ÇIKMAZA DOĞRU -

417 25 1
                                    

... Evet artık her şey daha da kötüye gidiyordu. Ailem SBS  yüzünden baskı yapmaya başlamıştı ve zaman geçtikce bu baskı daha da çok artıyordu. Biliyorum artık Justin'e biraz ara verip geleceğime odaklanmalıydım ama yapamıyordum sanki bir şey her seferinde beni ona itiyordu. Sonunda ailem bilgisayarı yasakladı telefonumu da elimde aldılar artık sadece posterlerine bakabiliyordum. Ders çalışırken aklımdan hep şarkıları geçiyordu ve posterlere bakıp dalıyordum. Konsantrasyonum her seferinde bozuluyordu. Ben bunları yaşadıkca derslerim düşmeye devam ediyordu,dersler dışında ailevi,arkadaş ortamı vs. sorunlarda vardı tabi.. İyice bunalıma girmiştim de diyebiliriz buna. En sonunda soluğu okulumuzun rehberlik öğretmeninin odasında aldım. Onunla konuşmak biraz da olsa rahatlatıyordu beni. Ama ondan yardım almak için biraz geç kalmıştım SBS'ye çok az kalmıştı ve ben ne doğru düzgün çalışabilmiştim ne de kendimi toparlayabilmiştim. Her şeyden çok fazla bunalmıştım yine kulaklığı takıp yorganın altına geçmek son ses müzik dinleyip depresyonun dibine vurmak istiyordum ama ne yazıkki telefonum elimde değildi,bu belkide benim için iyi olmuştur,bilemeyiz. Kendime gelmem gerekiyordu, bunu biliyordum zorda olsa kendimi toparlamam gerekti. Bi şekilde kendimi düzeltdim. 1 ay az çok çalıştım. Çalışırken Justin'i düşündüm yine ona tutanarak bir şeyler yaptım. Ve yine SBS.. bu seferki 6. sınıfın SBS'sinden daha da berbat geçmişti. Sınavdan çıktığımda aileme iyi geçti diyemezdim ama kötü de geçti diyemezdim. Zaten sonuçlar açıklandığında hepimiz hüsrana uğradık o ayrı bi  konu. Bunlar olmasına rağmez  Justin'e olan sevgim hiç azalmadı.  Evet belki derslerimin düşme sebebi Justin'di ama bir damla dahi pişman olmadım bundan dolayı.

 Artık zaman iyice ilerliyordu. Justin'de ben de değişmeye başlıyorduk. Benim ona olan sevgim her geçen gün daha fazla artıyordu ve artarken yanında mutluluk getiridiği kadar üzüntü de getirmeye başlamıştı. Justin'in sevgilisi vardı ve onunla çıkan fotoğrafları beni ve Belieber kardeşlerimi derinden üzüyordu,üzülmeyenler de vardı tabi. Her neyse onca derdin için bir de bu çıkmıştı ! Sorunlar her gün biraz daha artıyordu...

Kidrauhl'dan Bieber'a YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin