4

89 5 0
                                    

Ging hij zitten op een bankje, en wachten tot dat hij een baan kreeg. Daar zat Kiwi te wachten. En te wachten. En te wachten totdat er iemand naar hem kwam. Het was een rare gast. Hij had een lange licht bruine jas aan en een rare zwarte hoed op. "Psssssst wil je voor me werken??? Je hoeft alleen maar te twerken voor een paar vissen. We nemen het op in onze nieuwe video clip en we konden geen vrijwilligers vinden... Je krijgt dan €50,07 oké???" fluisterde de rare man naar hem. Kiwi dacht even na over hoe goed hij kon twerken, en wat dat was, en waarom de adem van die rare gast naar iets raars rook... Een heel bekende geur.... Kiwi negeerde dat maar en zei zo snel mogelijk :" JA, nee, misschien... OH WACHT JA"
De rare man bracht hem naar de vissen. Hij had een heel team al camera ploeg. Dat was het moment dat Kiwi realiseerde dat die gast VET RIJK was. Het was Kiwi ook niet opgevallen dat die gast DIKKE BLING-BLING had. Het maakte Kiwi niet veel uit en ging twerken voor de vissen. Het duurde niet lang voordat het goed was opgenomen en dit keer kreeg Kiwi ook AL zijn geld! Hij had dus in totaal €50,08!!! Wat was hij trots!!! Hij moest nog een beetje verzamelen voor dat hij kon doen wat hij wou... Hij moest namelijk sowieso €100,- hebben om HET te laten opruimen. Daarna kan Kiwi weer vredig terug naar zijn moeder.

YAY DIT KEER GEEN CLIFFHANGER... Of wel... Nee geintje. lel.

Kiwi en de rare mensenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu