((:KÖTÜ BAŞLANGIÇ:))

34 8 8
                                    

Burası bizim mekan" diye bir ses duyduk.
Bu sesin bizim için kötü bir başlangıç olacağını nereden bilebilirdik ki??
&  &  &  &  &  &  &  &  &  &  &  &  &  &  &  &
IREM'IN AĞZINDAN^-^
Arkamızı döndüğümüzde benim yanımda oturan esmer , Esra'nın yanında oturan sarışın çocukla birlikte iki esmer çocuklar daha vardı. Sarışın çocuk "yeni kızlar, burası bizim mekan ilk gününüz olduğu için görmezden gelebiliriz şimdi ikileyin"dedi hiç güleceğim yoktu valla ikile nedir ya içimden sarışın çocuğa " madem ki bizim ilk günümüz o zaman bizde kendimizi gösterelim dimi ama" dedikten sonra Merve"iki ayaklı köpekler kulübelerini istiyorlar demek ki" dedi ardından piçimsi bir gülümsemeyle "kappaak" dedi. Biz kızlarla bi kahkaha attık. Çocuklar biraz sinirlenmişlerdi ama belli etmemeye çalıştılar ardındanda başka bir masaya doğru ilerlediler. Onlar masaya oturana kadar arka masadaki bir grup kız onlara bakıyorlardı. Neden sizce sinir olmuştum yanlış anlamayın kıskanmıyorum sadece sinir olmuştum.

Öndeki kızlar bize doğru geliyorlardı. Öndeki kızıl saçlı yeşil gözlü kız elini uzatıp alaylı bir sekilde "ben Alev" dedi. Bende ona "üzgünüm ama tipim değilsın"dedim. Kantindeki bi kaç kişi duymuşki güldüler hatta onların grubu ufak bi kıkırdadı. Alev'in kızdığını kızaran suratından anlamıştım. Sonra da erkeklerin yanına gittiler neredeyse içlerine düşüceklerdi. Onların keskin bakışları altındayken zil çaldı ve okula girdik.

Peşimizden o çocuklarda geliyorlardı. Tam sınıfa girecekken önümüzü kestiler. Sarışın çocuk "ben Aras" yanındaki esmerleri gösterek sırayla "Uraz, Bera ve Savaş"dedi. Esra 'da ben Esra" beni gösterek Irem" Merve'yi gösterek "Merve" Ayşe'yi gösterek " Ayşe" dedi ve onlara bakmadan içeri girip sıralarımıza oturduk. Onlarda gelip yerlerine oturdular. Bera ve Savaş Ayşe ve Merve' nin arka sıralarina otururken benim yanıma Uraz, Esra'nın yanınada Aras oturdu.

Dersimiz matematilti. Hoca yeni geldiğimizi bildiğinden tahtaya ona göre zor ama bana göre bebek oyuncağı bir soru yazdı ve "hadi Irem bakalım neler biliyorsun gel de çöz"dedi. Bende "tabi hocam ne demek"diyip kalktım, soruya şöyle bir baktım ya çocuk oyuncağıydı yada ben matematikte iyiydim. Soruyu profca çözünce hocanın çenesi resmen yere değiyodu. Soruyu çözdükten sonra hocaya kalemi atarak "başkada sorabilirsiniz hocam sıkıntı yok"dedim ve yerime oturdum. Tüm sınıf şaşkınca beni izliyordu. Merve ile Ayşe kıkırdamalarından sonra hocaya "birileri kapak mı oldu ne"dediler. Hoca hiç bişey olmamış gibi derse devam etti. Uraz "tavırlarınızdan dolayı bilgisiz olduğunuzu düşünmüştüm hem soru çok zordu"dedi. Ben altta kalırmıyım ona bakmadan gülümseyerek "demekki ön yargı iyi değilmiş hemde soru çocuk oyuncağıydı"dedim. Uraz gülmeye başladı "gülme" diye biraz yüksek sesle konuştum Aras duymuştu bize baktı sonra tekrar önüne döndü. Güldüğünü gördüm o şimdi bizemi güldü amaan neyse Urazın gülmesi kahkahaya dönüşünce ona baktım. Bu çocuk gülunce daha bi yakışıklı oluyordu. Gülmesi sinirimi bozmuştu. Sıkıntı içinde bi"offf"çektim. Hoca duymuş olacakki "birsıkıntımı var" dedi içimden "sanane" demek gelsede daha nazikçe "bir sıkıntı yok ama olsa bile sizi ilgilendirdiğini düşünmüyorum" dedim. Hocaya gıcık oliyordum. Zil çalmıştı. Böyle bir iki ders daha geçti. Son derse sınıfa girdiğimizde Uraz'ı sırada hunharca gülerken gördüm ona"malmısın gerizekalı" diye bir bakış attıktan sonra ona "ne var"dedim o da "gülmektemi suç "dedi, yukar bakarak "yaa sabır"dedim bu hareketimi gören Uraz dahada fazla gulünce hiç çekemezdim. Dersimiz inkilaptı. Esra bu derste iyi olduğundan dersi pür dikkat dinliyodu bense bu derste çok sıkılırdım bu yüzden kendimi oyalicak bi kaç bişey aldım.

ESRA'NIN AĞZINDAN^-^
Inkilap dersini sevdiğim için dersi dinleyip notlar alıyodum. Inkilap hocası kumral, ela gözlü yahşıklı karizmatik bir hocaydı. Aras ban dönerek "gerçekten dersimi seviyosun yoksa hocayımı kesiyosun"dedi. Bende şaşkın bir şekilde"tabikide dersi sevdiğim için dinliyorum ama hocada bildiğin taş bebek yani"dedim inadına şaşırmış olacakki gözleri büyüdü. Aras'a yakından baktığımda idare eder bi tipi vardı sarışınlığı bunu öne seriyordu. Aras"ciddimisin inkilap dersinimi seviyosun"dedi bende "evt ne var bunda" dedim. Aras önüne dönerken "bence çok boktan bir ders"dedi sonrada zil çalmıştı...

İREM'İN AĞZINDAN^-^
Zil çaldıktan sonra sadece defter ve kalem getirdiğimden defterimi ve kalemimi alıp bizim kızlara "hadi çıkalım"dedim demez olaydım. Bizmikiler hemen "tipim değilsin"diyince yukarı bakıp "ya sabır"dedim. Onlara "çok komik"diye bir bakış atıp dışarı çıktım, gülüşmeleri ta burdan duyuluyordu. Okuldan çıktıktan sonra Uraz yanıma gelip "piçimsi bir sırıtışla " "istersen bırakanilirim " diyip göz kırptı ama içi tamamen fesattı bunu görebiliyordum. Uraz'a sıkı bir yumruk geçirdim ve "ne diyon lan sen"dedim. Uraz bu tepkime şaşırmıştı ama gülümsemesini suratına takıp "senin yerinde olmak isteyen çok kız var "dedi bende "e o zaman benim yerimde olmak isteyenlerin yanına git!!"dedim ve arkamı döndüm bide ne göreyim bizim kızlar, Aras, Savaş ve Bera bii izliyo, onlara "ne oldu!!"diyerek kıalara "hadi gidiyoruZ "diye söyleyerek arabaya binip kızların gelmesini bekledim.

Esra araba'nın soför koltuğuna bindiği anbana bakıp gülümsedi. O an ona iyi bir küfür basabilirdim ama kendimi tuttum. Esra "evemi yosa kafeyemi"diyince ona "kafeye"dedim ve çantamdan telefomumu çıkarıp Ayşe araba kullandığı için Merve'yi aradım bir iki kere çaldıktan sonra "irem" dedi bende "merve her zamanki cafeye giditoruz"dedim Merve"tmm grşrz"dedi ve kapattı. Cafeye geldiğimizde Ayşe'ler çoktan gelmiş bizim herzamanki yerimize oturmuşlardı. Esra'yla yanlarına gittik ve oturduk.

Ayşe hemen dayanamayıp konuyu açtı "eee kızlar ilk gününüz nasıl geçti?"esra "öyle aksiyonlu bişey yok ama yakında olur merak etme"Merve "aynen hissediyorum olucak bişeyler" diyp göz kırptı. Ben "çocuklar hakkında ne düşünüyorsunuz" diye bir soru yönelttim ortaya. Esra "genelleme yaparsak zübbe ama idare eder bir tipleri var" dedi. Merve"ama öyle bişey olmicak! Düşmandan sevgili olmaz "dedi. Mervenin böyle bir tepki vermesinin en büyuk nedeni geçmişte yaşadığı olaylardı. Yine"düşmandan sevgili olmaz"dediği bir çocukla sevgili olmuştu ve çocuk onu aldatmıştı.

3 ay boyunca odasından çıkmayıp kendisine zarar vermişti(ben demedimmi grubun mazoşisti dir diye^-^) bu arada ayşe "merve çok haklı olmaz öyle bişey"bende"bugün gördünüz Uraz nasıl yavşadı. Ya hepimize yavşarlarsa?!"Merve"öyle bişeye izin vermeyiz!"dedi. Bu konuda haklıydı. Kendimizi paralayacak kadar düşmemiştik. Esra "Benim fantezilerimi uygulayabiliriz mesela mmm önce 67 yerinden bıçaklayıp beyinlerini matgapla delip suratlarına asit döküp gelinlik giydirip yakabiliriz" diye bir öneride bulundu. Hepbirlikte onayladık Esrayı. Bu arada sipariş vermediğimizi hatırlayıp garsona "4sıcak çikolata"dedik o arada gözüm diğer masaya kaydı. O masada oturan bi çocukla gözgöze geldiğim anda ayağa kalkıp yanımıza gelmeye başladılar.

Gelirken dört sandalye çektiler ve oturdular. Esmer çocuk elini uzatarak "ben Atakan bi sebepden dolayı okuldan atıldık şimdi doğa kolejine gidiyoruz ve sanırım sizde ordasınız"dedi bende elini sıkarak "bende irem evet aynı okuldayız ve aynı kaderi paylaşıyoruz"dedim içimden bi his bu çocuklarla iyi anlaşacağımızı söylüyordu. Arkadaki uzun saçlı bereli çocuk "ee ne içiyoruz"dedi. Esra"eğer böyle devam ederse ben sana asit içireceğim"dedi. Mervede arkadan gaz verip"yaparmı yapar"diye destekleyince bizde piçimsi bir sırıtı onlarda ise kapak olmuş bir yüz ifadeleri vardı. Sonra Ayşe yi babası çağırınca gitmek zorunda kaldı bizde kalkarak ben esraya merveyse tek arabalara binip gittik. Yarın için okul forması giyecektik.

Akşam Ayşe eve geldiğinde esra babasıyla telefonda tartışıyorlardı. Esra " ya baba ben etek giymem biliyorsun benim için pantolon bul okul müdürüylede konuş" dedi. Babasıda hayır diye bağırdı telefondan sesi buraya kadar geliyordu sonra esra üzülerek telefonu kapattı.offçekti ve koltuğa oturdu.

Bölüm sonu
Arkadaşlar bişey demek istiyorum bunadan sonra her cumartesi bölüm yayınlamayı düşünüyorum.

# Bidahaki bölüm daha aksiyonlu  olacak emin olun:))))) #
#Vote ve yorumlarınızı bekliyorum#

Öpüldünüzz:))))

Dört'e DörtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin