Her gün deli gibi internete girip Drew'le ilgili yeni şeyler olup olmadığını araştırıyordum. Her şeyi aksatmıştım. Okulumu,derslerimi,SBS'yi.. Bütün odağım Justin üzerindeydi. Başta arkadaşlarıma bahsetmiyordum çünkü Justin'e gay vs. hakaretlerde bulunuyorlardı. Bende sevgimi içimde yaşamaya karar vermiştim. Bütün yılımı Justin için harcamıştım ve sonunda SBS zamanı gelmişti. Korkuyordum çünkü verimli çalışamamıştım sınavda aklıma Justin'in şarkılarının takılmasından korkuyordum -ki korkutuğum başıma geldi. Aklımda hep Justin'in sesi vardı. Odaklanmaya çalışıyordum ve olmuyordu nedeninin çok fazla Justin'le ilgilenmem olduğunu biliyordum ama hiç pişman değildim öyle böyle sınav bitti,açıklandığında ise istediğim başarıyı elde edememiştim ama bunun için üzülmedim. Belki bir şeyler kaybediyordum ama aslında hayatımdaki en büyük güzelliği kazanmıştım. Justin Drew Bieber'ı !
Ve 7. sınıfa geçtim.. Justin o zamanlar yeni yeni ünleniyordu. Dergileri daha yeni yayılıyordu,gördüğüm an parasına bakmayıp alıyordum. Artık Justin'e çok fazla alışmıştım, şarkılarını dinlemeden,resimlerine bakamadan yapamıyordum. Sahip olduğum Bieber Fever her geçen gün daha da artıyordu,bunu hissedebiliyordum. Artık Justin'i hangi dergi kapağında görsem anneme ''Lütfen alalım'' yalvarışlarında bulunuyordum,o da o zamanlar kıyamayıp alıyordu. Her zamanki gibi her şeyi boşlayıp kendimi Justin'e kaptırmıştım, tabi yine dersler düşüşte,her şey kötüye gitmeye başlıyordu..