Medyada kızların odaları
SeviliyorsunuzO hala yaklaşmaya devam ederken bense oturduğum yatakta geri geri gitmekteydim. Ama benim gitmem hiçbir işe yaramıyordu. "İstemiyorum " diyerek ittirdim. Ama yeriden bir milim bile kıpırdamadı. "Düşündümde senin isteyip istememen pekte umrumda değil" dmesiyle adeta titremeye basladım. "Dur tamam söylicem " diyerek azda olsa onu sakinleştirmeye çalıştım. "Söyle " adeta kükremişti. Gözlerinden alev fışkıryordu. Bende " öyle bişey yok sadece nasıl bir tepki vericeksin diye öyle söyledimde söylemez olaydım" dedim. Orçun biraz şaşırmıştı ve bir gülüşle " demek öyle tepkimi begendin mi " dedi. Bende mırıldanarak " hı hı çok beğendim zaten " diye dalga geçercesine konuştum. Orçun benden uzaklaşarak " tamam prenses " deyip odadan çıktı.
Bende ayaga kalkıp kilitlenmiş pencerenin önüne geçip dışarıyı izlemeye basladım. Dışarda çok güzel yaprakları uçuşan bir ağaç ve yeşillik dolu bir bahçe vardı. O arada kapı açılma sesi duydum ama arkamı dönmeden bakmaya devam ettim. Arkamdan belime sarılan ellerle irkilsemde tepki vermedim. Başını omzma koyup "çok güzel değil mi " dedi. O arada telefonu çaldı ve " hay ben telefonuna tövbe tövbe " . O arada kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum. Telefona cevap verip " ben gelmicem bir süre beni idare et " dedi ve bana bakarak göz kırptı ve "ne demek olmaz sana beni idare et dedim ben bi süre ortalıkta olmam işlerim var" deyip sırıttı. Sonra telefonu kapatıp tekrar yanıma geldi. "Ne yapalım , canın ne istiyor " diye sordu. " senin şuan yanımdan defolup gitmeni istiyorum" diye karşılık verdim. Yüz ifadesi bir an değişti. Sinirden kıpkırmızı olmuştu. Ne çabuk sinirleniyordu böyle. Bir anda kolumu tutup beni sürüklemeye başladı. "Lan bırak kolumu öküz. Bıraksana be. Canımi acitiyosun orçun!.." beni duymuyordu. Bir odanın kapısinı acıp beni odanın ortasına fırlattı.
Canım o kadar acımışti ki. Oda kapkaranlikti hiçbirşey görünmüyordu. Kapıyı kapatıp cikti. Hemen kapıya koşup bağırmaya basladim. " orçun lütfen. Lütfen bırakma beni burda " ağladığımı ayağımdaki ıslaklıkla fark ettim. Benim karanlık fobim vardı. Bunu kullanması çok sinirme gitmisti. Elbet bir şekilde kurtulacaktım ondan. Karanlıkta bir köşeye çöküp uykuya daldım. Uyandığımda eski odamdaydım. Kesinlike bura daha iyiydi. En azından karanlık değildi. Etrafta kimse yoktu. Bunu fırsat bilip kaçabilirdim. Hemen yataktan kalkıp ayaklarımı soğuk parke zeminine bastım.
Kapıya doğru ilerleyip kapının kulpunu tuttum. Kesin kilitliydi yani ben olsam kilitlerdim. Bir ümitle kulpu bastırdım ve kapı açıldı!! Bu galiba bugünki en güzel haberdi. Kapıyı yarım bi şekilde açıp kafamı sarkıttım. Kimsecikler yoktu hemen merdivene fırladım. Koşarak merdivenleri indim. Aha, evin dış kapısı oradaydı hemen koşup kulpunu tuttum tam açıyordumki kolumdan çekilip fırlatılmamla neye uğradığım şaşırdım. Orçun karşımda endişeli bi şekilde "ne yapıyorsun sen ne kadar endişelendim haberin varmı"dedi ve bana sarıldı! Sonrada ufak bi saçımı çekti bu çaiocuk cidden kafayı yemişti. Onu ittirerek uzaklaşmaya çalıştım ama herzamanki gibi izin vermedi. Sarılmamız sonlandığında ise belimden hafifçe ittirerek koltuğa oturmamı sağladı. En sonunda dayanamayarak "yeter artık bırak beni daha ne kadar burada tutacaksın beni" dedim. Cevap vermeye bile tenezzül etmedi öküz. Koltukta yanıma oturd ve "gerçekten eskiye dair hiçbirşey hissetmiyormusun"
"Hayır herşey o gün bitti"
"Hangi gün?"
"Sein gözümün önünde adam öldürdüğün gün"
"Eğer o adamı öldürmeseydim o koruduğun adam seni öldürecekti"
"Bu geçerli bir sebep değil orçun"
"Neyse artık bunları konuşmanın bir anlamı yok"dedi ve konuşmayı sonlandırdı.
××××××××××××××××××××××××××××××××××
Akşam olmaya, hava iyice kararmaya başlamıştı. Bense odamda öylece elimden hiçbirşey gelmeden oturuyordum. Çok sıkılmıştım dizlerimi kendime çekip başımı dizlerimin üstüne koydum ve gözlerimi kapattım. Kapının açılma sesini duysamda başımı kaldırmadım çünkü buraya sadece orçun gelebilirdi. Orçun yanıma gelip saçlarımla oynamaya başladı uyuduğumu sanıyordu. Biraz öyle devam ettikten sonra yaptığı hareketten sıkılıp elini benim için sert onun için ise sinek ısırığı kadar anca olacak gibi ittirdim. Yaptığım hareketi bekliyormuşçasına hiçbir tepki vermedi. Yere bakmaya başladı bişeyler düşünüyor gibiydi. Kafasını bana çevirmeden utangaç bir tavırla kekeleyerek "b- bu g- gece bi- rlikte u-yu-ya-lımmı?"diyip derin bir 'ohh' çekti. "Ne saçmalıyosun sen ya böyle bişeyi kabul edeceğimi düşünmüyosun sanırım"dediğim sözle ayağa kalktı ve odadan çıktı. Bir süre öyle kalakaldım. Aşağıdan gelen kırılma sesleriyle irkildim. Ve hemen odadan dışarı çıktım. Dış kapı kilitli olduğu için odanın kapısını kilitlemeyi tercih etmemişti.Merdivenin son basamağına geldiğimde ağzım 'O' şeklinin en iğrenç şeklini almıştı. Resmen evde kırılmayan hiçbir şey yoktu cam,ayna,sehpa televizuon bile yerdeydi yuhh çüşş deve yanii. Bu kadar neye kızmış olabilirki. Orçunsa beni hala fark etmemiş kesintisiz bir şekilde duvarı yumrukluyordu. Eli kandan görünmez bir hal almıştı. Koşarak yanına gittim ve kolundan tutarak vurmasını engelledim. Beni görnce şaşırsada aldırmadan elini elime aldım. Elini yakından görünce 'o' olan ağzım 'W' şeklini almıştı. "Bu ne öküz kafalı şizofren"dediğim anda canı acımıyorcasına gülmeye başladı neye güldüğünü anlmıyınca tek kaşımı kaldırarak bakmaya başladım bu halim komik olsa gerekki 2 kat daha fazla gülmeye hatta kahkaha atmaya başalmıştı.
Kahkahası sona erince onu zorlada olsa koltuğa oturtmuştum ona "bi dakika hemen geliyorum"diyip tam ilk yarfım çantasını alıcam sırada aklıma dannk etti bu bizim ev değildi bu mallığım aklıma gelince orçuna dönüp "ilk yardım çantası nerede" dedim oda "önemli bişi değil geçer birazdan " diyice ona "mankafa eline iyi bak şizo beynin varsa söyle şu çantanın yerini"diyice sırıttı niye güldüğünü anlamıştım ama söylediğim şeyler o kadar komik olmadığı karatını alınca "ne gülüyon ya su aygırı gibi"
"Kabul et gülünce daha iyiyim dimi o yüzden dayanamıyon"diyince cinlerim tepeme çıktı "hayır orçun gülünce gerçektwn su aygırına benziyosun" diyince yüzü düştü ama belli etmemeye çalışarak "Eskisi gibii, sevgiliykende bu kelimeleri çok kullanırdın ve benim hoşuma gidiyo şimdide böyle diyince o günleri hatırladım o yüzden güldüm şekercik"diyince bende hatırlamaya çalışyım gerçekten çok kullanıyodum bu kelimeleri bağımlılık yapmıştı off neyse konumuz orçunun eli "hala bana çantanın yerini söylemedin orçun"
"İlerdeki dolapta" Dediği dolaba ilerledim çantayı alıp orçunun yanına geldim. Çantadan gerekli malzemeleri çıkarıp elini elime aldım yavaşca yarayı temizliuor bi yandanda acımaması için üflüyordum pek bi işe yarıyormuydu sanmıyorum ama üflüyodum. Kafamı ona çevirip tam bişey sorucam zaman ona baktığımda onun zaten bana baktığını gördüm resmen şuan nutkum tutulmuş bişey diyemiyordum. Şuan bana yüzümü ezberlercesine göz kırpmadan bakıyordu. Ona "ne bakıyon ya" diyince dalmış gibi kafasını sallayıp "dalmışım ya"dedi bende "acıyomu?"diyince sırıtırken kalbini gösterip "buradı kadar olamaz, üff neyse devam et acımıyo" diyince şaşırdım yani bunu söyleyen orçunmuydu pess.Neyse bende devam ettim elini en son sardım. Sonrada odaya çıkmaya başldım orçunda arkamdan geliyodu odayı kim toplicaktı of banane. Odaya gelip yatağın üstüne oturdum, yanıma oturdu ve tam ağzını açtı bişey diyeceği sırada kapattı. Sanki bişey söylemek istiyor ama söyleyemiyormuş gibi. En sonunda ona "yine ne söyliceksin orçun bişey dicen çok belli ne oldu"diyince sırıttı ve sonra yüzü dültü ne oluyordu bu çocuğa! Derken derin nefes alarak "yeter be ne okucaksa olsun"diyip sözüne devam ertti.
"Bak sana bişey dicem ama tepkinden korkuyorum ama yeter artık herşeyi bilmen gerek ya bak şimdi off ya nasıl dicem neyse hani seninle ilk tanıştığımız gün varya işte aslında beni baban seni kollamam için görevlendirmişti ama senin için arkadaşın olacaktım ama sonra seni sevdim cidden ölümüne sevdim. Sonrada zaten babana söyleyip bu işi bitirdim ama seninle hala konuşuyordum zaten seninde sevdiğini öğrendiğimde sevinmiştim. Sonrada işte sevgili olduk falan işte bunu baban öğrendi beni tehtit etti kızımdan uzak dur falan saçmaladı ama o adamı bulup konuşturduğumda ne kadar ciddi olduğunu anladım o senin gözün önünde öldürdüğüm o adam varya işte o adamı sana zarar vermesi için baban tutmuş işte beni senden ayırmak için tehtidini gerçekleştirmiş oldu yani son anda adamı bulmasam sana bişey olabilirdi çok korkmuştum hayatımda ilk kez birisine bişey olucak diye korktum diyebilirim işte sonrada zaten sana biley yapmasın diye tehtidi ciddiye alıp yurt dışına çıktım ama hep aeni takip ettirdim hatta bu yeni tanıştığınız o uraz ukalalarını falan her bi yaşadığını biliyorum ve baban da senş benden uzaklaştırmak için sana o adamı dövdüğüm zaman oranın yerini mesaj atıp benim mafya olduğumu öğrenmeni ve benden uzaklaşmanı istedi."
!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!! !!!!!!!! !!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!BÖLÜMM SONUUU
Bu bölğm dediğim kadar aksiyonlu geçmedi ama bu bölümde olacak şeyleri bidahaki bölüme attım.
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin
PLS :) PLS :) PLS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört'e Dört
Teen Fiction((:HANİ HAYALLERINDE GERÇEKLEŞTİRMEK İSTEDİĞİN ŞEYLER VARDIR YA , BENDE HAYALERİMİ YAZIYA DÖKTÜM DİYEBİLİM:)) Heyecanlı aksiyon dolu bir kitap^-^