-Din Perspectiva Naratorului-
Dupa cum ati putut vedea, un nou personaj a aparut in acesta carte, naratorul. Practic, sunt un cineva care a fost platit de autor sa povesteasca care-i faza cu sentimentele personajelor si sa spun cam ce fac ele intr-o anumita zi. O slujba plictisitoare, as putea spune.
Lasand acest lucru deoparte, as vrea sa discutam despre ceva ce personajele noastre au in comun. Un simplu sentiment, pot spune unii, dar este mai complicat decat orice problema la matematica, ca tot primul capitol contine acesta materie pe care nouazeci la suta din elevii din lume o urasc. Cateodata, ma gandesc daca o sa mai avem profesori de matematica in viitor... Dar ar trebui sa imi lasam sentimentele la o parte, practic ne abatem de la subiect prea mult.
Deci... despre ce sentiment vorbesc? Evident, sentimentul care se afla si in titlul cartii, Dragostea.
Ce cliseu urias, nu-i asa? Nu va asteptati la asta.
Care-i faza cu sentimentul acesta de e asa de apreciat si multa lume tanjeste dupa el? Pai, pentru cei ce nu ati experimentat acest sentiment inca, decat doar pe familie (daca si pe aia), si aparent, autorul face parte din acei oameni desi scrie despre asa ceva, e un sentiment care apare fara sa vrei, din anumite motive. Acest sentiment poate fi confundat cu placutul, varul iubirii, ceea ce a inceput sa se intample destul de des. Cum placutul este trecator, Iubirea este un sentiment ce ramane si dupa un car de ani trecuti pe apa Sambetei in care nu ai mai vazut persoana respectiva. Dar Caitlyn, sau Kate cum ii spun persoanele apropiate, inca este prinsa intre aceste doua sentimente. Nu stie pe care sa il aleaga dintre acestea doua fata de preafrumosul Mark Montgomery, care, desigur, este cel mai placut din toata scoala. Numai ochii lui te fac sa iti pierzi mintile, dar sa il vezi din spate... Pacat ca nu am apucat sa il cunosc personal... Dar, din nou, pierdem subiectul (asta e un dezavantaj pe care il am inca de cand mi-am inceput cariera de narator). Acestei fete ii este intr-un fel frica sa se indragosteasca de acest baiat, dar este la un mic pas catre acest sentiment, pas pe care deja l-a facut fara sa isi dea seama. A cazut in aceiasi oala cu el, acum trebuind sa se prefaca ca impart sentimentul.
Dar, ceva sigur le va sta in cale. Acum, sa va aud pe toti cum spuneti: "Fosta lui Mark!" Poate ca da, poate ca nu, mai vedem.
Cred ca am spus cam multe chestii pe care le stiati deja... Ar trebui sa continuam de unde Caitlyn a ramas cu povestitul, nu?
Daca nu mai stiti, Krystal, prietena ei care e in echipa de majorete a scolii, lucru care o pune destul de mult in avantaj pe "eroina" noastra, a aflat ca cei doi sunt impreuna si a spus tuturor elevilor din acea scoala (care nu va avea nume in acesta carte, pentru ca autoarea e prea lenesa sa se gandeasca la un nume), si, cum sunt unii elevi care sunt cei mai buni prieteni cu profesorii, si cadrele didactice ale scolii au aflat de acest lucru. Singurul om care Caitlyn spera sa nu fi aflat era fratele ei mai mare, dar nici ca-i va zice.
Ce? ea nu va spus ca are un frate mai mare? Pai are, unul cu patru ani mai mare decat ea. Practic, sunt frati, teoretic, singurul parinte pe care il au in comun este tatal lor, dar, cum nici unul dintre ei nu au luat trasaturile tatalui, nu poti spune ca sunt intradevar frati... Poveste complicata aici, si iar derapam de la subiect.
Cum spunea Caitlyn la sfarsitul capitolului anterior, citez, "Stai... De ce a intrebat de fratele meu? Niciodata nu i-a pasat de el, dar acum intreaba de el? Ceva nu e curat la mijloc cu ea...", pai, draga mea Caitlyn, poate ca era si ea curioasa de ce esti singura, si acum, vine celalalt lucru pe care l-a observat:
-Si Jackson? De obicei era cu tine de fiecare cand veneam aici...Krystal desigur ca s-ar intreba asa ceva; cand iti vezi prietena doar zacand in pat, cu parul ud leoarca, niste haine neasortate, primele pe care le-a gasit in sifonier, cu telefonul in mana si doar aruncand o privire la tine, normal ca te intrebi unde e toata lumea.
-Nu a mai vorbit cu mine de cand am plecat de la scoala, un raspuns scurt si la obiect pe care Caitlyn l-a putut da, numai ca sa ii starnesca curiozitatea prietenei ei si mai mult.
Si, cum Krystal este genul de persoana care trebuie sa stie tot despre oricine, normal ca a intrebat-o pe blonda ce a facut de nu mai vorbeste cu ea. Dar Caitlyn doar i-a aruncat o privire, si-a lasat telefonul pe pat si numai cu ochii pe ea a stat.
-Lasa-ma sa reformulez daca am fost prea dura in limbaj... Ce i-ai spus ultima data cand ati discutat?Krystal deja simtea cum arde de nerabdare sa afle tot ce s-a intamplat dupa, dar s-a straduit sa nu arate acest lucru pe viu.
-Doar i-am spus ca sunt impreuna cu Mark. Desigur, nu prea e de acord cu asta...Caitlyn deja simtea un pic de vina cum ii curge prin vene, dar, cum nicio fata nu vrea, nu a vrut sa il arate. Defapt, el nu prea a fost de acord cu faptul ca il plac de cand i-am spus asta!
Multe cuvinte si putine zambete mai tarziu, telefonul lui Caitlyn afisa notificari in disperare. Si cum blonda noastra observa lucrurile intr-un timp foarte scurt, l-a luat in mana si a inceput sa le verifice. Notificari care anuntau mesaje venite pe Messenger (nu ma pot abtine sa nu pun aplicatii, scuze da nu prea), dar parca prea multe decat de obicei.
Ea era obisnuita cu mesaje doar de la Krystal, dar nici atat de la toata scoala.
Mirata de acest fapt, i-a aratat si prietenei ei mesajele, unele nu prea dragute ca sa fiu sincera. Majoritatea spuneau sa nu inventeze prostii cum ca ar fi cu Mark, dar unele practic o injurau de toti mortii si de toata familia ei, doar pentru ca au aflat ca este impreuna cu acest baiat. Pana si Krystal a fost mirata cand le-a citit si a vazut ca pana si echipa de majorete i-a trimis mesaj sa nu se mai atinga de el.
Desigur, unii cititori ar putea spune ca nu ar trebui sa ii pese si ca ei sunt doar jelosi pe ea, dar Caitlyn nu prea poate sa nu ii pese de ce spune lumea, deci acest lucru a cam afectat-o.
-Serios, Kate?!prietena ei aproape ca tipa la ea, dar o facu intr-un mod in asa fel incat sa nu o supere asa de tare. Chiar iti pasa de ce spune toata lumea?
Caitlyn doar si-a lasat privirea sa cada, dar nimic mai mult. Vrea sa ii dea dreptate satenei, dar ceva o impiedica.--------------------------------
Din nou, nu am murit, sunt mai inceata cu scrisul, deci...
Apropo, va place stilul asta? Adica sa mai fac capitole in care povesteste naratorul si nu personajele? Simt ca am spus mai multe chestii asa...Editat 1: 04.07.2016 - 16:31 - fixarea unor alineate
Editat 2: 04.07.2016 - 16:33 - punerea unui titlu, avand in vedere ca nu era
CITEȘTI
Five Seconds Of Love; Byun Baekhyun
RomansaCaitlyn e o simpla fata. Mark e cel mai popular tip al scolii. Relatia dintre ei se schimba cand cineva ii gaseste impreuna, la primele vorbe schimbate. *** La aceasta carte postez neregulat. Atunci cand un capitol este terminat, il postez cu mare p...