum sevdiğin insanın zamanla değişmesi kadar üzücü ve kabullenmesi zor bir durum yoktur herhalde. İşte onlar da sadece bu durumu kabullenemedi, ben ise kabullenmeyi seçtim. Elimden bir şey gelmezdi sonuçta. Her zamanki gibi dergileri alıp yeni haberler var mı diye bakınabilirdim sadece. Ondan vazgeçemezdim,vazgeçemem. 

 Liseye başlamıştım. Yeni arkadaşlar,yeni ortamlar.. daha çok zorluklarla karşılaşacaktım ama bir şeyden emindim. Bu sefer Justin'i kimseden saklamayacaktım. Tanıştığım herkese önce Justin'i sevdiğimden bahsediyordum neyse Justin'in artık Kidrauhl değil Justin Drew Bieber'dı. Hâlâ içinde bir Kidrauhl vardı evet ama bu değişmediği, Kidrauhl'un gözlerimin önünde eridiği gerçeğini değiştiremezdi. Her geçen gün daha fazla korkuyordum. Ya Drew gidip sadece Justin Bieber kalırsa ?? -ki her zamanki gibi korktuğum başıma geliyordu..

Kidrauhl'dan Bieber'a YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin