Bölüm 3: Bar

128 8 6
                                    


Kız başıyla onayladı ve yanımdaki sandalyeye oturdu. Ben istifimi bozmadım ve müzik dinlemeye devam ediyordum. Telefonuma mesaj geldi.

''Kanka nerdesin kızlarla eğlence başlicak gel istersen''-Uzay

Karı kızla uğraşmıyorum dediğim halde bana mesaj atmış gerizekalı.

''İyi eğlenceler kanka ben almiyim''

Tam bir zevksizdim ve aşırı soğukkanlıydım. Bir anda kolumda bir dürtme hissettim ve başımı kaldırdığımda Alara'nın o sıkılmış surat ifadesini gördüm ve kulaklığımı çıkardım

''Ne dinliyorsun?''

''Metalica dinliyorum. Sever misin?''

''Yok saol ben almiyim.'', dedi ve yanımdan kalktı ve kalabalığa karıştı.

Sonunda mezuniyet töreni bitti ve eve gitmek için can atıyordum ki bizimkiler bara gidicekmiş. Ne kadarda beni eve bırakın diye dirensemde faydası yoktu. Bara geldik. İçerdeki *rospular etrafımıza sardı ve bizim kızlarla laf dalaşına girdiler tabi ben hepsini iteleyip geçtim ve boş büyük bir masaya oturdum , arkamdan Uzaylar geldi. 6-7 kadeh shot içtikten sonra sarhoş olmuştum ve hormonlarım beni ele geçirince bir *rospuyu kenara çektim.

DEVAMI +18

Kızla yiyişmeye başlamıştım ki kız al dudağımı ısırıyordu ve beni daha da heycanlandırıyordu. Bunun sonu iyi değildi ve beni odaya götürüp üstümü çıkarmaya başladı...

Uzay'dan ;

Biz Melis ve Alarayla oturuyorduk ama fark ettik ki Can yoktu. En son kafası güzeldi ve sarhoş olmuştu. Ben bizim grupa sordum.

''Can'ı gördünüz mü gençler?''

Yüksek sesle konuşuyordum çünkü son ses müzik çalıyordu,

''Hayıırr''

Dediler 3 ü de. Ben merak ediyordum ama bende az buçuk sarhoş olduğumdan fazla kafaya takmadım geri gelir nasıl olsa dedim ve eğlenmeye devam ettik.

Alara'dan;

Can ortalarda yoktu ve merak ediyordum. Mezuniyet partimiz de gördüğüm an aşık oldum ve o yüzden onun yanına gitmiştim fakat o odunluğunu ve soğukkanlığı koruduğu için benle ilgilenmedi. Onu arıyordu gözlerimve onu göremeyince kalbim yerinden fırlicak gibi oluyordu çünkü en son bir kız onu kolundan çekiştirerek bir yere götürüyordu. Bende ayağa kalktım ve etrafa bakındım.

''Gençler ben biraz dolaşıcam belki Can'ı bulurum''

''Tamam tatlım'', dedi Melis

Desemde aslında sırf onu bulabilmek için merakıma ve kalbime yenik düştüm. Etrafa iyice baktım ve yukarı çıkan merdivenleri gördüm. Basamakları teker teker çıkıyordum ki bir odadan sesler geliyordu ve bu ses Can'ın sesiydi. Hiç düşünmeden içeri daldım ve gözlerimi pörtlettim.

''Cann napıyosunnn!!''

Beni görünce aklı başına gelmişti ve yüzünden belliydi ve beni terslemeye başladı.

''Sanane kızım zevk benim zevkim''

''Can yürü gidiyoruz. Sende s*iktir şurdan *rospu'', dedim

''Ya kızım sen ne karışıyosun amk''

''Gerizekalı shot ları dikersen tabi ki de sarhoş olursun, kalk da giydiriyim seni.''

Sonunda giydirebilmiştim fakat hayla yarı sarhoş olunca zor indik merdivenlerden ve ben biizmkilere el ettim beni gördüler ve dışarı çıkıp arabaya doğru yürüdük.

''Uzay eve sür de şu salağa kahve içirelim sonra sen soğuk duş aldırırsın''

''Kos koca adam benmi yıkıyim lan yuh''

''Uzaayy!! O sarhoş şuan lütfen!!''

''Off! Tamam peki''

Sonunda eve geldik ve ilk duş almasını tercih ettiler ben de onayladım başımla ve Can a kahve yapmak için mutfağa koştum. Can biraz daha iyi gibiydi ve benle gene ilgilenmiyordu bende kahveyi hazırlayıp onun ayağına kadar götürdüm. Bana teşekkür edercesine başını salladı ve konuşacak hali olmadığı da yüzünden belliydi.

Can'dan;

Başım fena ağrıyodu ve bana Alara kahve yapmıştı. O ara sarhoş olsamda Alaraya sövdüğümü hatırlıyorum ve ondan özür dilemeliydim. O bana kahve yapmıştı ve bende konuşmaya halim olmadığı için başımla teşekkür etme anlamında kafamı salladım.

''Alara''

''Efendim?''

''Sarhoş olduğum için ve o an kendimde olmadığım için bar da sana kötü davranmış olabilirim.''

''Sorun değil unuttum bile''

Yüzünde küçük bi tebessüm oluşmuştu.

''Bu arada orda kendim de giyinebilirdim''

Alaycı bir ses tonuyla söyledim ve sırıttım.

''Olabilir ben yardım ettim sadece ve sana bakmadım gözlerim kapalı kıyafetlerini uzattım''

Utancından domates gibi kızarmıştı yüzü. Komik durumdaydı.

''Neyse benim uykum geldi ben yatıyorum'', dedim

''İyi geceler kardeşim''-Uzay

''İyi geceler psikopat''-Melis

''İyi geceler Can''-Alara

Merdivenlerden çıktım ve odama girer girmez direk uyudum.

Aşk Ve Sadistlik Bir AndaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin