Capitolul 25

50 3 0
                                    

Muream de nerabdare.Voiam ca Jason sa nu fie fiul acestor  oameni minunati.

  In ce naiba m-am bagat?

-Cred ca va trebui sa dau inapoi,am gandit cu voce tare.

-Ce ai spus,draga?m-a intrebat doamna.

  Atunci s-a auzit soneria.Nu era departe usa,dar din reflex m-am dus in fata ei.Nu voiam sa deschid.Mi se parea periculos.Ardeam . 

-Draga,de ce nu deschizi usa? Haide ca vin eu acum...a spus femeia

-Nu,nu.nu..ma descurc,am zis.

  Am apasat usor pe clanta,un pic mai tare,nimeni. Ploaia era atat de manioasa,iar eu am stat ceva timp sa ma uit in gol...Cred ca trecusera zeci de minute si eu fixam acea priveliste parca rupta dintr-un cosmar.Era frumos,totusi..

   Am inchis zgomotos usa si ,facand pasi catre bucatarie,inca un loc din maiestuoasa masa era ocupat.

    Si era ocupat de un baiat.

     Pe care il mai vazusem.

     Si pe care l-am mintit.

    Numele lui era Jason.

  Stateam acolo,inlemnita,nestiind ce sa mai zic.Eram in lumea mea si in lumea lui.Si el ma fixa cu privirea,parca vrand sa imi citeasca gandurile.Usor ochii lui se indreptau spre rochita mea ochioasă.Mama lui a spart gheata,spunand:

-Va cunoasteti?

-Da,am zis amandoi,in acelasi timp.

-Jason!De ce nu mi-ai zis ca ai cunoscut o fata?s-a ratoit tatal acestuia.

-De-abia azi ne-am cunoscut,a luat-o el inainte.

  M-am asezat,dar inca ma uitam la el.Incerca sa isi faca ceva in farfuria aia,dar nu ii iesea.

-Imi pare bine ca te revad, a zis Jason catre mine

-Si mie.

  Deodata a inceput sa zambeasca,eu am inceput sa zambesc.Timpul s-a oprit,nimic nu mai conta.Realitatea m-a trezit,telefonul sunand.

-Ma scuzati.

  M-am ridicat de la masa,iesind in padure.Furtuna se intetea,iar eu incercam sa prind putin semnal.

-Ai vazut ca a venit Jason?haha,farsa!!!si s-a inchis telefonul.

 Ploaia era acolo pentru mine,eu eram acolo pentru tot ce insemna Jason.Nu intelegeam nimic din ce mi se intampla..chiar nimic.

Telefonul a mai sunat odata,spunand:

-Nu iti face griji,totul a fost doar imaginatia ta...e doar un vis ,trezeste-te!

  Se inchise telefonul,primind o poza printr-un mesaj anonim.Un video-proiector chiar la mine sub streasina.Video-proiectorul care mi-a inscenat totul.Dar de unde stiau ei de Jason?Sau poate era chiar el?Sau erau Mike si Jay? 

   La naiba.Situatia devine din ce in ce mai complicata.

Cu un pas inainteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum