Capitolul 9

37 1 3
                                    

Lucas P.O.V.

Ochii mi s-au intredeschis incet,lasand o raza de soare insuportabila sa imi impiedice vederea.Odata ce am incercat sa imi misc corpul am inceput sa simt un val de durere ce s-a napustit asupra mea.Capul parca imi exploda,iar corpul se simtea de parca era plin de vanatai.Am facut un efort considerabil si am reusit sa ma ridic din pat.Cat era ceasul?Mirosul de alcool si tutun predomina in camera,iar eu incepeam sa imi pun cat mai multe intrebari legat de ce naiba se intamplase seara trecuta.
Atunci am auzit cum usa baii.
Lisa paseste in camera infasurata doar cu un prosop scurt,cu parul ud ce ii cadea in valuri pe spate.
   -Neata.*mi-a spus ea,apropiindu-se apoi ca sa ma sarute*
Eu insa m-am dat inapoi,privind-o confuz.
   -Lisa,ce s-a intamplat?Ce cauti in apartamentul meu?*am intrebat-o*
   -Banuiesc ca nu iti amintesti nimic...
   -Te rog,spune-mi ca nu...nu am facut....nu-i asa?
   -Imi pare rau ca te dezamagesc,scumpule.*a spus ea,zambind draceste*

Nu,nu imi venea sa cred! Dupa ce eu si Evelin ne-am deschis inimile unul altuia,eu imi petrec noaptea cu EA!
Cum am putut fi atat de tampit?!

  -Te rog sa pleci imediat!*am spus eu enervat la culme*
  -Bine,bine...*a spus ea,dandu-se batuta*
  -Si sa nu indraznesti sa scoti o vorba despre asta in fata Evelinei! Ce Doamne, iarta-ma a fost intre noi s-a terminat si e istorie!*am spus eu hotarat*
  -Ok.Dar oricum,ai fost grozav ieri noapte.Te pup*a spus ea pe un ton care m-a enervat si mai mult*
Si spunand acestea,Lisa isi pune rapid rochia neagra si iese pe usa apartamentului.
M-am dus sa fac un dus si sa incerc sa imi iau mintea de la ce s-a intamplat noaptea trecuta.
Ma gandeam ca as putea sa ies cu Evelin in parcul de peste drum.

Evelin P.O.V.

Ma trezisem de jumatate de ora cand am auzit telefonul din camera sunand.Stiam deja ca nu avea cine altcineva sa fie inafara de EL.

    -Hey.*spun eu timida*
    -Hey.*spune el cu o voce un pic ragusita*Ce zici,iesim azi?
    -Ahm..Suna bine.Unde propui?
    -Parcul Central.Vin sa te iau la 12:00,bine?
    -Bine*spun eu,zambind*

M-am aruncat visatoare pe pat,privind tavanul si gandindu-ma la EL.
Atunci Lisa si-a facut aparitia intr-o rochie neagra sifonata,cu pantofii in mana si parul umed.
Am inceput sa chicotesc.
     -Neata,matinalo.Unde ai fost?*intreb eu razand*
     -Eh...prin club*a raspuns,razand si ea*
     -Cu cine?*intreb eu curioasa*
A ezitat un pic sa raspunda la intrebare ca apoi sa rada,spunand:
     -Cu siguranta nu cu o somnoroasa ca tine!Nu stii ca noaptea ne distram si ziua dormim?*a spus ea amuzata*
     -Haha.Ce amuzanta.*spun eu,dandu-mi ochii peste cap*Hai ca eu ma duc sa imi iau niste haine mai dragute.
     -Ooo..cu ce ocazie?*a intrebat ea curioasa*
     -Ma scoate un amic la o plimbare in parc.*spun eu,razand in sinea mea*
     -Ok,Eve.Distractie plăcută.*mi-a spus ea,facandu-mi cu ochiul*Eu ma duc sa fumez o tigara pe balcon.Daca tot te duci,mai ia si tu un pachet Vogue roz.
     -Sigur*spun eu,intrand apoi in garderoba*
Mi-am pus niste jeansi negri si o bluza gri,fara sa uit sa imi iau ochelarii de soare negri.Mi-am dat cu putin fond de ten si rimel ca apoi sa imi dau cu un parfum de vanilie.
Cand am iesit din baie,am auzit o bataie la usa.
Sincronizare perfecta.*am gandit eu,zambind*
Am deschis usa,avandu-l in fata mea pe Lucas,imbracat intr-o pereche de blugi lejeri si eu tricou negru.
-Esti gata?*a intrebat el,intinzandu-mi mana sa*
-Da.*spun eu,zambind si prinzandu-i mana*

Lucas P.O.V.

Mergeam incet prin parc,tinandu-ne de mama de parca eram un adevarat cuplu .
Dar noi nu eram un cuplu,chiar daca asta era lucrul pe care mi-l doream cel mai mult in acel moment.
Stiam foarte bine ca viata mea nu imi permite sa am o relatie normala,o casnicie dorita sau un copil.Desi poate nu parea genul,imi doream toate acelea in schimbul banilor si a vietii aventuroare pe care o aveam.
La fel cum Evelin tanjea dupa adrenalina si o viata palpitanta in locul monotoniei unei rutine zilnice.
-La ce te gandesti?*m-a intreabat ea curioasa*
Probabil ca a observat ca eram cu capul in nori.
-Hai sa ne asezam aici.*am spus eu,indreptandu-ma catre o banca*
Mi-am scos o tigara din pachet,aprinzand-o si inspirand apoi fumul calmant,menit sa ma ajute sa imi gasesc cuvintele mai repede.
-Ahm...Stiu ca vrei sa treci peste episodul cu clinica,dar sper ca esti constienta ca cei de acolo te cauta.Si nu poti sta pentru totdeauna inchisa in hotel..
-Stiu..*a spus ea serioasa*

Now's all I've gotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum