3

103 6 1
                                    

Tot dat... Hij een meeuw zag. Kiwi vond het een mooi beest ding. Kiwi was zo van :" Heyyy beest ding hoe verdien jij je moneys???" "Ik verkoop witte 'nuttela' volgens een eeuwen oud recept. Ik kan je niet veel vertellen, maar er gaat in een 'machine' heel veel nuttela... Daarna maakt het een hele weg en gaat het eruit via... IK HEB AL TEVEEL GEZEGD!!!! IK BEN HIER NOOIT GEWEEST!!!! TOT NOOIT MEER MENS KIND-DING" zei de meeuw. Hij vloog weer weg. Kiwi werkte zo goed voor J.Emoedr, hij kon wel €1000,- inleveren. En voor elke €100,- wel €00,01 (1cent)! Wat geweldig! Hij ging naar de aardappel baas meneer genaamd J.Emoedr toe. Kiwi gaf al zijn moneys (geld). Toen gaf J.Emoedr Kiwi precies 1 cent! Wat was kiwi blij! Jullie weten dat hij eigenlijk meer zou moeten krijgen, maar Kiwi wist dat niet. Hij was al blij toen hij geld kreeg. In de stad waar Kiwi woonde was er geen verschil tussen dag en nacht. Het is dus eigenlijk hetzelfde. Ze eten toch zoveel suiker, dus ze hoeven nooit te slapen. (Uitproberen op Eigen risico) Dit betekende (dat ze eigenlijk vet dik ;) moeten zijn en) dat Kiwi de hele tijd door kon werken. Alleen Kiwi verveelde zich bij zijn baan. Kiwi :" Doei J.Emoeder! Het was niet leuk om bij u te werken, fijne dagnacht verder!" "Tot ziens Kiwi" zei J.Emoedr met een grijns op z'n gezicht.

Kiwi ging verder zoeken naar (een) Baan. Maar dit keer in plaats van het te roepen ging hij...

Sorry voor de Cliffhangers, een mens wou dat ik snel m'n verhaal ging updaten maar ik had het niet echt af... lol

Kiwi en de rare mensenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu