Lucas P.O.V.
-Oh,haide,nu-mi spune ca m-ai uitat atat de repede! *spune ea,chicotind*
Cum as fi putut sa o uit...era in permanență prezentă in mintea mea.
Cand o sarutam cu tandrete pe Vanessa mintea mea era tot la Evelin,desi ea nu ma sarutase niciodata.-Nu..nu te-am uitat.*spun eu pierdut in ganduri*
Ea zambeste plina de satisfactie.-Bun.Pentru ca o sa am nevoie de ajutorul tau.
-Nu stiu cu ce te-as putea ajuta.*spun eu confuz*
-Tocmai ma ajuti*spune ea,zambind*
Ne duci cu masina.Iar urmatorul lucru de care avem nevoie este un apartament.
-Altceva mai doriti,printesa?*spun eu,capatandu-mi increderea.
Fetele rad,aruncandu-si una alteia priviri.
Cealalta blonda imi pune mana pe umar,adresandu-mi-se.
-Stai linistit,iubire,o sa avem grija sa iti primesti si rasplata*imi spune ea,facandu-mi cu ochiul*
Fata asta era cu adevarat lipsita de inhibitii si lucrul asta ma incita.
-Nu cred ca noi doi am facut cunoștință.*ii spun eu interesat*
-Sunt Lisa.Încântată.Am auzit multe lucruri despre tine,Lucas.*spune ea*
-Lucruri bune sper.*spun,zambind la randul meu*
Expresia Lisei devine din fericita in serioasa.
-Acum..lucrul important este ca trebuie sa gasim un apartament cat mai departe de-aici.Dimineata,cei de la clinica isi vor da seama ca lipsim si ne vor cauta.*spune ea plina de seriozitate*
Pe fata Evelinei se putea citi ingrijorarea.
-Va voi duce la unul dintre hotelurile mele din centrul orasului.*spun eu cu hotărâre*
Fetele imi zambesc,multumindu-mi,iar apoi apas acceleratia si le conduc spre noua lor casă.Evelin P.O.V.
Il priveam discret,admirandu-i trasaturile bine definite ale feței.Opreste masina atunci cand ajungem in fata unei cladiri inalte cu multe geamuri de sticla.Lucas coboara din masina si ne deschide usa mie si Lisei,ca apoi sa ne conduca inauntrul hotelului.
Atunci m-am simtit stanjenita...purtam niste blugi uzati si un tricou murdar,cel mai probabil din cauza drumului prin tunel.
Lucas,insa era imbracat cum nu il mai vazusem pana acum,intr-un costum destul de elegant de un bleumarin vinrant care atragea toate privirile inspre el.
Drumul pana in camera noastra a fost linistit,fara ca vreunul dintre noi sa scoata vreun sunet.
Apartamentul meu si al Lisei era mai mult decat luxos,era definitia rafinamentului si a elegantei.Totul era pictat intr-o nuanta de crem,tapetul continand mici detalii florare delicate, albe.Lisa trece rapid pe langa mine si se arunca in patul pufos,distrandu-se ca un copil mic.Ma alatur si eu,aruncandu-ma peste si aproape strivindu-i oasele firave.Am inceput amandoua sa radem haotic. Lucas ne privea si el amuzat.
-O sa va las sa va acomodati.*spune el,parasind camera*Lisa P.O.V.
Aflasem ca la parter era un salon de
infrumusețare si m-am gandit ca ar fi cazul sa fac cateva schimbari la mine.
*dupa o ora*
-Da,puteti trece totul pe contul prietenului meu Lucas pe care banuiesc ca il cunoașteți.*spun eu,increzatoare*
-Ah,desigur.Domnul White.
-Bun.*aprob eu*
Ma ridic de pe scaun si ma privesc in oglinda mare din fata mea.Parul meu blond-auriu avea acum o nuanta castaniu-aurie.Era diferit si asa si trebuia sa fie.De azi incepeam o viață noua.
Era ora pranzului cand m-am intors in camera.
Evelin era in duş,iar eu m-am intins in pat,privind absenta tavanul.
Gandurile mi-au fost intrerupte de soneria usii.Ma ridic ca sa deschid si dau de fata serioasa lui Lucas.
-Esti...satena...*spune el zambind surprins*
-Mda*spun zâmbind la randul meu*
-Poate tu si Evelin ati vrea sa veniti jos la restaurant sa luam pranzul.As vrea sa stiu si eu cum naiba ati ajuns singure pe strada la ora trei noapte *spune el,razand*
-Evelin e in duş.Dar as fi bucuroasa sa iti dau eu toate detaliile.
-La restaurant,in zece minute.Te astept*spune el,revenind la expresia sa serioasa*
-Da,sa traiti!*spun eu,incercand sa nu izbucnesc in ras*
Pana si lui ii scapa atunci un suras.
Inchid usa si ma indrept catrea şifonierul imens care era aparent plin cu tot felul de haine si pantofi scumpi.
Uau,oricat de mult ii apreciez intentia tipului astuia,am sa trec peste tinutele prea elegante si o sa aleg o rochie neagra si lejera.
Nu inteleg toate tipele care incearca sa poarte cele mai scurte si stramte rochii cu scopul de a fi provocatoare.
Totul sta in atitudine pentru mine.
Asa ca m-am imbracat si mi-am pieptanat putin parul,lasandu-l liber.
CITEȘTI
Now's all I've got
Teen Fiction-Te-ai gandit vreodata ca viata ta ar putea lua o astfel de intorsatura?ma intreaba el curios. -Cand in fata ochilor vezi totul in culori nu cred ca te mai gandesti la partea alb-negru a vietii. raspund eu. -Nu te poti invinovatii pentru ca ai fost...