-Ставай! Хайде, миличка! - опитваше се да ме събуди майка ми - Време е за училище! - с това вече уби желанието ми да ставам.
И все пак се надигнах.
Оу, забравих да ви се представя. Казвам се Саманта Елиът, но ме наричат Сам. На 17 години съм, кафява коса и морско сини очи. Наскоро се преместихме в LA, защото предложиха повишение на майка ми. Разбира се, тя прие и трябваше да се отделя от приятелите ми, училището, уютната ни къща с големия двор, на който се чувствах спокойна и свободна. Но както и да е, ще се справим.
След като майка ми излезе от стаята, бавно станах от леглото и се запътих към банята. Направих си сутрешните процедури и излязох. Застанах пред гардероба чудейки се какво да облека. Накрая реших и си облякох черни дънки, скъсани на коленете, черно-бяла раирана тениска, черно спортно яке и белите ми маратонки на adidas. Не обичам да се гримирам затова просто сложих спирала, очна линия и бебешко-розов гланц. Сложих си раницата и се запътих да излизам от нас, защото часа беше 7:30, а до училище има 20 мин. Щях да стигна навреме, но трябваше да си взема програмата от канцеларията.
- Не е ли още рано да излизаш?- видях объркания поглед на майка ми - Още не си закусила.
- Нямам време. Ще си взема нещо от столовата ако огладнея.
-Добре. Чао миличка. - прегърна ме
-Чао мамо.
Точно излязох от нас и си сложих слушалките. Избирах плейлист докато изведнъж се блъснах в някого, след което паднах върху него.
- Гледай къде вървиш! - казах с нотка гняв докато се изправям.
- Аз ли? Не аз вървях със слушалки и забил поглед в телефона си. - отвърна непознатия
- Прав си. - не исках да го казвам, но беше така. - Съжалявам.
-Няма нищо. И аз съжалявам, все пак и аз не гледах. - каза той, а погледите ни се срещнаха. Можех да запомня всяка част от лицето му. Стояхме така около минута. Една минута вперили погледи един в друг. - Е...аз трябва да тръгвам...ще се виждаме. - намигна ми, а аз казах нещо от сорта на "да добре чао"
Хей! Здравейте!
За първи път пиша, надявам се да ви хареса. Ще се постарая да качвам всяка седмица.
Извинете ме ако имам правописни и пунктуационни грешки.
ESTÁS LEYENDO
I want you. Only you. (Cameron Dallas BG Fanfiction)
Fanfic17-годишната Саманта Елиът се премества с майка си в Лос Анджелис. Тя трябва да започне живота си наново. Ново училище, нови приятели, чувства, проблеми? А дали и нова любов? Прочетете и ще разберете....