7

99 9 7
                                    

Na 620 seconden kwam de politie al met de auto.
OPEENS kwam er een random paard aan. Het was eigenlijk een pony. Een lelijke pony. Een lelijke en dikke pony. (Sorry voor de paarden/pony liefhebbers.) De pony liep daar... Hij zong een lied:

Je moeder heet Henk
je vader heet Henk
je broeder heet
Henk
je zuster heet Henk
iedereen heet Henk, maar ik heet geen Henk
Je moeder heet Henk
je vader heet Henk
je broeder heet
Henk
je zuster heet Henk
iedereen heet Henk, maar ik heet geen Henk
Henkhenkhenkerdiehenk
Henkhenkhenkerdiehenk
Henkhenkhenkerdiehenk
Henkhenkhenkerdiehenk

Toen zong de pony het nog een keer en liep langzaam weg. Dat was raar. De politie pakte de boef op. Blijkbaar was de rare man een boef. Dus Kiwi een held...??? De politie zei:" Goed gedaan jongen of meisje...???? Transgender??? Maakt niks uit. Goed gedaan! Het is heel erg knap. Dit is een beruchte boef. Eindelijk heeft iemand hem opgepakt!!! Je deed het waarschijnlijk voor de geldprijs." Huh? Geldprijs... GELDPRIJSSSSSSSS "GELDPRIJS!?!?!?!?" Schreeuwde (eerder spuugde) Kiwi luidkeels uit. De politie antwoordde rustig:" Jep! Van wel €49,91!!! En je bent hierbij ook de held van de stad. De persoon die jij hebt opgepakt ook wel genoemd: Henk  is een beruchte wortel dealer. En dah mag nie. Als je de wortels eet gaat je adem ECHT stinken en dat willen we niet in Sugarville (zo heette dat stadje mocht je het nog niet weten) niet." Kiwi was ENORM blij, en de politie gaf hem het geld. Kiwi was wel wat verdrietig, want hij miste maar 1 cent en dan had hij €100,- verdiend, en kon hij HET eindelijk schoonmaken. Hij ging snelweg (hihihi snap je Snel weg, snelweg) richting huis. En toen vond hij... 1 CENT!!! Kiwi was enorm blij, ging gelijk terug om schoonmaakster te huren (dat koste precies €100,-). Toen ging Kiwi naar DE plek...

Kiwi ging met de schoonmaaksters naar het bos om EINDELIJK de paardenpoep weg te laten halen. Tevreden ging Kiwi naar huis, en was er zeker van dat niemand anders daardoor getraumatiseerd werd. Toen zag hij zijn moeder... "Hooi mam" zei Kiwi. "Hooi. Is. Voor. Paarden." zei zijn moeder. "Je moet je kamer nog opruimen Kiwi." "KOM OP, heb ik net geld bij elkaar gehaald, iets LATEN schoonmaken, en dan moet IK mijn kamer opruimen?!?!?" "Ja, maar hoe heb je geld gekregen?" Vroeg zijn moeder niet verwachtend dat haar zoon iets kan. "Gewoon baantjes enzo..." "WAAROM BEN JE NIET GEWOON GAAN HOUTHAKKEN??? Je bent niets voor niets een houthakker, en ik heb gehoord dat je IQ ook omhoog gaat." "Oja" zei Kiwi. Kiwi ging maar gewoon zijn kamer opruimen.

THE END!

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
OKÉ dit was het einde van dit verhaal, want... Er kwam een olifant en die blies dit verhaaltje uit. Geen zorgen, als je nog meer verhalen van Kiwi wilt lezen, ik ben van plan om een hele SERIE te maken alleen maar over Kiwi. YAY ;).
SPECIAL THANKS TO:
PreciousBlank6
Zij heeft ervoor gezorgd, dat ik
1. Wattpad kende (zonder haar bestond dit verhaal niet)
2. Door haar ging ik dagelijks updaten (door haar gezeur...)
3. Het 'Henk' liedje is van haar!
Ga haar alsjeblieft volgen, en zeg dat je gestuurd ben door een gekke zeekomkommer. (lol)

MORAAL = Eigenlijk heeft dit boek geen moraal, maar SPECIAL VOOR JULLIE
Luister gewoon naar je verzorger/verzorgster.

#Henk

Kiwi en de rare mensenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu