Sabah borazanın sesiyle uyandım. Yaklaşık on saniye boyunca ses devam etti ve sonunda sustu . Odamın penceresinden içeri hafif bir güneş ışığı giriyordu. Yataktan kalkıp yüzümü yıkadım. Üstüm dünden kalmaydı . Kapımın dışarısından birkaç ayak sesi geliyordu. Bende dışarı çıktım . Aşağı indim ve evin salonuna indim. Bir adam çocuklara sesleniyordu "Hey ! Gençler , haydi yemeğe . " .Bende herkesin gittiği yöne yöneldim . Evden dışarı çıkmıştım . Birçok kişi yeşil alanın arkasındaki Küçük bir binaya ilerliyordu. Bende o tarafa gittim .
Tam kapıdan içeri giriyordum ki bir ses duydum. Birisi benim adımı bağırıyordu. Dönünce Sinem' i gördüm . Hafif koşarak geliyordu . Gelince " Birkaç kere arkandan bağırdım ama duymadın. Günaydın ." dedi. "Günaydın. Nasılsın? " dedim . Nefes nefese kalmıştı . "iyiyim . Gel içeri geçelim . " dedi . Ardından içeri girdik . Burası bir sürü masayla dolu bir yemekhaneydi . Bir yere oturduk. "Anlat . Nasıl geçti gecen ? " . Aslında pek bir şey yoktu ." Eh , gider gitmez yattım . Ama sana bazı soracağım şeyler var . " dedim . Yönetim odasını soracaktım . Oraya girmeyi bu kadar yasak eden ney anlamıyordum . "Gel önce yemeklerimizi alalım ." dedi. Kendime bir tabak aldım ve üstüne birkaç zeytin , peynir , ekmek , elma ve kutu reçeller aldım . Sonra masamıza tekrar oturduk. "Söylesene yönetim odası ney ? Onu bu kadar gizli yapan ne ? " dedim . "Bak bunu ilk geldiğimde ben de çok merak ediyordum . Ama bunu kimse bilmediği için ben de bilgi alamadım . Övünmek gibi olmasın ama kampın en fazla puanına sahip olan kişilerinden biriside benim . Bundan dolayı bana söylerler sandım ve geçen sene bunu müdüre sordum . O ise bir daha sorarsam bana ceza vereceğini ve puanlarımı yarıya indireceğini söyledi . Bende hiç sormadım . Bende bunu çok merak ediyorum ama ne olduğunu anlamadım . " dedi . Buna şaşırmıştım .Yani Sinem' in ilk sıralarda olması . Demek bayağı iyi bir kampçıydı. "Gizlice girsek ne olur ?" dedim . "Sakın böyle bir şeyi aklından dahi geçirme . Orası her saniye iki görevli tarafından korunuyor . Oraya giremezsin . İstesen de giremezsin çünkü oraya sadece evin kapısından girilir ki dediğim gibi görevliler var . Zaten eve girişin tek noktaları da kapı ile hav...Şey sadece kapı .Neyse boş ver ." dedi. Ama kapı ile bir şey daha söyleyecekti . "Hey bir şey daha dedin . O nedir ? " dedim . " Emin artık yeter . Oraya girsen bile sonuçta eline bir şey geçmez . Seni yakalarlar . " dedi . Bende artık susmam gerektiğini anladım . Ama hala merak ediyordum . Oraya sadece müdür girebiliyordu . O halde müdür bir şeyler çeviriyordu ama şuan onla ilginemezdim . Sinem gözü dalgın halde arkaya bakıyordu . Ardından gözlerini devirdi ve bir şeyler homurdandı . Ne olduğunu soracaktım ki iki kız yanımıza geldi . Sinem " Selam Selin . Neden geldin ? " dedi . Bu otobüste bahsettiği sarkıntı olan kızdı . Kız Sinem kadar olmasa da güzeldi . Ama ilgimi çekmemişti . Selin " Yeni arkadaşıma merhaba demek istedim . Arkadaşlarda paylaşılır de mi sonuçta ? " dedi ve gıcık bir halde sırıttı . "Adın Emin demi . Evet . Nasılsın Emin ? " dedi . Sinem konuşmama izin vermeden , "İyi iyi . Ama bizde tam gidiyorduk kızlar. Hadi Emin. " dedi. "Neden bu kadar saygısızsın ? Arkadaşımla konuşmak istiyorum . Ha aranızda bir bağ varsa ... Gidebilirim . " dedi ve sırıttı . " Hayır biz sadece arkadaşız . " dedim . "O zaman konuşalım ." dedi Selin . "Selin , Emin yanlış söyledi . Biz sevgiliyiz ve gidiyoruz. Artık ondan uzak dursan iyi olur . " dedi . Buna herkes çok şaşırdı . Ama Sinem sadece Selin'e dik dik bakıyordu . Sinem Selin' in omzuna çarparak onu geçti ve benim bileğimi tutup çekti. Hızla yemekhanenin kapısına ilerliyorduk . Selin' in "İşimiz bitmedi ! " diye bağırdığını duydum . dışarı çıkınca beni nehre doğru çekti . Nehrin arka tarafı tellerle çevriliydi . Nehrin yanında ki bir kayaya oturduk . Konuşmuyordu . Eline aldığı birkaç taşı nehre fırlattı . En sonunda "Özür dilerim . Biraz abarttım ama kız çok gıcık . " dedi. Bana dediklerini anlamıştı ve biraz utanmış ve sinir olmuştu . Sinirden gözleri dolmuştu . Sırf gözlerinden yaş akamasın diye gözlerini bile kırpmıyordu .
Daha fazla dayanamadı ve gözünden bir damla aktı . Elimle göz yaşını sildim . "Tamam . Sorun yok , canını sıkma . " dedim . "Tamam . Artık gidelim . Birazdan spor var. Tabii birde yarışma . Kazanman gerek . Tabii bizim gruba gelmek istiyorsan . " dedi ve güldü . "Tabi ki istiyorum . Hadi gidelim ." dedim .Beraber oradan ayrıldık . Yeşil alanda altı kişilik gruplar halinde spor yapılıyordu . Sinem birine geçmemi söyledi .Bende girdim bir gruba .
Yaklaşık beş dakika ısınma ardından diğer hareketleri yaptık . Sabah sabah çok işime yaradı . Kendimi on kilometre son hız gidebilecek gibi hissediyordum . Sinem ile banklardan birine oturduk . "Büyük ihtimalle bir merdiven ve labirent oyunu vardır . Sonunda da bilgi sorusu olur genelde . Bunları becere bilirsen bizimlesin. Ardından akşam kazanan için bir tören yapılacak . Ardından ateş eşliğinde korku hikayeleri anlatacağız . Ne kadar korkunç olmasa da küçükler bayağı bir korkuyor. " dedi . Sonra aklına bir şey gelmiş gibi güldü . "Hey , ilk gün için bir eğlence yaşamaya ne dersin ? " dedi . Pis pis sırıtıyordu . "Aklında ne var? " dedim . "Sen şimdi yarışa odaklan . Birazdan başlar. " dedi. Bu huyunu sevmiyordum . Her şeyi söylemiyordu . "Neden böyle yapıyorsun ? Söylesene " dedim gülerek . "Buna alışsan iyi olur ." dedi . O sırada bir duyuru başladı ; "Tüm kampçıların dikkatine . Yerleştirme Yarışı on dakika içerisinde nehir alanında başlayacak . " dedi . "Hey haydi gidelim . " dedi. Ardından kampın en arka tarafına doğru koşmaya başladı . Galiba parkur oradaydı . Tabii Nehir Alanı da . Sonra Sinem ' in arkasından koştum . Kampta ki ilk yarışım başlıyordu .
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kartallar
FantasyOkulun bitirme sınavlarına giren Emin , sınavının sonucunun kötü olması nedeniyle bir yaz kampına gönderilir.Fakat bu kamp sıradan bir kamp değildir. Emin bir şeyler döndüğünü anlar ve DNA BOZUCU olarak adlandırılan kimyasaldan kendisine e...