Karakter Tanıtımı

245 11 1
                                    

Karakterler:

-Can: Can 18 yaşında ve çok küçük yaşta ailesini bir yangında kaybetmiş. Yetimhaneye verildiği 2. hafta da başka bir aileye verildi. İlk başlarda onları gerçek annesi ve babası gibi görüyordu fakat Can büyüdükçe üvey babası ona şiddet uygulamaya başladı. Bu sebepten dolayı Can onlara karşı bir nefret duygusu besledi. Can bir sadist ve bir mazoşist olduğu için genellikle başkalarının bedenlerine ve kendi bedenine zarar vermekten zevk alır ve ruhunu rahatlatır.

-Uzay: Uzay 18 yaşında. Öz güven i fazla olduğu için ailesi de dahil hiç kimse den emir almıyor. Onun içindede gizli bir sadistlik var fakat o bile bilmiyor. Uzay genelde motor kullanır ve motor tutkunudur ve bu yüzdende motor yarışlarına katılır.

-Melis: Melis 17 yaşında. Tarz düşkünü olduğu için modayı çok sık takip eder ve sürekli moda dergileri alır. Sıcakkanlı olduğu için çabucak bulunduğu ortama uyum sağlar ve çevresi geniştir.

-Alara: Alara 17 yaşında. Ailesi ve kendi Türk fakat Alara'nın ailesi iyi bir eğitim alabilmesi için Amerika da liseye kayıt olmuştur ve 4 yıl orada okumuştur. Alara gizli bir sadist dir ve ailesinin haberi yoktur. Psikopattır

!!NOT: Merhaba arkadaşlar ben Can. Karaktere kendi adımı verdim. Ben 8. sınıfım bu yüzdende teog mağduru da denilebilir. Bu yüzden boş zamanlarımda yani sık sık yeni bölümler yazıcam. Umarım beğenirsiniz İyi okumalar :)

Aşk Ve Sadistlik Bir AndaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin