#ŞEKERCİK#

39 7 13
                                    

İREM IN AĞZINDAN^-^
Sabah erken kalktım saate baktığımda sat 6:45 di. Duşa girmeden önce bizimkileri uyandırdım Merve ve Ayşe çabucak kaltı Esra ise giyinmiş saçını yapıyordu sonra bende duşa girip hemen çıktım saçımı kurutup sıkı bir at kuyruğu yaptım. Aşağıya inmeden kızlara baktım okul kıyafetlerini giyinmiş kahvaltı hazırlıyolardı. Kizlara merdivenden baktığımda alkıma haince bir fikir geldi  sırıttım ve bir şaka yapayım dedim.

Merdivenin sonuna sessizce gelip yere uyatım yüzümü buruşturup bağırdım "ahh çok acıyo yardııım ediiin!!"dedim. Kızlar başıma toplanmışlardı bi zaman sonra "zaaaa şaka yaptım:))"dediğim anda kızlardan"off yaa bide senle uğraşamicaz"diyip arkalarını döndüklerinde "ne yaa biraz ortam yumuşasın, sabah sabah açılırsınız dedim hem bir gülücüğü kardeşinizden mi esirgiyorsunuz"diyip dudak büzünce bizimkiler bir kahkaha patlattılar. Bende"ha şöylee yola gelin"diyince hepsi üzerime yürümeye başaldılar. Bende ellerimi kaldırarak "tmm bişey dedmedim, hadi bakmayın öyle, okula geç kalıcaz"dedim.

Kızlarla birlikte dışarı çıktık kızlara "bugün yürüyelimmi hem hava almış oluruz"dedim. Yürüme okula 15dk civarı gelmiştik ama yol boyunca çok sıkılmıştım kimse konuşmamıştı ölüm sessizliği vardı yolda gelirken resmen. Okula geldiğimizde bide ilk günki gibi bakmaları pek hoşuma gitmesede hiç bozuntuya vermedim. Sınıfa girdiğimizde hemen hemen herkez sınıfataydı ben Uraz ın yanına oturdum. Uraz "günaydın"diyince şoka uğradım ama ona cevap vermediğimi hatırlayıp ona bakıp gülümsedim oda önüne dönerken "insan bi sözlü cevap verirdi"dedi duymadığımı sanıyordu ama duymuştum. Biimkilere baktığımda Esra Aras la tartışıyor gibiydi, Ayşeyle Merve önlerindeki Alyayla konusuyor Berayla Savaş onları dinliyor gibiyidi.yani öyle gözüküyordü ne yapiyim. Derse hoca girince herkez önüne dönmüştü. Dersimiz tarihti hoca yaslı abartısız50-55 yaş arası bir hocaydı. Hoca ellerini beyz saçlarının aradından geçirip "günaydın" dedi tüm sınıf "günaydın hocam" diyip sustular.

Sınıftan bi çocuk dersi kaynatmak için hocaya "hocam bugün çok yakışıklı gözüküyorsunuz. Bu arada saçınızı nerede kestiriyorsunuz çok iyi olmuşta ondan:)"diyince hoca gülerek derse başlamıştı. Tarih dersini sevmezdim tam uyuyacağım sırada hocanın adımla seslenmesiyle "efendim hocam"dedim. Hoca "bugün şanslı günün desin
"Diyerek tahtadaki soruyu gösterdi sessizce şanslı olsam doğmazdım dedim ve soruya baktım soru resmen bana tipim dıyılsın diyince içimden soru ne zaman ivana sert gibi konuşmayı biliyo düşüncesini aklımdan atıp önüme gelen kağıta baktım Uraz bırakmıştı.

Kağıtta sorunun cevabı ve gerekçesi yazıyordu. Hica ya"hocam cevap veriyorum mmmm cevap 'b' hocam"dedim hoca "neden"diyince kaplumbağa deden diyesim gelsede demedim, hocaya bi piç smile atıp hocaya "çünkü hocam o savaş 1876da yapılmıştır"dedim sınıf gülerken cümlemde 'savaş'olduğu için savaşa bakmıştım. Uraz çekeleyince yerime otudum Uraza "sağol"diyince "önemli değil"dedi. Sonrada zaten canım sıkıldığı için uyumuştum zilin o mükemmel! Sesiyle uyandım Uraz yerinden kalkıp giderken bizim kızlar bana doğru geliyorlardı.

Merve" kızım sen tarihi sevmessin nasıl çözdünki soruyu" diyince Esrayla Ayşede onaylar ses çıkarınca "uraz sağolsun" dedim ve kalktım kızlara "hadi kantine" diyince peşimden gelmeye başladılar. Kantine gelsiğimizde boş masalardan birine oturduk o arada karşıdan bize gülümseyerek gelen bir adet Alya gördük. Ve o arada kantin Alyanın çığlığıyla doldu çünki Alev ve sürtük grubu alyanın üstüne kahve dökmüslerdi. Bide pişmiş kelle gibi sırıtıyorlardı. Hemen oturduğumuz yerden fırladık. Bu kız artık fazla oluyordu ve birisi bunun kalkmış biyerlerini indirmesi gerekiyordu ve maalesef bu kişiler bizdik. Sonra onların üzerine yürümeye başladık. Alevlerin grubunda ki esmer kiz görmüş olacakki Alevin kolunu dürtüklüyordu.

Dört'e DörtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin