...8. Sınıf ! En tehlikeli dönem. Eğer bu sene de bazı şeyleri düzeltemezsem geleceğim hakkında iyi şeyler ortaya çıkmayacaktı. Bu sefer akıllı davranıp en başta plan yapmaya karar verdim. Her şeyi düzenli olarak yürütebilirdim. Evet ! Ders çalışıp aynı zamanda Justin'e de zaman ayırabilirdim,bu benim elimde olan bir şeydi. Her şeyi planlamıştım ama işlerin yolundan çıkabileceğini düşünmemiştim. Benim artık bi sevgilim vardı. Kendimi Justin'e ihanet etmiş gibi hissetsemde yürütmeye devam ediyordum. Aynı zamanda dengeleri bozmaktan da korkuyordum. Ya yine derslerim düşseydi? Hem ders çalışıyordum,hem deli gibi Justinle ilgileniyordum ve tabi sevgili işleri işte anlarsınız. Ailem bir gün sevgilim olduğunu öğrendi o zamanlar benim için çok zor geçiyordu. Ben yine Justin'e ve onun şarkılarına sığınmıştım. O benim koruyucu meleğim gibi bir şeydi sanırım. U smile dinleyip kendimden geçiyordum falan tipik ergen harketleri işte. Gerçi hâla ergenim saçma sapan hareketler sergileyebiliyorum. Her neyse konumuza geri dönelim. Bu sevgili olayları iyice saçmalaşmaya başlamıştı. (saçmalaşmak kelimesi hakkında bir fikrim yok) Aile baskısı,bu olaylar falan derken artık yaşamak istemiyordum. Çünkü yalnızdım biliyordum. Her ne kadar Justin'in şarkılarını dinleyip kendime gelmeye çalışsamda biliyordum o hiç yanımda olmayacaktı. Asla o şanslı hayranlarına sarıldığı gibi bana sarılamayacaktı,öpmeyecekti. Peki bunları bilip neden yaşamak isteseydim ki ? En sonunda intihar etmeye kalkıştım. Bi kaç tablet ilaç içtim. Bir kaç saat sonra ise kötü olmaya başladım. Hareket etmekte,nefes almakta zorlanıyordum,titriyordum,başım ağrıyordu,uyumaya çalışsam uyuyamıyordum,kalbim acıyordu. Daha fazla dayanamayıp anneme kötü olduğumu söyledim beni öyle görünce babamı aradı ve hemen gelmesini söyledi. Hiçbirinin intihar ettiğimden haberi yoktu sadece rahatsızlandım sanıyorlardı. Aklımdan Justin'in şarkıları geçiyordu ve bu sefer işe yaramamışlardı.
Babam geldi önce ateşime baktı ve sonra hemen beni hastaneye götürdü. Hastanede kan aldılar,kustum,bayıldım falan sonra ilaç verdiler,işte şu an ne yazıkki hâla hayattayım ve ailem hâla intihar ettiğimden habersiz. Her sene olduğu gibi SBS vakti gelmişti. Allah'tan bu sefer onca şeyin arasında derslerimi boşlamamıştım. Aslında bu benim için büyük bir başarıydı,onca olaya rağmen derslerimi düşürmemiştim ve ilk defa SBS sınavım güzel geçmişti. Mutlu sonla bitti gibi bir şey oldu işte ama mutluluk bir yere kadardı yine fazla uzun sürememişti. Her zamanki gibi beni üzen-kıran olaylar oluyordu ve bu olayların en üzücü yanı ise Justin'le ilgili olmasıydı..