İREMIN AĞZINDAN DEVAM^-^
Duyduğum sesle neredeyse şok geçirecektim. Bu nasıl olabilirdi. Onca yıldan sonra nereden çıkmıştı kı. Kendisi tam bir baş belasıdır. Size hala kim olduğunu söylemedim değil mi. Bu benim piskopat, mafya işte ne derseniz bir o kadarda yakışıklı eski sevgilim 'ORÇUN'.Sevdim , bir zamanlar çok sevdim. Ve sevgili olduk. Ama onun bir mafya olduğunu bilmiyordum zaten öğrenince hemen ayrldım. Biraz sıkıntı çıkardı ama sonra ortadan kayboldu. Ve şimdiyse yeniden başıma çıktı. Teledondakini daha fazla bekletmemek için hemen cevap verdim.
"Ne istiyorsun"
"Seni"
"Defol git orçun. Ayrıldık biz herşey bitti"
"Ben bitti demeden bitmez"
"Kes sesini ve bi daha beni arama"
"Daha hiç birşey bitmiş değil, yeni döndüm senin için , ikimiz için"
"Yeter artık hastasın sen daha fazla konuşmak istemiyorum"
Dedim ve telefonu yüzüne kapattım. Şimdi başka işin gücün yok bunla uğraş yaa. Odanın kapısının açılma sesini duyunca irkildim. Gelen Merveydi "irem bişey mi oldu canım yüzün bembeyaz olmuş"dedi . Bu zamana kadar onlardan hiçbirşey saklamadım ve saklamayıda düşünmüyorum. O yüzden olan biteni anlattım Mervenin ağından bi "'hass*ktir"'çıktı ve hemen koşar adımlarla aşağı inmeye başladı. Allah bilir nereye gidiyordu ve aklından ne geçiyordu.Bende hemen peşinden aşağı indim. İnmemle birlikte Esra nın odada volta attığını görmem bir oldu.
"Nasıl ya, nasıl olur bunca yıldan sonra yine mi onunla uğraşıcaz."diye bas bas bağırıyodu. Bu saatten sonra onu tutmak biraz zor olacaktı."Esra biraz sakin olurmusun daha ortada bişey yok"diye onu biraz olsun dizginlemeye çalıştım."tamam. Tamam sakinim sakinim neyse ben çok acıktım hadi makarna yapında yiyelim sonrada kızlar gecesi!"dedi hepimiz onayladık ve iş başına koyulduk
~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~~~*~
Sabah yine alarmın iğrenç bad sesiyle uyandım. Aşağı indiğimde kızlar hazırdı. Hemen toparlanıp dışarı çıktık. Arabalara binip yola koyulduk. Yaklaşık 10dk ya okula gelmiştik. Ilk dersimiz geometriydi ve ben bu derste iyi sayılırdım ama biraz başım ağırıyordu, dersin bitişinde daha artınca kızlara "kızlar benim başım çok ağırıyor öğretmenden izin alıp eve gideceğim"dedim tam o sırada Atakan dediklerimizi duymuşki bana"iyimisin"diye sirup eve bırakmayı teklif etsede onu nazikçe geri çevirdim. Öğretmenden izin alıp yürümeye başladım. Eve yaklaşık beş dakika kala içimi huzursuzluk kapladı sanki takip ediliyormuşum gibi. Arkama baktım kimse yoktu dikkate almayıp devam ettim. Eve geldiğimde kapıda not buldum notu okumadan eve girdim notu açıp ojudum notta;;
"'"'Seni buldum ve bırakmayıda düşünmüyorum. Eskisi gibi mutlu olacağız bu sefer kimse seni benden alamaz. ŞEKERCİK
ORÇUN. "'"'"
Yazıyordu notu okuyunca kalbim tık tık atmaya başladı korkumdanmı yoksa özlemimdenmi bilmiyorum ama bu duyguyu seviyordum.Notu kitabımın arasına bırakıp koltuğa uzandım. Kalktığımda bir saat uyuduğumu fark ettim. Ve aynı zamanda telefonumun msj sesini. Telefonu zor olsada elime alıp mesajin kimden geldiğine bakmadan mesajı okumaya başladım mesajda ;'"'" Geliyorum az kaldı şekercik"'"' yazıyordu. Elim ayağım titremeye başlamıştı. Onu görmeye daha hazır değildim. Elimi kumrala benzer aynı zamanda sarıya benzeyen saçlarımdan geçirip odayı turlamaya başladım. O arada camdan bir karalt geçti, ahh hadi ama ölümüm orçunun elinden mi olacaktı yani daha çok gençtim. Hemen odama koştum. Bir süre sonra dış kapının kapanma sesini duydum. Hemen vuracak bişeyler aradım ama souç "'hüsran"' tam kapıyı kilitlemek için yeltendiğmde kapı açıldı ve karşımda eski cazibesiyle eski sevgilim orçun duruyordu hiç değişmemişti her zaman ki gibi yüzünde bir 'p*ç smile' vardı, bana doğru geldiğinde bir adım geriledim. Ondan korkuyordum, daha doğrusu yapabileceklerinden korkuyordum. Karşımda bir adam öldürmüştü o zaman mafya olduğunu anladım. Bana doğru her adımında bende bir adım geriliyordum, taakiiiiii sırtım duvarla buluşana kadar artık o bana yaklaştkça ben duvara daha yaspıştığımdan resmen duvarla ilişki yaşıyordum ama o da herkes gibi beni istemiyordu. Artık titrmeye başladım. Bana yaklaştığında o kokuyu aldım 'ahh hadi ama ona aldığım parfümü kullanıyordu' üzerine yapışan beyaz bir t-shırt giymişti üzerine siyah ceket altına siyah bir pantolon ve ayakkabı olarak siyah sporlar herzaman ki gibi. Şu an gözüme o kadar yakışıklı duruyorduki helede o saçlar yokmu o güzel saçlarıyla oynamayı çok severdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört'e Dört
Teen Fiction((:HANİ HAYALLERINDE GERÇEKLEŞTİRMEK İSTEDİĞİN ŞEYLER VARDIR YA , BENDE HAYALERİMİ YAZIYA DÖKTÜM DİYEBİLİM:)) Heyecanlı aksiyon dolu bir kitap^-^