Kiwi moest dus minimaal nog €49,92 om weer terug naar huis te kunnen. Dit keer liep Kiwi gewoon en zag toen een poster. Er stond op:
AJAKS TEGEN FIJN-OORD!!!
KOM NU!!!!
Kaartjes €7026719,79!!! Wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadiging, voetbal rellen, of geen wedstrijd. Alles op eigen risico. Lucht om adem te halen niet inbegrepen.Toen realiseerde Kiwi dat dit de verkeerde poster was. Hij keek toen naar de poster eronder:
Zoekt u een baan?
Bel dan naar:
82-792 805 niet echt een nummer.com//kipnugget7/(💩Of ga naar de Creepy kijkende gast links van je!
Dus dat deed Kiwi. Er stond een enge meneer die zei:" Ghallo mijn jongen. Ghoe ist met jou? Maakt nieks uit, nimand boeit het. Jij bent gheinteresseerd in een baan van mij? Jij krijgt een baan..." met een krakende stem. De man had een accent en een krakende stem. Hij kon wel wat deo gebruiken. Hij zag eruit als een watermeloen met een snor en een klein baardje. Hij zag er mysterieus uit. Voor Kiwi kon antwoorden begon de mysterieuze man weer met praten. "Ghoe slim ben je?" Dit keer leek het alsof de man echt een antwoord terug verwachte. "Nou ik heb een IQ van wel -258 en een wortel!" zei Kiwi trots met een glimlach op z'n gezicht. "Ahhhh -258 en een wortel... Ik gheb de perfecte baan voor jou! Je moet namelijk deze wortels schillen! Per goed geschilde wortel krijg ge €5,00 maar ge moet voorzichtig zijn! Ghet zijn wel speciale wortels!" Kiwi dacht na hoeveel wortels hij minimaal goed moest schillen.
Oké als ik met 1 wortel €5,00 verdien moet ik dus 5:olifant X 68,08@ = antwoord. Antwoord is een woord. De O is rond. Als ik dus met een snelheid van niet die wortels schil ben ik dus een piraat kwijt dus als ik nou... 10!!!!! IK MOET MINIMAAL 10 WORTELS SCHILLEN!!!
Met dat in gedachte ging Kiwi de wortels schillen. Het had een heel rare bekende geur... De eerste wortel was niet goed geschild. De tweede ook niet.
Wat hoe kan dat?
Uiteindelijk had Kiwi de smaak te pakken en wist hij er 10 te schillen. Kiwi verwachtte zijn geld...
lol. Nog een CLIFFHANGER. Ik wil jullie ontzettend bedanken want ik ben wel 2e VAN ALLE BOEKEN ALS JE #DrogeHumor opzoekt! GEWOON 2e (van de 2!) dit kon ik echt niet zonder jullie! Blablabla blablabla jullie hebben deze troep al vast minimaal 629205 keer eerder gelezen in een ander boek ofzo, dus ik laat het kort. Zo als je ziet. (Pure sarcastische sarcasmeheid)
JE LEEST
Kiwi en de rare mensen
Short StoryHet is een random verhaal. **ATTENTIE** LEES NIET ZONDER HUMOR! LEES OOK NIET ALS JE NIET TEGEN TEVEEL FANTASIE KAN! EERSTE BOEK VAN DE (mogelijke) KIWI REEKS!!! ---------------------------------------------------------- Oké, ik weet waarom mensen...