Bölüm 7: Aşk mı? Nefret mi?

84 5 2
                                    

  Onu odasına bıraktım ve zar zor kendi odama gittim ve mal Uzay uyuyordu. Aslında şuan onu uyandırırdım da şimdi uğraşamam onun çenesiyle. Yatağıma yattım ve tavan bakıyordum ki aklıma Alara geldi. O masum gülüşü, gamzeleri, rapunzel gibi saçları, kirpikleri, ağzı, burnu kısacası fiziği ve kendisi bana itici gelmiyordu sanırım bugün ki ders arasında ki konuşmamız işe yaradı ve sanırım git gide ondan hoşlanmaya başlıyorum.  Aslında ilk başlarda kendime aşırı derecede engel oldum onun cazibesine kapılmamak için ama demek bugün pes ettim. Ondan hoşlandığıma hayla inanamıyorum.

Sabah uyandım ve saate baktım, nedense erken uyanmışım. Bugün çok farklı bir gün gibiydi ilk defa aşk la uyandım ve mutluydum. Hayattan nefret etmiyordum ve bir kişi için yaşıyormuşum gibi hissediyordum. Onu kaybetme korkusu şimdiden başlamıştı. Dolabın önüne gittim ve rahat kıyafetler çıkardım. Genel de koyu renk giyindiğim için kıyafetlerimden tut kullandığım telefon, çorap, defter herşey koyu renk di ama sarışındım ve sarışınlığımı koyu renkler ortaya çıkarıyordu, sırf bu yüzden koyu giyiniyordum. Dolaptan rahat ve salaş kıyafetleri alıp giyindim ve Uzay'ı uyandırdım.

''Uzay, kalk abicim çok uyudun''

''Hıııı''

''Am*na k*dumun Uzay'ı kalksana''

''Tamam lan tamam''

Uzay'ı uyandırdıktan sonra giyinmesini bekledim ve kafamda planlar uygulamaya başladım. Üvey ailemden ne kadar da nefret etsem de onların o pis parasına ihtiyacım vardı ve onlardan bugün para istemeyi düşünüyordum. O parayla kendime yeni küçük bir ev alıp oraya işkence yapacağım demirden, ses geçirmez duvarlarla kaplı bir oda yapacaktım ve işkence aletlerimi kargoyla getirtecektim. Eskiden kullandıklarım iş görür biçimdeydi ve onları kullanmaya devam edip kalan parayla kendime harcama yapacaktım. Uzay giyinmişti, kızları aradım daha doğru Alar'yı aradım.

''Günaydın''

''Günaydın''

''Hazırsanız biz aşağı ineceğiz''

''Daha ben hazır değilim''

Bu kız neden bu kadar geç hazırlanıyordu. Aslında sevmem bu geç hazırlanıp çok süslenenleri ama Alara da bir farklılık vardı yani onda beni çeken bir şey vardı. Belki de sadistliğe ilgi duyması hoşuma gitmiş olabilir. Neyse akşam kendi kendime tartışırım bu konuyu.

''Alooo orda mısın Can?''

''Öhm öhm.. Burdayım. Neyse sende hızlı giyin kızım Allah Allah''

''Tamam, aşağı da görüşürüz''

İlk defa beni terslemedi olum. Şaşırdım 

''Uzay hadi abi aşağı inicez kızlar şimdi hazırlanıp ineriz dedi''

''Saçımı yapıyorum dur kanka''

''Saçını s*kiym''

Ben kapıyı açıp Uzayı beklemeden indim ve yurdun önündeki bank lara oturdum. Hava sıcak olması iyiydi. Uzay'ı ve kızları beklerken ilk kişiye ne tür işkenceler yapacağımı düşünmeye başladım. Bayaa düşünmüşüm ki 10 dakika geçmiş ve bizimkiler aşağı inmiş. Oda da kendi kendime yaşadığım aşk ı düşündüm de aslında Alara ve ben olamayız gibi. Ne biliyim onun benden hoşlanmamasını isterim çünkü bana benzememeli. Ona bu yüzden soğuk davranacağım. Sınıfa gelmiştik zaten Uzay ve Melis tam bir sevgili gibiydiler, belki de sevgililerdir. Uzay elini Melisin omzuna atıyor falan yanaklarından öpmeler. Neyse ben bugün ilk defa ders dinleyeceğim dikkatimi dağıtmasınlar. Hoca girmişti yanlız hoca çok taş bir hatundu. Abazalığım tuttu birden. Ders dinlemeye karar versem de çok sıkıcıydı. Hoca derse ara verdiğinde bende bi aşağı iniyim derken Alara peşimden koştu ve yanıma geldi.

Aşk Ve Sadistlik Bir AndaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin