0.3 Albastrul Pericolului

126 18 0
                                    

-Din Perspectiva Lui Caitlyn-  
Imediat am simtit cum ceva m-a lovit, aceasta fiind chiar jacheta lui in nuanta albastru de metil.
M-am uitat la jacheta, apoi mi-am ridicat privirea spre el, privirea mea intrebandu-l de ce a facut asta.
-Nu suport sa te vad asa... Vino cu mine!a spus si m-a tras catre parcarea liceului.
S-a oprit in fata unei masini sport negre, urmand sa o deschida. Mi-a deschis usa si mi-a spus sa intru in masina repede.
Am urcat, urmand ca el sa inchida usa si sa intre si el in masina. A bagat cheile in contact si a apasat pedala de acceleratie la maxim, doar pentru a pleca mai repede din acel loc.
-De ce m-ai adus aici? Nu puteam sa stam pe hol sa discutam?am spus eu,tintuindu-l cu privirea.
Incercam sa fiu serioasa, dar ma inrosisem imediat cum l-am vazut ud conducand.
-Vreai sa ne vada paza?a spus el avand ochii lui perfecti atenti la drum. Puteam sa ajungem la director si apoi stii tu... Macar asa scapam mai usor, un oftat i-a iesit pe buzele lui care cereau atingerea alor mele de ele.
Drumul nu a durat mult, dar a fost foarte tacut, doar muzica de la radio auzindu-se pe fundal. Ne-am oprit in fata unei vile mari si luxoase, urmand sa intram in ea.
Din interior parea si mai mare. Camera de zi era mai mare decat apartamentul meu, lucru care m-a mirat la inceput, de un alb imaculat asortat cu unele decoratiuni sau mobila in culori inchise.
Am vazut cum Mark verifica fiecare camera in parte, dar nu stiu de ce o facea. Dupa ce termina de verificat, isi intoarse privirea spre mine si ma vazuse ca eram uda din cap pana-n picioare.
-O sa iti dau niste haine de-ale mele ca sa te schimbi, a spus el urmand sa urce la etaj. Asteapta aici!
Tot ce faceam era sa ma uit in jur. Nu stiam unde ma aflu si nici de ce sunt aici. Presupuneam ca e casa lui Mark, dar de ce ma fi adus la el acasa? Intrebari fara raspuns...
Intr-un final, il vad cum coboara scarile si se uita la mine, facandu-mi semn sa vin spre el. M-am apropiat, urcand la etaj si apoi intrand in camera lui, sau cel putin asa parea...
-Ai pe pat niste haine cu care poti sa te schimbi cat timp stai aici... Sper sa fie marimea ta, a spus si a plecat din camera, lasandu-ma singura.
M-am apropiat de hainele pe care Mark mi le lasase, fiind chiar marimea mea, dar nu stilul meu. M-am schimbat repede, urmand sa caut un prosop cu care sa imi usuc parul.
M-am apropiat de unul dintre dulapuri, incepand sa caut. Dadeam numai de haine, pana cand am gasit si sertarul cu prosoape. Am luat unul de acolo, si chiar sub el se afla un sutien rosu aprins cu modele negre. Am presupus ca este al iubitei lui, asa ca l-am lasat in pace. As putea sa spun la toata scoala ca Mark Montgomery are sutienul Amandei, dar nu sunt genul de persoana care ar face asta...
Dupa ce mi-am uscat parul, am lasat prosopul sa se usuce si am coborat in camera de zi unde l-am vazut pe Mark cum vorbea la telefon cu cineva. Imediat cum a auzit pasi, a spus ca va suna persoana respectiva peste putin, urmand sa inchida apelul.
S-a asszat mai confortabil pe canapea, urmand sa imi spuna sa vin langa el.
M-am apropiat de canapea si m-am pus la o distanta destul de mare fata de el, fata mea fiind deja rosie de emotii. Inca nu puteam sa cred ca ma aflu in casa baiatului pe care il plac de atata timp...

#needitat

Five Seconds Of Love; Byun BaekhyunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum