Bölüm 10: Aşk Kokusu

84 7 1
                                    


   Ben anlamamıştım ama olsun öğrenirdim bir ara. Yukarı çıkmıştım. Her akşam yaptığım gibi yatağıma yatıp tavana bakıyordum. Uykum geldiğini anlayınca örtünün içine girdim ve uyumaya çalıştım. Çünkü o kadar çok mutluydum ki anlatamıyordum. Bu mutluluğu sevip de karşılık alanlar bilebilir ve o sevdiği kişiyle kavuşabilenler anlayabilir. Neyse fazla uzatmicam.  Sabah uyanabilmiştim nihayet. Direk telefonuma sarıldım çünkü Uzay bey nedense uyumaya devam ediyordu ve bugün okulu asmaya karar verdik. Tabi kızların haberi yoktu. Genelde karşı çıkarlar bu konudaki kararlarımıza ama geç kaldığımızı anlayınca bizi aramaya başladılar bizde açmayınca kapıya dayandılar. Onların '' Açsanıza gerizekalılar '' demeleri çok komikti ve biz açmayınca daha da merak ediyorlardı. Sonunda kapıya hızla vurmaya başladırlar ve ben risk alıp kapıyı açtım ikiside yere düştü ve biz onları göstererek gülmeye başladık. Sinirlenmişlerdi. 

'' Ne gülüyosunuz be ! ''

'' Sizin haliniz gülüyoruz tatlım ''

'' Komik mi ? ''

'' Evet. '' diyerek gülmeye devam ettik. Üstlerini temizledikten sonra ayağa kalktılar ve bize dik dik baktılar.

'' Okula geç kaldık ''

'' Biliyoruz ''

'' Ve bildiğiniz halde geç kalktınız ''

'' Evet ''

'' Ne yani ! Bugün okulu mu asıcaksınız ? Bu asla olmaz. Ben ikinci derse yetişicem ''

'' Siz bilirsiniz ''

'' Peki ''

'' Şaka yaptım. Tabi ki de sen bilemezsin Alara hanım. Ben nereye sen oraya ''

'' Yok ya ''

'' Var ''

'' Ya ben ya da okul. Seç ? ''

'' Tabi ki de... ''

'' Nee ??? ''

'' Sen '', dedi ve boynuma atladı. Yanaklarımdan öptü ve bende onu öperek aşağı indirdim. Melis de Uzay a sarıldı ve onlarda öpüşmeye başladı

'' Şşşşş !!! ''

'' Pardon '' , diyerek birbirlerine baktılar ve sırıtmaya başladılar. Alara söze başladı

'' Ee ne yapacağız bugün ? ''

'' Onu bilmiyoruz ''

'' Eee o zaman hangi akıl okula asmak istedi ? ''

'' Benim aklım '' , dedim ve piç smile si yaptım. 

'' Ne kadar zeki bir sevgilim var aman tanrım ''

'' Ben seni arabayla gezdiririm güzelim ''

'' Olabilir ''

'' Olabilir ?? ''

'' Offf ne ? bilmiyorum belki canım istemez ise gitmeyiz ''

'' Valla ben sana sormadım ki. Ben ne diyorsam o. ''

'' Lanet olsun. Tamam gezeriz ''

Ben üstümü değiştirdim ve Alarayla arabanın yanına gittik. Ona kapısını açmadım kendi eli ayağı tutuyor ben niye açıyorsam. İnatla bana bakıp açmamı bekledi. Camı açtım.

'' Geliyo musun ? ''

'' Kapımı biri açarsa gelicem '' 

'' Elin ayağın tutuyo beni yorma yavrum ''

'' Açıyo musun yoksa geri döniyim mi ''

'' Senin inadını s*ki... ''

'' Efendim ?? ''

'' Yok bir şey '' , dedim ve içeriden kapıyı açıp iktirdim. Hayla sinirli bakışlar atıyordu.  

'' Nereye gidiyoruz ? ''

'' Bilemiyorum ''

'' Nasıl bilmiyorsun ya ''

'' Ya gidiyorum işte bir yere sürpriz ''

Bayaa heyecanlanmıştı ve gülümsemeye başlamıştı

'' Peki ''

Arabayı sahil kenarına çektim ve dağın en yukarısında idik. Alara ağzını açıp bakmaya başladı ve sanırım buna bayılmıştı. 

'' Nasıl ? ''

'' Çok süper ''

'' Beğendiğine sevindim yavrum ''

Sustu ve cevap vermeden bakmaya devam etti. Hava biraz kararmaya başlamıştı 

'' Artık gidelim ''

'' Yaa biraz daha kalalım ''

'' Güzelim hadi bak hava kararmadan yurda dönmemiz lazım. Zorluk çıkarma ''

'' Off peki ''

Arabaya bindim ve radyoyu Alara açtı. En sevdiği şarkı olmalı ki Ariana Grande - Dangerous Women söylemeye başladı. İlk defa onu şarkı söylerken duyuyordum ve resmen mükemmellik akıyordu o sesinden. Ben araba sürmeye başladım ama o hala devam ediyordu şarkı söylemeye ta ki İleride duran bir hayvan görene kadar. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk Ve Sadistlik Bir AndaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin