Talya dan
Uyandığım da Kıvanç ın eli hâlâ belimdeydi. Yerimde kıpırdandığımda gözlerini açtı. Hızlıca yerinden kalktı. Kol saatine bakarak
" Siktir. Geç kaldım" dedi. Gömleğini ve kıravatını giyerek oda dan dışarıya çıktı. Yerimden yavaşca doğrularak yatakta oturur pozisyona geldim. Bir iki dakika boş boş oturduk tan sonra ayağa kalkarak yatağı topladım. Saçlarımı toplarken kapı çaldı.
"Gir " dediğimde kapının açılması ile Yağız ı gördüm. Kapıyı açmış öylece bakarken kendine gelip konuşmaya başladı
" Aslında bu gün yanında Ali kalacaktı. Ama Ali nin işi çıkınca bana rica etti"Oda dan çıkacakken kapıyı sonuna kadar açarak tekrar konuştu
" kapıyı açık bırakıyorum. Birşey olursa seslen"
" sağol" dediğimde kapının önünden ayrılarak oturma odasına yöneldi. Hafif bir baş dönmesi geçirdiğimde umursamayarak yatağının yanındaki Sürahiye uzandım. Sürahi yı tuttuğumda mide bulantısı eşliğinde gözlerim karardı.
Yağız dan
Kırılma sesini duyunca koşarak Talya nın odasına gittigimde.Cam kırıklarını ve Talya yı baygın bir şekilde yatıyor gördüm .kırıkların arasında dikkatlice Talya yı kucağıma alarak aceleleyle evden çıktım.
Kıvanç dan
Belgelere boş bir şekilde bakarken ofisin kapısı açıldığında kapıya doğru kafamı kaldırdım. İçeri Ali giriyordu. Onun Talya nın yanında olması gerektiğini hatırladığım da
"Senin evde olman gerekmiyor mu" dedim. Ali elindeki dosyayı masama bırakarak
" Bu gün işlerim vardı. Yağız ı boş görünce ondan rica ettim o da kabul etti" dedi. Aklıma gelen kötü sahneler le telefonu alarak Yağız ı aradım. Milyonlarca defa çaldırmama ramen açmıyordu.
Yağız dan devam
Hastaneye gelmeden arabada ayılmıştı. Bir hastalığının olmadığını ve dönelim dediğinde onu dinlemeyerek hastaneye getirdim. Şimdi ise doktor Talya yı muayne ediyordu. Oturaklardan birine oturmuş doktoru beklerken kapının açılmasıyla ayağa kalktım........
2 saat sonra Kıvanç dan devam
Toplantı biter bitmez eve gittim. Anahtarla kapıyı açtığımda direk Talya nın odasına girdim. Beni görünce ayağa kalktı. Kardeşimi baştan çıkardığını düşünerek tokat attım. Konuşmaması daha da sinirlerimi bozarken yere düştüğünde karnını tekmeledim. Sinirim hala geçmemişti. Nasıl yapardı bunu. Yağız ı bulmak için oda dan çıktığımda Yağız mutfaktan elinde poşetlerle gelirken gülüyordu.
"Nerdeydin telefonlarınımı niye açmadın" dediğimde elindeki poşetleri göstererek
" Talya yı doktora götürdüm. Telefonum evde kalmış,hamile" dediği zaman bir an olsun herşey durdu karnına tekme attığımı hatırladığımda Yağız
" Yapmadım de" diyerek poşetleri atıp Talya nın yanına koştu. Arkasından gittiğimde Talya yı kucaklamış tı. Bir müddet yerimde çakılı kaldıktan sonra koşarak onlara yetiştim. Yağız ın Talya ile arabaya binmesiyle hastaneye sürdüm. Yoldayken aradığım hastaneye geldiğimizde arabadan direk sendeye aldılar. Bende sadece çocuğumu karnında taşıyan kadının arkasından bakabildim.
Yağız dan
" Artık sana diyecek bir şey bulamıyorum Kıvanç" dediğimde ne kızıyordu ne bağrıyordu herşeye cevabı olan ve her konuda haklı olan Kıvanç Sert ilk defa susuyordu.
hastanenin içine girdiğimizde bir iki dakika sonra Ali ile Sinan da geldi.
" Ne oldu" dediklerinde Kıvanç ın cevap vermeyeceğini bildiğim için yutkunarak
" Talya hamile" dedim
" Ne yani amca mı olacağım" diyen Ali. Etraftaki gerginliği hissedince sustu. Herkes susuyordu. Hepimiz doktordan gelecek haberi bekliyorduk.
Uzun bir bekleyişten sonra hiç birşey yemesede ayık kalması için Kıvanç a kahve uzattığımda. Kahve ile bana baktıktan sonra eski pozisyonuna dönerek kafasını elleri arasına aldı. Sonra ani bir hareketle yerinden kalkarken bağırdı
" Hayır madem birşey beceremiyorlarsa başka bir hastaneye götürelim. KAÇ SAAT DEN BERİ BURADA BEKLİYORUZ ! " dedi. koridorda votka atarken mırıldandıklarını az çok duyuyordum.
" Dayan Talya. Dayan bebeğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK NEFES
Novela JuvenilBu kitabı anlamak için bir kız düşünün Ya da düşünmeyin boş verin siz en iyisi bir mezarlık düşünün ailenizin içinde yattğı. Yok. Bu da olmadı en iyisi size bir kaç soru sormak Hazır mısınız!? İntikam uğruna herşeyi yapar mı bir insan? Peki ya bu...